אפילפסיה שלום בתי חולת אפילפסייה מאז גיל 14 כיום היא בת 22 נמסר לי כי אני ( בעבר ) והיא היום זכאית למס הכנסה מופחת האם נכון הדבר אשמח לקבל פרטים. לתשובתך הודה