אפילפסיה

nm_edna

New member
אפילפסיה

שלום בתי חולת אפילפסייה מאז גיל 14 כיום היא בת 22 נמסר לי כי אני ( בעבר ) והיא היום זכאית למס הכנסה מופחת האם נכון הדבר אשמח לקבל פרטים. לתשובתך הודה
 

mstern

New member
נטול יכולת

יש טופס של מס הכנסה שהרופא צריך לחתום עליו. אח"כ צריך להגיש דוחות למס הכנסה ולקוות לטוב. אני לא רופא ולא מכיר את המחלה שציינת אבל אם הרופא יחתום, לא צריכה להיות בעיה. אגב, הטופס באתר של רשות המיסים.
 
למעלה