אני רק שאלה40
New member
אפילפסיה והריון
שלום,
נוטלת 400 מ"ג דפלפט ו200 מ"ג למוג'ין ביום.
היום הייתי אצל הרופא משפחה שהציע להפסיק את התרופות, אמרתי לו שאני מפחדת. אחרי זה הוא הביא לי יציאה מהסרטים על זה שדפלפט והריון זה לא בדיוק שילוב מוצלח (ניסוח שלי)
האם דפלפט מקשה על כניסה להריון? יוצר סיכון בזמן הריון? כנ"ל למוג'ין.
מה עושים במקרים האלה? הרי אם אני מפסיקה אני מקבלת התקפים
שלום,
נוטלת 400 מ"ג דפלפט ו200 מ"ג למוג'ין ביום.
היום הייתי אצל הרופא משפחה שהציע להפסיק את התרופות, אמרתי לו שאני מפחדת. אחרי זה הוא הביא לי יציאה מהסרטים על זה שדפלפט והריון זה לא בדיוק שילוב מוצלח (ניסוח שלי)
האם דפלפט מקשה על כניסה להריון? יוצר סיכון בזמן הריון? כנ"ל למוג'ין.
מה עושים במקרים האלה? הרי אם אני מפסיקה אני מקבלת התקפים