אספירין הי בנות מישהי פה שמעה על נטילת אספירין לאחר החזרת עוברים? תודה וחג שמח ובהצלחה לכולן
ע עידית1974 New member 29/3/18 #1 אספירין הי בנות מישהי פה שמעה על נטילת אספירין לאחר החזרת עוברים? תודה וחג שמח ובהצלחה לכולן
ש שחר רו1 New member 29/3/18 #4 צילה פירוט בבקשה כמה לקחת? מתי? מהיום של ההחזרה? למשך כמה זמן? כדאי לשאול את דעתו של הרופא בעניין? מדובר בטח במינון נמוך של 100 מ"ג לא? חג שמח
צילה פירוט בבקשה כמה לקחת? מתי? מהיום של ההחזרה? למשך כמה זמן? כדאי לשאול את דעתו של הרופא בעניין? מדובר בטח במינון נמוך של 100 מ"ג לא? חג שמח
ש שחר רו1 New member 29/3/18 #8 תודה צילה. אקח מהיום, אני חמישה ימים לפני ההחזרה, לא יכול להזיק, מקסימום לא יועיל.
צ צילה1234 Member 29/3/18 #9 היי רגע לעצור את ממש הולכת לברר את זה עם הרופא שלך.אל תקחי שום דבר על דעת עצמך ובטח לא בגלל שאני לקחתי בעבר.
היי רגע לעצור את ממש הולכת לברר את זה עם הרופא שלך.אל תקחי שום דבר על דעת עצמך ובטח לא בגלל שאני לקחתי בעבר.
ש שחר רו1 New member 29/3/18 #11 אבדוק אתו צילה בהחלט למרות שאספירין בלי קשר לכלום לא יכול לעשות נזק במינון נמוך
ש שחר רו1 New member 29/3/18 #3 קראתי שאספירין מסייע לזרימת דם ולכן מסייע לעיבוי רירית לא יודעת מה מטרתו לפני ההחזרה, אשמח גם לדעת, אני 5 ימים לפני החזרה הרופא שלך ביקש שתיקחי?
קראתי שאספירין מסייע לזרימת דם ולכן מסייע לעיבוי רירית לא יודעת מה מטרתו לפני ההחזרה, אשמח גם לדעת, אני 5 ימים לפני החזרה הרופא שלך ביקש שתיקחי?
צ צילה1234 Member 29/3/18 #7 קראת נכון הכדור מדלל דם ידוע .אמור לעשות נעים לריריתוש. אצלי לא ממש עזר. מקווה שלך כן.
א אופטי5ית New member 29/3/18 #10 כן, אני לוקחת בחו"ל נותנים את זה כחלק מהפרוטוקול כמו שאומרים לקחת פרנטל. אז אני על אספירין במינון נמוך כבר כמה זמן. לרירית זה לא עזר מי יודע מה, נקווה שזה יעזור להשתרשות וכו'
כן, אני לוקחת בחו"ל נותנים את זה כחלק מהפרוטוקול כמו שאומרים לקחת פרנטל. אז אני על אספירין במינון נמוך כבר כמה זמן. לרירית זה לא עזר מי יודע מה, נקווה שזה יעזור להשתרשות וכו'