אספירין

עידית1974

New member
אספירין

הי בנות
מישהי פה שמעה על נטילת אספירין לאחר החזרת עוברים?
תודה וחג שמח ובהצלחה לכולן
 

שחר רו1

New member
צילה פירוט בבקשה

כמה לקחת? מתי? מהיום של ההחזרה? למשך כמה זמן? כדאי לשאול את דעתו של הרופא בעניין? מדובר בטח במינון נמוך של 100 מ"ג לא?
חג שמח
 

שחר רו1

New member
תודה צילה. אקח מהיום, אני חמישה ימים לפני ההחזרה, לא יכול

להזיק, מקסימום לא יועיל.
 
היי רגע לעצור

את ממש הולכת לברר את זה עם הרופא שלך.אל תקחי שום דבר על דעת עצמך ובטח לא בגלל שאני לקחתי בעבר.
 

שחר רו1

New member
אבדוק אתו צילה בהחלט

למרות שאספירין בלי קשר לכלום לא יכול לעשות נזק במינון נמוך
 

שחר רו1

New member
קראתי שאספירין מסייע לזרימת דם ולכן מסייע לעיבוי רירית

לא יודעת מה מטרתו לפני ההחזרה, אשמח גם לדעת, אני 5 ימים לפני החזרה
הרופא שלך ביקש שתיקחי?
 
קראת נכון

הכדור מדלל דם ידוע .אמור לעשות נעים לריריתוש.
אצלי לא ממש עזר. מקווה שלך כן.
 
כן, אני לוקחת

בחו"ל נותנים את זה כחלק מהפרוטוקול כמו שאומרים לקחת פרנטל. אז אני על אספירין במינון נמוך כבר כמה זמן. לרירית זה לא עזר מי יודע מה, נקווה שזה יעזור להשתרשות וכו'
 
למעלה