shachar crazy man
New member
אסמבלר!!!
הי, אני סטודנט כרגע גם, אבל ראיתי את ה"שיבוחים" על אסמבלר. במקרה אני משתתף בתחרות כיבוי אש לרובוטים עצמאיים בכתובת- www.trincoll.equ/~robot ובמקרה כל התכנות שלי זה באסמבלר. אני עוזר ללמד רובוטיקה בכמה בתי ספר ווכל "ביג שוט" קטן שיודע C, לא מצליח להבין מה טוב באסמבלר. אני חושב שאני אפנה אותם לפורום הזה. דרך אגב, אם מישהו מתעניין, יש אתר ברובוטיקה ישראלי (גם עם קטעי תוכנות באסמבלר- של מוטורולה) ב- www.robotica.tk למתעניינים...
הי, אני סטודנט כרגע גם, אבל ראיתי את ה"שיבוחים" על אסמבלר. במקרה אני משתתף בתחרות כיבוי אש לרובוטים עצמאיים בכתובת- www.trincoll.equ/~robot ובמקרה כל התכנות שלי זה באסמבלר. אני עוזר ללמד רובוטיקה בכמה בתי ספר ווכל "ביג שוט" קטן שיודע C, לא מצליח להבין מה טוב באסמבלר. אני חושב שאני אפנה אותם לפורום הזה. דרך אגב, אם מישהו מתעניין, יש אתר ברובוטיקה ישראלי (גם עם קטעי תוכנות באסמבלר- של מוטורולה) ב- www.robotica.tk למתעניינים...