אבל אתה יודע איך...../images/Emo166.gif../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif
לקבל את הקלט של החצים?? אני לא יודע איך זה הולך באסמבלר... אבל אתה יודע מה הפונקציה שקולטת שם איזה מקש נלחץ?? אני לא יודע מה אתה יודע באסמבלר ולא יודע איך עובד אסמבלר אבל אם אתה יודע לקלוט קלט של לחיצה על חץ מהמקלדת זה מספיק לחלק של הקלט נשאר לך רק לבנות מערך שיהיה השטח שבו הנחש מטייל ואחר כך לקבוע את התנועה של הנחש ואיך הוא מגיב לכל נקודה במשטח שעליה הוא עובר צריך להיות לך תו שמסמן את הראש של הנחש תו שמסמן את הגוף של הנחש תו שמסמן את הגבול של המסך תו שמסמן את האוכל של הנחש ותו שמסמן מקום ריק נניח מקום ריק = 0 ראש = 1 גוף = 2 אוכל = 3 גבול = 4 אם 1 מתנגש ב0 - הוא פסול אם 1 מתנגש ב2 - הוא פסול אם 1 מתנגש ב3 - נוסף לו עוד חלק לגוף אם 1 מתנגש ב4 - הוא פסול מה אתה יודע עד עכשיו??