אנשים פעם שניה

ZIV E

New member
מישהו זוכר את התקופה עם "דדי צוקר"

שהיה בעד מסיבות הטראנס בזמנו? הוא גם עשה איזה מסיבה ענקית.
 

THE BLACK MAMBA

New member
זו הייתה מסיבה בכפר שמריהו באחוזה

של אמיל אברמוב והוא היה שם כי הוא חבר שלו, הלוואי עלינו מסיבות כאלה .
 

v i rg o

New member
אפ היה ראש ממשלה שאוהב פסיכו יאווו

זה היהההה חזקקקקקקקקק
 
למעלה