מישהו זוכר את התקופה עם "דדי צוקר" שהיה בעד מסיבות הטראנס בזמנו? הוא גם עשה איזה מסיבה ענקית.
Z ZIV E New member 19/8/05 #12 מישהו זוכר את התקופה עם "דדי צוקר" שהיה בעד מסיבות הטראנס בזמנו? הוא גם עשה איזה מסיבה ענקית.
ק קליפורניה סאנשיין New member 19/8/05 #17 בהרצליה פיתוח בוילה.המשטרה סגרה. רצו גם לעצור אותו כי חשדו שיש עליו סמים.
T THE BLACK MAMBA New member 21/8/05 #24 זו הייתה מסיבה בכפר שמריהו באחוזה של אמיל אברמוב והוא היה שם כי הוא חבר שלו, הלוואי עלינו מסיבות כאלה .
זו הייתה מסיבה בכפר שמריהו באחוזה של אמיל אברמוב והוא היה שם כי הוא חבר שלו, הלוואי עלינו מסיבות כאלה .