אני שונא את היו"ר

FreeLancer2106

New member
אני שונא את היו"ר

התחלתי עונה עם דינאמו זאגרב,שלושה חודשים אני מקבל הצעות על לוקה מודריץ' ואדוארדו,בכל ההצעות התמקחתי על מחיר לא הגיוני(40 מיליון כ"א) כדי שגם הקבוצות יוותרו על ההצעה וגם השחקנים לא יתבאסו כי סירבתי להצעות מקבוצות אחרות. שעות שאני עושה את זה פתאום אני מקבל ההודעה שהיו"ר החליט למכור את אדוארדו ב8.25 מיליון יורו,שאני יודע שיכלתי להוציא קבוצות לפחות 15 מיליון. איזה עצבים,וגם למצוא לו מחליף זה בעיה כי אף אחד קאליבר לא מסכים לעבור לקרואטיה,בסוף נשארתי עם השחקנים הקיימים בעמדת החלוץ והרחבתי את הרוטציה. למישהו קרה מקרה כזה?
 

FreeLancer2106

New member
מכר לי גם את הקשר הימני(בולאט)

אוףףףףףףףף אם היה לי מעמד גבוה והיה לי צ'אנס בקבוצות אחרות הייתי מתפטר.
 

sok777

New member
משתתף בצערך. וכן, זה קרה לי..

למשל בבית"ר היו לי זרים תותחים. שקניתי ב200 אלף בלבד ואחרי עונה או שתיים היו לי הצעות עליהם כבר של 2 מיליון! פי 10. משהו כזה. או אפילו אם זה פי 3 היה, לא עקרוני, עדיין הצעות גבוהות. אבל לא רצית למכור. כי הם היו שלד חשוב ושחקני מפתח. אז דחיתי את ההצעות של 2 מיליון [נראה לי זה היה על אניימה] ואז פתאום ארקדי הסכים להצעה מסכנה של 1.3 מיליון.
 

Mano8

New member
פעם אחת זה קרה לי

קניתי עם הפועל חיפה שחקן שהמשחק המציא בשנת 2008 (קניתי אותו ב-2010, כשהיה בן 18), ב 100 אלף בערך, והוא שיחק טוב, לא משהים, אבל בכל זאת הראה פוטנציאל מטורף, ויואב כץ החליט שהצעה של 3.3 מאינטר היא טובה מספיק, למרות שתוך שנתיים הוא היה הופך למינימום 10 מיליון. ועדיין לא הייתי מוכר....
 
למעלה