FreeLancer2106
New member
אני שונא את היו"ר
התחלתי עונה עם דינאמו זאגרב,שלושה חודשים אני מקבל הצעות על לוקה מודריץ' ואדוארדו,בכל ההצעות התמקחתי על מחיר לא הגיוני(40 מיליון כ"א) כדי שגם הקבוצות יוותרו על ההצעה וגם השחקנים לא יתבאסו כי סירבתי להצעות מקבוצות אחרות. שעות שאני עושה את זה פתאום אני מקבל ההודעה שהיו"ר החליט למכור את אדוארדו ב8.25 מיליון יורו,שאני יודע שיכלתי להוציא קבוצות לפחות 15 מיליון. איזה עצבים,וגם למצוא לו מחליף זה בעיה כי אף אחד קאליבר לא מסכים לעבור לקרואטיה,בסוף נשארתי עם השחקנים הקיימים בעמדת החלוץ והרחבתי את הרוטציה. למישהו קרה מקרה כזה?
התחלתי עונה עם דינאמו זאגרב,שלושה חודשים אני מקבל הצעות על לוקה מודריץ' ואדוארדו,בכל ההצעות התמקחתי על מחיר לא הגיוני(40 מיליון כ"א) כדי שגם הקבוצות יוותרו על ההצעה וגם השחקנים לא יתבאסו כי סירבתי להצעות מקבוצות אחרות. שעות שאני עושה את זה פתאום אני מקבל ההודעה שהיו"ר החליט למכור את אדוארדו ב8.25 מיליון יורו,שאני יודע שיכלתי להוציא קבוצות לפחות 15 מיליון. איזה עצבים,וגם למצוא לו מחליף זה בעיה כי אף אחד קאליבר לא מסכים לעבור לקרואטיה,בסוף נשארתי עם השחקנים הקיימים בעמדת החלוץ והרחבתי את הרוטציה. למישהו קרה מקרה כזה?