אני שבורה לחתיכות

זה באמת נשמע מפחיד

ומודה שגם אני הייתי מפחדת, אבל כמו שכתבה לך טש טש, זו בעיה שאפשר להתמודד ולחיות איתה חיים מלאים וזה מה שחשוב.
 

מאסנתי

New member
איך גיליתם?

כלומר, לפמה מלכתחילה חשבתם שיש צורך לפנות איתה לרופא ? אצלנו במשפחה יש לכולם קוצר ראייה (ולחלק אפילו גבוה וגבוה מאוד) אבל בטיפת חלב אמרו לי שבכלל לא בודקים ראייה לפני גיל 9 חודשים.
 

b o t t e n

New member
זה לא נכון!!

מניסיון מר, שגרם לי להזניח. ראייה עם טיפות להרחבת האישונים, מבצעים כבר בגיל חמישה חודשים. אצל רופאי עיניים לפעוטות.
 
זו בדיקה שגרתית? או שדורשת הפנייה?

לא זוכרת שהייתה לנו בידקה כזאת בשגרת הבדיקות (הייתה אחת בגיל 9 חודשים, בלי טיפות).
 

b o t t e n

New member
זה פרטי. את ההפניה לקחתי בדיעבד

לטובת ההחזר כספי חלקי מהמושלם. ואגב, אצל סטולוביץ' הבדיקה לא זולה, ואפילו מאוד יקרה. אבל שווה כל גרוש, ומבינים את זה מייד בבדיקה הראשונה. הוא מאוד מומחה ויודע לגשת לגילאים האלה.
 
בדיקת ראיה מבצעים בגיל חצי שנה

האמת שהלכתי לרופאת עיינים בגלל דלקת בצינור הדמעות והיא אמרה לי לחזור בגיל חצי שנה, אבל גם בטיפת חלב אמרו לי לעשות בדיקת ראיה.
 

מאסנתי

New member
לבוטן

לדעתך ומנסיונך כדאי לי לגשת איתו לרופא עיניים בגיל 5 חודשים או שמספיק מה שרופא הילדים בודק (לפי מה שהבנתי ממך, כנראה שאין לי מה לסמוך על טיפת חלב בקטע הזה) אני מאוד מודאגת מעניין העיניים, כי לי גילו קוצר ראיה רק בגיל 3 שנים וכבר אז הוא היה מינוס 9, ורופא העיניים פשוט התפלץ ואמר לאמא שלי שצריך לשחוט את רופא הילדים שטיפל בי (עליו השלום). ומכיוון שאצלנו כולם משקפופרים, הייתי רוצה לתפוס את הבעיה, אם יש, כמה שיותר מוקדם.
 

b o t t e n

New member
בהחלט כן.

כרמל סבל מפזילה, ורופא עינייים רגיל בקופה שלח אותנו לאורטופט, שבדק אמר שזה רק נדמה לנו, וזה נראה כאילו הוא פ1וזל בגלל שיש לו גשר אף רחב. התשובה הזו לא סיפקה אותנו, והיינו בדילמה. רופא העיניים של הקופה אמר שבגיל כזה (בערך שנה) לא בודקים עם טיפות= טעות!!!! לאחר בירורים וגישושים, שלקחו בערך חצי שנה, מצאנו רופא עיניים מומחה לתינוקות ופעוטות, שגילה שאכן יש בעיית ראייה, שהתוצר שלה יכול להיות במקרה הטוב עין עצלה, ואם זה ימשיך, אז המוח יוותר לגמרי על הראייה בעיין הזאת, זאת אומרת שהעין תמשיך לראות, רק שהמוח לא יתרגם את מה שמגיע משם- ולזה כבר אין פיתרון. את עמנואל לקחתי בגיל 11 חוד' לבדיקה אצל אותו רופא, רק כדי לראות שאין בעייה, וכך גם סברתי, כי היא לא פוזלת. ומסתבר שגם לה יש את אותה הבעייה בדיוק! הרופא זה ד"ר חיים סטולוביץ'. הוא בת"א ומקבל רק פרטי. 03-6203065
 

lulyK

New member
כשיש בעיות עיניים ידועות במשפחה

מומלץ ללכת לרופא עיניים, לא בטוחה שבגיל 5 חודשים (אותנו שלחו בגיל 9 חודשים).
 

nocko

New member
הרופא שלח אותה

הוא ראה שהעיניים שלה מרצדות ושהיא לא מתפקסת.
 

אוצה

New member
../images/Emo24.gif

באמת נשמע מבהיל אבל קראתי מה שכתבו לך האחרות (טש טש והאמא שלביתה של חבר לבקן) ונשמע שאכן זה עצוב אבל לומדים לחיות עם המגבלות. אני יודעת שקשה להתנחם בעובדה שיש בשורות איומות מזו אבל, מצד שני, באמת יש מחלות ומגבלות שהיו פוגעות באיכות החיים הרבה יותר מלבקנות. שלא תדעי... (מניסיון משפחתי קרוב מאוד). אז אחרי שתתאששי מההלם, אני מאחלת לך להנות מכל יום שנטע מגלה את עצמה ואת יכולתה כתינוקת כי הופ- הזמן יברח לך בין הידיים והיא תגדל (ואתם והיא לתמדו להתמודד עם האיזורים בעניין החשיפה לשמש וגם מגבלות הראייה). אז תרגישו טוב ותמיד תוכלי לפנות לפה לחיבוק אוהב ותמיכה.
 

טש טש

New member
אגב לגבי החשיפה לשמש

גם זה לא חייב להיות ביג דיל אני מסתובבת חופשי בארצינו החמה טיילתי בהודו ( טוב גם בתאילנד לאוס , נאפל ,בורמה ובעצם בכל המזרח) עשיתי טרקים במדבר ( בג'ייסלמר הנפלאה) אומנם כל זה כרוך בלפרנס יפה את דר' פישר (המייצר מקדם הגנה לשמש ) וארוקה ( חנות משקפי שמש ) אבל אני לא רואה כל סיבה להגביל את התפקוד
 

galit74

New member
../images/Emo24.gif אני מאמינה שאחרי שתתגברי

על ההלם הראשוני השד כבר לא ייראה נורא כ"כ.
 

nocko

New member
תודה על התגובות

הן מאד מעודדות, ממש ממש. אני בטוחה שנתמודד רק צריך לתת לעניינים לשקוע. בינתיים היא אותה תינוקת מקסימה שהייתה אתמול לפני שמונה בערב.
 

lululia

New member
מחבקת חזק ../images/Emo24.gif

היא תמשיך להיות כמו שהיא וההתפתחות שלה ומה שהיא תיהיה והביטחון שאתם תקנו לה זה מה שיקבע לה איך היא תסתדר בחייה בהמשך כשתגדל. קחו את הימים הקרובים לנהל עם עצמכם שיחות ותמשיכו הלאה כמו שהיה עד הרגע שגיליתם כי היא זקוקה לכם הכי הרבה שבעולם בהצלחה וחיזקו ואימצו
 
../images/Emo201.gifמבינה את הלחץ והחוסר האונים

מצד שני קבלת כאן תשובות מניסיון של בנות ואני מניחה שתוכלי להתעודד מהן שסה"כ בסופו של דבר זה לא סוף העולם,הרפואה מתקדמת וימצאו את הדרך לסייע לה מה גם שנהיה בתקווה שלא תהיה פגיעה חמורה כל כך אני מציעה לפנות לרופא מומחה נוסף לחוות דעת נוספת לפעמים רופא מיומן/מומחה מצליח להרגיע יותר ולהאיר קצת יורת את העתיד וזה מניסיון שלנו בתחום אחר רופא אורטופד אחד אמר לנו שהילדה בגיל 5 תצטרך ניתוח וכו'.... ומוחמה שבוע אח"כ טען שזה שטויות והכל יעבור לבד תוך זמן קצוב שנתן וב"ה מה שאני מנסה להגיד בכל כך הרבה מילים זה שיש צורך בחוות דעת של מומחה! אגב גם אנחנו היינו בגיל חודשיים אצל מומחה עניים בשל הסטוריית עניים במשפחה תבשרי בושורת טובות
 
למעלה