אני צריכה עזרה

אני צריכה עזרה

יש פה מישהיא שיודעת איך להכין כדורי שוקולד אני חייבת לעשות לאחותי הקטנה ואני ממש ממש לא יודעת איך עושים בבקשה עזרה
 

im boring

New member
אין בעיה!

דין המקורית היקרה, אני וחברתי נשמח לעזור לך. המתכון פשוט וטעים (מניסיון!) מצרכים: 1. 200 גרם בסקוויטים 2. 2 כפות אבקת קקאו 3. 4\3 כוס סוכר 4. 2\1 כוס חלב 5. 100 גרם מרגרינה רכה אופן ההכנה: 1. מפוררים את הבסקוויטים לחתיכות קטנות (אך לא לפורר יותר מדי כי החתיכות מוסיפות טעם). 2. מערבבים את כל החומרים (ניתן להוסיף כפית תמצית וניל). 3. מכינים כדורים מהתערובת (ניתן לצפות בקוקוס או בסוכריות לעוגה). 4. מחניסים למקרר לפחות לשלוש שעות (על מנת לקצר את התהליך ניתן להכניס אותם למקפיא). בהצלחה ובתיאבון!
 

ענתבר

New member
ממש פשוט

להמים שוקולד, להוסיף פרורי ביסקויטים או פרורי עוגה. להוסיף מעט רום. אפשר אגוזים ואפשר להמיס שוקולד עם שמנת מתוקה. בקיצור לטעום שיהיה טעים ואז לגלגל לעגולים ואפשר אח"כ לגלגל בקוקוס. הכל עניין של טעם.
 
למעלה