אני צריכה את עצתכם

אני צריכה את עצתכם

לאחרונה אני מאוד מדוכאת ובעצבים נוראיים בגלל העבודה שלי. כרגע אין לי משהו אחר. כואב לי שמתייחסים אלינו שם כעבדים ואין לנו זכויות אלא רק חובות. העבודה היא קשה מבחינה נפשית וגופנית. הם מדליקים שם את המיזוג המרכזי פעם על קור נוראי ופעם על חום. הגוף שלי משתגע מזה. גם אני משתגעת מזה. הייתי כבר חולה פעמים מזה בחודשיים האחרונים. אני יודעת שזוהי רק עבודה זמנית עד שאסיים את המבחן האחרון שלי ואמצא עבודה אחרת, כי אצלנו בעיר קשה למצוא עבודה וזה מאוד חבל. אני רוצה למצוא דרכים כן להירגע אחרי 9 שעות עמוסות של עבודה קשה. אני צריכה מכם עצות איך להירגע ומה לעשות, כי נמאס לי להרגיש ככה. אני פוחדת להתפרק.
 

pause1

New member
עצה

אומנם, מאחר שפנית לפורום הזה, את בטח מחפשת עצה שתעבוד יותר "רוחני" אבל העצה שאני עומדת לתת לך קצת יותר פיסית מנסיון של שנים בעבודה שוחקת בתחום החינוך (אני לא מורה אבל מאוד מאוד מבינה אתם) שבה במהלך היום אני נדרשת למלא רצונותיהם של הרבה הרבה הרבה גורמים שונים (תלמידים, מורים, עמיתים, מנהלים, ועוד....) חיפשתי לי דרך להתפרק ולשחרר את הקיטור. באחרונה, מזה ארבעה חודשים התחלתי תהליך של דיאטה (לא זו לא העצה (-:) שבמסגרתו התחלתי ללכת. התהליך באמת עובד ואני מצליחה לרדת במשקל אב,ל מה שגיליתי והוא ערך מוסף ענק בתוספת להרזיה, שההליכה משחררת לי את הראש מכל טלאות היום והשבוע. פשוט לקבוע שעה קבועה, אני הולכת לבד, לרוב עם מקבץ שירים בMP3, ופשוט דואגת שלא לחשוב כלל על מה שהיה במהלך היום, או שמצאתי את עצמי מדברת אלי ומשכנעת את עצמי שההמשך יהיה טוב יותר ושלמרות הלחץ הצלחתי לעבור את היום בצורה הטובה ביותר תוך כדי עשיית המיטב שיכולתי. ההליכה משחרר את הראש, את הרגליים, ואת השומן מהגוף, אני לא יודעת מה מצבך אבל בכל מצב זה טוב לכושר גם המנטלי. היום אני כבר לא יכולה לוותר וממש לא בגלל הדיאטה אלה זו הדרך שלי לברוח מהמצב לשעה קלה. שיהיה לך בהצלחה, ואל תתני לשום דבר להשפיל את רוחך. תמיד עשי ככל יכולתך וקודם כל לעצמך. שבוע טוב
 
לא יודעת אם זו עצה....

אך בחיי למדתי שאירועי חיי אינם מקריים, והם נועדו עבורי למה?... לחשל אותי, ללמד אותי איך אפשר אחרת, איך לזהות מתוך אירוע דפוסי התנהגות שבי שאינם משרתים אותי, כמו כן האירועים הם רמזים, סימנים שמעוררים ביני לבין עצמי שאלות עלי, על איך? ולמה? כפי שאת מעלה את האירוע שלך ומעלה לעצמך ולנו שאלות מה עליך לעשות?... להתבונן על האירוע ולבחון אותו האם אירוע כזה או דומה לו היו בעבר שלך? או איך אז הגבת? התמודדת? אם לא היו בעבר עליך להתסתכל על האירוע לא כקורבן אלא כאחראית ומנסה להסתכל מהצד על הנקודות הבעייתיות ומנסה למצוא לעצמך דרכים לשפר ולהתגבר על הקשיים נשמע הזויי שאת במצוקה וגם צריכה למצוא פתרון ולעזור לעצמך ככה זה בחיים, אם לא תעזרי לעצמך למצוא את התובנות להתגבר על חולשתך תמצאי את עצמך שוב ושוב מתמודת באירועים הקשורים לאירוע הזה לא פעם אנו מוצאים את עצמנו חוזרים על טעויות ואירועים - זה משום שברחנו ולא התגברנו אני מקוה שמשהו מתוך דבריי דיברו אליך ואם לא ותרצי לשאול או להבין אשמח אם תשאלי כאן או במסר
 
יש בזה משהו

אבל זה לא קשור ישירות אליי. אבי ז"ל עבד בעבודה מעין כזו ואף פעם לא הבנתי אותו. תמיד חשבתי שהבוסים אנושיים ועכשיו אני לומדת על בשרי, כמה הוא מסכן סבל וכואב לי על זה שלא הבנתי אותו כשהיה בחיים.
 
הי ../images/Emo13.gif

עניתי לך בפורום אחר וראיתי שענו לך בעוד פורומים
ממה שקראתי נראה שהצלחת לעשות שינוי חיובי, מאז שרשמת את ההודעה. בא לך לעדכן במצב כרגע?
 
אין בעיה

עבדתי השבוע יומיים ומחר אעבוד עוד יום. התחלתי קצת לפתח אדישות,למרות הכול. אתמול היתה לי שיחה עם מנהלת שלי ביוזמתה והיא שיבחה אותי שאני אחת מהנציגות הטובות שלה. סירבתי להאמין וצחקתי והיא אמרה שזה אמיתי לגמרי.
 
מעניין ../images/Emo13.gif

נשמע שהתגובההחיובית של המנהלת היא תוצאה של כל העבודה הרגשית שעשית בימים האחרונים. מה דעתך?
 

העוזרת

New member
שלום ../images/Emo24.gif

מה שעלה לי כשקראתי את הודעתך זה שתנסי לשדר לעצמך ולעולם שאת ראויה ליחס טוב, דרך זה שתתייחסי לעצמך ממש טוב היכן שאת יכולה, אפילו בדברים הקטנים. למשל, לקנות לעצמך משהו יפה, או לצאת לבילוי נחמד, או כשאת מגיעה הביתה אז לשמוע מוזיקה מרגיעה או לעשות אמבטיה נעימה ומפנקת או מה שעושה לך טוב. אני מאמינה שלהתייחס אל עצמך ממש יפה, אפילו רק שעה אחת ביום, משפיע על כל שאר היום וגם על שאר האנשים מסביב.
 

העוזרת

New member
איזו מלכה!!! ../images/Emo24.gif

בהצלחה!!! מעניין עכשיו מה יילד יום... בהצלחה! וכל הכבוד! אני מאחלת לך שתעניקי לעצמך כל יום את הטוב ביותר!
 
למעלה