אני צריך עצה

IronMan 911

New member
אני צריך עצה

אני בא ממשפחה עשירה ( ברוך השם ) , יש לי פורשה 911 C4 ואני מעוניין להחליף ( למרות שהאוטו ...... ואוווווו) . אני מתלבט בין פורשה 911 טורבו לבין מרצדס SL55 AMG על מה הייתם ממליצים ?
 

© DrorZi

New member
בעקרון אני לא יכול למחוק את זה

למרות שאני ממש ממש ממש ממש בספק שאתה אומר את האמת ואתה לא ילד משועמם מהחופש הגדול אין לי שום הוכחה כנגד ויכול להיות ששאלתך אמיתית כרגע זה לא ממש נראה ככה .... אם שאלתך אמיתית אפילו ברמה התיאורתית (למרות שפה זה לא פורום נדמה לי), 911 טורבו אם שאלתך באמת רצינית ואתה מחליף את האוטו אני מכיר מישהו שיהיה מעוניין לבדוק קניה ממך של ה 911 C4 .
דרור זי.
 

IronMan 911

New member
אני מנהריה....

האוטו שלי עומד כל הזמן ליד בנייני זוגלובק בנהריה... המחיר שאני מבקש על האוטו הוא 530000 ש"ח. האוטו מאובזר למשעי. והוא כולל מערכת ניווט לוויני , בהזמנה אישית , DVD וכל האפשרויות האפשריות
 

© DrorZi

New member
איזה גיר ../images/Emo35.gif

אם אתה כלכך מרוצה מהאוטו : א. למה להחליף ב. אם להחליף אז למה בכלל לשקול את המרצדס
דרור זי.
 

meishar84

New member
לא שכחנו????

יש באיטליה יצרן קטן ולא מוכר שמייצר מכוניות על ! אולי זה יתאים לך ? פראררי !
 

אילן די

New member
ניווט לווייני עובד בכל מקום

המערכת עובדת באמצעות DVD. ישנם DVD שונים לאיזורים שונים בעולם. אני תוהה אם אכן ה-DVD שכולל את ישראל אכן כולל גם את הרחובות והערים בארץ. מישהו יודע ?
 

SENDA

New member
כן זה עובד פה

ויש חברות שמציעות את כל המערכת (מחשב אנטנה דיסקים, מסך) ב 5000$.
 
5000$ ואוו

נראה לי שגנבו אותך בגדול. מערכת נביגטור עולה 800$ כולל הכל והתקנה או משהו כמו 350$ רק בשביל התוכנה שרצה על iPAQ אם אתם מתעקשים.
 

SENDA

New member
אותי בטוח לא גנבו

וכמובן שאני לא קניתי דבר כזה בסכום המוגזם, פשוט שאלו אז עניתי. ההורים שלי רצו לקנות ובררתי על זה באחת התערוכות בגני התערוכה. סך הכל המערכת כלל מחשב פנטיום לא זוכר באיזו מהירות שנכנס למקום של הרדיו ובעל מסך גדול ומתקפל. מערכת זו יכולה גם לשמש כמחשב רגיל לכל דבר. אין ספק שהמחיר מאוד מוגזם אבל זה מה שהם רצו. (המוכרים).
 
ויש כזה במהיר ועצבני....ויש מסך דומ

ה מאוד למה שאמרת שמתקפל ב wwww.car-stereo.co.il של טושיבה שעולה משהו כמו 3,000 ש"ח נראה לי..
 
ב-ס-ד-ר ובדיוק 4 רחובות משם ה F1

שלי מחכה לי,תעשה לי טובה האוטו לא שלך זה שאתה יודע איפה עומדת פורשה זה טוב ויפה אך אין זה מוכיח דבר.
 

avishem

New member
למה אוכל לאנשים את הלב שיש אנשים

שנולדו למשפחות עשירות? אני לא חושב שאם דרור מצא לנכון לא למחוק את ההודעה שלו אז למה אתה בא ושולל את מה שהוא אומר סתם מתוך קינאה טהורה שיש אנשים שאבא שלהם אמר להם "בוא ממי אני אצ´פר אותך באיזה אוטו שתבחר" ולא צריכים לשבת כל היום מול העיתון ולחפש פיג´ו 106 ראלי!!! אני מאמין שכל אדם שרוצה להכנס לפורום ולהשאיר את ההודעה שלו (אם היא קשורה ולא מדברת על טיח ובלטות) אז זה לגיטימי וצריך להתיחס אליה ברצינות, גם אם לפי דעתך הוא סתם משקר אז אין מה לעשות, אתה לא יכול להוכיח את זה נכון לעכשיו ולפי דעתי אתה צריך לעזור לו בכנות וברצינות כי הוא לא בא לצחוק עליך עם הכסף שלו הוא פשוט בא לבקש עזרה...
 
אולי תפסיק גם אתה לקשקש יש לי חבר

שמכיר את בעל הרכב הזה!! ושלא יעבוד עלייכם! ואני לא אפרט כדאי לשמור על פרטיות בעל הרכב.!!!!! קנאה? אני? תפסיק לקשקש לי בשכל אני לא מקנא אני שונא אנשים שקרנים!!
 

avishem

New member
אז למה לא אמרת את זה קודם

והיית חוסך לשניינו את השרשור המטופש הזה??? מבקש את סליחתך, אבי.
 

wiz

New member
גם לי העניין נשמע תמוה...

היות וגם אני "מהאזור" ולא שמעתי על שום כוונה להחליף את הרכב...
 

צביקוש21

New member
אני לא מבין מה הענין מהפורשה ...

אבל אם כבר מדברים על פורשה לדעתי היצירת האמנות האמיתית אי פעם של חברת פורשה היתה הפורשה 911 speedster שנת ייצור 1989 ! אם היה לי כסף הייתי קונה כזאת. זה הדבר האמיתי
 

ac cobra

New member
סתם בשביל הידע הכללי שלי : מה מיוחד

בה?? אנ חושב שהיצרה היפה של פורש הייתה הקראררה RS שנת שנת 73-74 משהו כזה וגם ה911 3.6 4S החדשה רכב יפה מנוע טוב והנעה כפולה ומכופלת
 
למעלה