אני מת לסקס, ועדיין...

Yakir4179

Well-known member
אני דווקא חושב שזה גם וגם.
אני לא מוצא שום סיבה מדוע שגבר יוציא הון על אשה רק בכדי להראות איתה בציבור.
יש גברים שחייבים אישה נאה לידם כחלק מסמל סטטוס, כמו להחליף כל שנה וחצי נייד וכל שנתיים רכב!
היא מתלווה אליו לפגישות וטיולים ומקבלת כסף , אם הוא שוכב איתה ולה נוח עוד יותר סבבה, אתה יודע כמה מקנאים בבן זוגה המבוגר 60 ומשהו סל העוזרת של אימי? הוא עבר גירושים קשים נסע לפיליפינים הביא וואחד צעירה נאה , אני כל רגע עומד להציע לה שתעשי לי עיסויים בתשלום בכיף ללא הרפיה, מקנאים בו שיש לו אישה צעירה כנועה שלא מדברת הרבה , שיודעת את מקומה בבית זה עולם אחר..
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
את יכולה לשכב עם הכסף שלו.
אפשר לפזר מזומן על המיטה, כמה שיותר יותר טוב אבל לא כסף מונופול זה לא אותו אפקט ואז להשתגל, עדיפות לדוגי כך תוכלי לראות יותר טוב את השטרות.

נסי פעם ואז תביני למה גברים עשירים מסתובבים עם צעירות ויפות.
אכן,אך פה אנחנו מדברות על עצמינו כנשים יותר מבוגרות ובהתייחסות על מה שנכתב כאן למאוהבי,יש נשים שלא מחפשות כסף,שזה לא האישיו, חוצמיזה,מאוהבי מחפש סקס ובשביל זה לא צריך הרבה כסף וכל מה שצויין כאן,בעיני זה לא רלוונטי ולא הבנתם את העיקר..
 

Ellis Murphy

Well-known member
אז ככה -
ההוא מהעבודה, עשיתי את הצעד החשוב והראשון והוא ביקש ממני להפסיק עם השטויות שלי. הבנתי, אבל זה לא מונע ממנו לנסות לעודד אותי לחזר אחריו, אבל אני כבר זקן מדי.
ההיא, נהדרת, חמה - אבל אני לא בוגד באשתי .
לא אשכח את הכינוס התלת-יומי בבית ההבראה שהוסב למלון במעלה החמישה. המרצה הבלונדית והשמנמנה שקלטה לפתע שהיא מענינת אותי מינית [לא נגעתי, לא עמדתי ליד, רק הבטתי בה] - מאותו הרגע היא השתדלה להמנע ממפגש של אחד-אחת. [ בינינו - המלצר באותו מקום היה מקסים במיוחד, והיא נשארה לענ"ד עם פנטזיה שאני עוד חושק בה].
לא הבנתי... עם אישה זאת בגידה באשתך ועם גבר לא?
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל

Ellis Murphy

Well-known member
איך שאדם נראה לא מעיד על כלום במיטה.כבר אמרתי את זה מספר פעמים.
ביצועי סקס אולי.רק לדעתי סקס זו התאמה פיזית וכימית בני שני אנשים. לא בהכרח מה שמתאים לאחד מתאים לאחר.
כמה כסף יש? למה? אני הולכת לשכב עם הכסף שלו?

נראה לי שאת טועה.... מי שנראה מכוער גם במיטה נראה מכוער :)
 

Yakir4179

Well-known member
אם אתה אוהב מלאות ומלאות פלוס תשרוץ בפורומים במגוון אתרים, ממליץ לך על אתר מאטד טוב סווינגרס, ששם יש חוות דעת והכל מסודר, תגיע למסיבה וכבר תכיר לא מעט בהצלחה
 

Yakir4179

Well-known member
אני למשל כאדם פנוי לא אבזבז 1000 שח על סטוץ שכולל טיפול ספא לפי בחירה ש ארוחת בוקר וחדר לזיונים, יום כזה אעניק באהבה גדולה לחברות נפש, נשים אוהבות חצי יום כיף בספא עם ארוחה וחדר, אין מה לעשות יש כאלו שנזדיין באוטו ויש כאלו שנזדיין אצלם בבית או אצלי או בחוף הים
 

Yakir4179

Well-known member
תתפלאו מי שגירו אותי בטירוף אלו לא הכוסיות עם הביריות וגרביוני רשת וסטייל אביבית בר זוהר, יש להמון סקס אפיל שאפילו אם היא מלאה וללא איפור וכו היא תגרה בטירוף
 
למעלה