אני מתגייס עכשיו שמרו על הפורום נקי באמאשלכם עד שיהיה מנהל :)
B bigm4 New member 8/8/05 #2 ואי גיוס נעים אחי.... גם אחי מתגייס עכשיו....ממש גיוס נעים ותחזור בריא ושלם מחכים לך.... רגע אתה התקבלת ללהקה צבאית?
ואי גיוס נעים אחי.... גם אחי מתגייס עכשיו....ממש גיוס נעים ותחזור בריא ושלם מחכים לך.... רגע אתה התקבלת ללהקה צבאית?
B bigm4 New member 9/8/05 #4 גם לך גיוס נעים... מקרה רוצים ברכות סבבה.... גיוס נעים תחזור אמן בשלום אחי...וכל מי שמתגייס...
I Involver New member 9/8/05 #5 קונדרה תהיה בריא ואל תתנדב לשום דבר. ואל תשכח - יש יחידה צבאית שלמה (ב-מז"י) שתפקידה לכתוב מוזיקה לצה"ל ! יש עוד תקווה !!! שיהיה גיוס נעים ותבוא לבקר
קונדרה תהיה בריא ואל תתנדב לשום דבר. ואל תשכח - יש יחידה צבאית שלמה (ב-מז"י) שתפקידה לכתוב מוזיקה לצה"ל ! יש עוד תקווה !!! שיהיה גיוס נעים ותבוא לבקר