אני מתגייס עכשיו

kundara

New member
אני מתגייס עכשיו

שמרו על הפורום נקי באמאשלכם עד שיהיה מנהל :)
 

bigm4

New member
ואי גיוס נעים אחי....

גם אחי מתגייס עכשיו....ממש גיוס נעים ותחזור בריא ושלם מחכים לך.... רגע אתה התקבלת ללהקה צבאית?
 

bigm4

New member
גם לך גיוס נעים...

מקרה רוצים ברכות סבבה.... גיוס נעים תחזור אמן בשלום אחי...וכל מי שמתגייס...
 

Involver

New member
קונדרה תהיה בריא ואל תתנדב

לשום דבר. ואל תשכח - יש יחידה צבאית שלמה (ב-מז"י) שתפקידה לכתוב מוזיקה לצה"ל ! יש עוד תקווה !!! שיהיה גיוס נעים ותבוא לבקר
 
למעלה