אני מקבל את זה
*אני* מקבל את זה *לי* אין בעיה עם זה אז למה מכעיס אותך שעשו לי משהו שנראה *בעיניך* לא בסדר? יותר מזה -- למה אתה מנסה לגרום לי לחוש באותה צורה?! אני מקבל את מה שקרה *לי* בתור חוויה לימודית -- אני מוכן ללמוד מזה ולהמשיך הלאה, למה אתה נטפל לאותה חוויה ומנסה להיטפל לכעס שינאה ואכזבה? אין לי בעיה שאתה עסוק בלכעוס, להתכאזב ולהתמוסס באותה חוויה שלא קשורה אליך בשום צורה, אבל למה אתה מנסה להכינס אותי לדפוס המחשבה שלך? לי טוב עם זה -- אני קיבלתי את זה ומוכן להמשיך הלאה, למה אתה לא מוכן? קרה לכם?
*אני* מקבל את זה *לי* אין בעיה עם זה אז למה מכעיס אותך שעשו לי משהו שנראה *בעיניך* לא בסדר? יותר מזה -- למה אתה מנסה לגרום לי לחוש באותה צורה?! אני מקבל את מה שקרה *לי* בתור חוויה לימודית -- אני מוכן ללמוד מזה ולהמשיך הלאה, למה אתה נטפל לאותה חוויה ומנסה להיטפל לכעס שינאה ואכזבה? אין לי בעיה שאתה עסוק בלכעוס, להתכאזב ולהתמוסס באותה חוויה שלא קשורה אליך בשום צורה, אבל למה אתה מנסה להכינס אותי לדפוס המחשבה שלך? לי טוב עם זה -- אני קיבלתי את זה ומוכן להמשיך הלאה, למה אתה לא מוכן? קרה לכם?