אני מפחדת ,,,,,, תקראו בסבלנות

בנוסף,,,

בקשר לשאלה שלך בכותרת:המצב הכלכלי טוב יחסית ואני דואגת מה יקרה כשניפרד? אני לא יודעת למה הוא טוב ,אני חושבת שהוא טוב להרבה דברים אבל הוא לא ממהר לעשות אותם.
 

T r i l i a n

New member
התכוונתי - אם נעשה מאזן, מה את

מקבלת מהקשר הזה? מה את נותנת? יש לי הרגשה שאת מרגישה שהמאזן הזה אף פעם לא מתאזן וכי הוא תמיד מקבל יותר מאשר נותן. תנסי לנסח את זה, אולי התחושה שלך מטעה אותך. בואי נעשה ספירת מלאי: מה את מרוויחה מזה שאת נשארת איתו? (לדוגמא - תמיכה נפשית, עזרה עם הילדים, בטחון כלכלי, סקס - כל דבר שעולה על דעתך). מה חסר לך בקשר הזה? (הקשבה שלו, התחשבות מצידו בצרכים ורצונות שלך וכד') מה יותר חשוב לך - מה שיש או מה שחסר?
 
אני במצב

מאד דומה אבל מהצד השני. אשתי במשך 6 שנים החזיקה במושכות. לא זזתי ימינה או שמאלה בלי שתאשר לי ותעמוד לצידי. היום אני מרגיש קצת חנוק. מרגיש איזה שהוא פספוס. הדרך שלי להתגבר על זה היא מצד אחד הילדים. הם כל כך מקסימים, ואני אוהב אותם כלכך שהבניתי שאין סיכוי שאני אעזוב אותם. במקביל מצאתי לעצמי מסגרות נוספות כגון קורסים או קבוצת כדורסל. אישתי מאד כעסה עלי ולא הבינה אותי. היא כעסה מכיון שלמרות שאני עובד עד שעות מאוחרות אני מעדיף ללכת לקורסים ולא לבוא הביתה. אבל זה משהו שפשוט נצטרך לפתור.
 
תודה על השיתוף ,,,

אבל דעתי לעניניך היא :שמבעיות אי אפשר וגם לא כדאי לברוח הם לא יפתרו מעצמם הם רק יגדלו .
 

davidme

New member
את במצב קשה

את לא סיפרת בת כמה את? ומה עם הקשר שלך עכשיו איתו? מה המצב הכלכלי שלכם המצב קשה בחוץ ואולי הוא יותר קשה בפנים? האם את תהיי למשל מוכנה לוותר על הילדים? האם את דתיה / חרדית/ חילונית? ישנן הרסבה מאוד שאלות פתוחות
 
יש לי תגובה אלייך ,,,,,

אני מתחת לגיל 30,אנחנו חיים ביחד כמובן אבל בקטע של ריחוק וקירבה ,המצב הכלכלי יחסית סביר (אבל הוא לחוץ עכשיו ),אני לא אוותר עליהם ולהפך,אני חילונית,ודבר נוסף בעלי הרבה מעדיף להיות מחוץ לבית חוץ מהעבודה .
 

gomez

New member
הערונת מדליקונת ==>

אני חושב שאת יכולה לשמש כדוגמה וכמופת לבחורות רווקות בנות 30. או יותר נכון לשמש אנטי-מופת ודוגמה שלילית. אפשר להצביע עליך ולהגיד הנה מה שהיה עלול לקרות לכן אם הייתן מתחתנות צעירות ומביאות ילדים בלי חשבון. שאלת מה עושים? לפי דעתי עליך לעשות מה שאומר לך ליבך (ללכת אחרי רחשי הלב): נפרדים מהבעל, זורקים את הילדים במשפחות אומנות שישברו איתם את הראש איך לגדל אותם בעצמם, עושים פירסינג בגבה, נזרקים על חוף הים עם נרגילה ובלי חלק עליון ועושים הצגה לעיני העוברים ושבים (משיכת צומי), נרשמים לחוג יוגה, חוג ספרדית, בונים אתר אינטרנט באינטרנט, יוצאים לדייטים עם גברים מזוקנים סטייל עמרם מצנע העפיפון ראש העיר מחיפה, משלמים 50 דולר לשעה ולומדים את עקרונות הסאדו-מאזו כולל תרגולים מעשיים טיפים ו..נק' עונג בגוף האדם, את כל זה עושים. מספיק לא? אחרי שסיימת לבצע את הכל תחזרי להתחלה ותבצעי שוב פעם את כל מה שכתבתי מחדש, וחוזר חלילה. ואם עשית את כל זה ואת עדיין מחפשת את עצמך, תמיד תוכלי להצטרף לאגודת "אימהות לא מוערכות מספיק עם 5 ילדים מקסימים" ...
 

גילי212

New member
לדעתי......

אני חושבת שאת צריכה לחשוב גם על עצמך,מעבר לכך שאת אמא ורעיה את בן אדם שזקוק לריגושים ולאהבה.קשה מאוד לחיות בלי זה. אם את כל כך חוששת מפרידה אז פשוט תמצאי לך גבר שירגש אותך. ואולי זה יתן לך את הפוש להתגרש ולהתחיל חיים חדשים. שיהיה לך המון הצלחה גילי
 
גילי ,,,,

תודה על התגובה אבל זה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות אם אני לא אמצע פיתרונות אחרים זה מה שאעשה (אולי).
 

antigone

New member
מה יש בחוץ?? אבק כוכבים.?..תראי....

היי , אני ארשה לעצמי לתת לך עצות , מאחר ואני בעצמי חוויתי את זה פעמיים, אל תמהרי לפרק, זה לא קל בחוץ עם נדוניה כמו שלך (שיהיו בריאים) , אל תחשבי שיש בחוץ מלא קסם ואנשים שמחכים, מה שיש בחוץ שאנשים שמחפשים את עצמם, רק שהם חוזרים לבית ריק, ויושנים באלכסון, אבל החיים שלהם לא מלאי ריגושים כפי שרוצים שנאמין, לדעתי שעצבי את עצמך מחדש באותה מסגרת, שבכל זאת מביאה לך ביטחון איכשהו, וקורת גג וחום לילדיך, עכשיו אל תביני אותי לא נכון, אם המצב מממממשששש רע ובלתי נסבל וגורם לך לתחושת תסכול .... אז קדימה תארגני את חייך מחדש אבל דעי לך שלא יהיה קלללל בכלל!!! אומנם את תחושי חופשיה לאהוב ולהתחיל מחדש ,לפעול לפי הנחיות ליבך , אבל יהיו קשיים אחרים שאוליי עד כה לא נחשפת אליהם, ומכל הלב בהצלחה!!!
 
למעלה