אני מעוניין לפתח אפליקציה פשוטה.

מ ב ד

New member
אני מעוניין לפתח אפליקציה פשוטה.

שכל תפקידה הוא להזרים סטרים וידאו. איך שהאפליקציה נפתחת ישר נפתח פלייר המתחבר לכתובת הMMS וזה כל פעולת האפליקציה בדומה לIRESHET למי שמכיר. אין לי ידע בתכנות לאייפון. אך יש לי מק עם XCODE ו SDK וידע רב במחשבים. השאלה שלי האם להשקיע מעט. ויהיה לי סיכוי לפתח את האפליקציה הפשוטה. או להרים מראש ידיים ולפנות לבעל מקצוע עוד שאלה כדי להוריד את ה SDK נרשמתי לאפל. הרשמה זו מספיקה כדי לשלוח אפליקציה לחנות? או שצריך להרשם לעוד מקום? וזה חינם? אשמח לעזרה. (ואולי גם לשורת הקוד הדרושה להרצת הפלייר...)
תודה!
 

guyiphone

New member
לשאלתך ...

אין בעיה מיוחדת לפתח אפליקציה שתריץ מדיה מכתובת מהרשת (תלוי איזה סוג של מדיה). מצוין שיש לך מק עם XCODE, זה רק יעזור לך, לפחות להתחלה. יש לך סיכוי טוב לפתח כל אפליקציה במידה ויש לך את הידע הדרוש לפיתוח תוכנה בשפה אחרת (#c++,c,java,c). כל שעליך לעשות הוא לפתח אפליקציה קטנה שמכילה מספר פונקציות מיוחדות לשם תרגול. והתשובה היא לא. צריך לשלם (99$) כדי לקבל הרשאת מפתח ומפיץ, כל זאת כדי לפרסם אפליקציה בחנות הרשמית של אפל. נסה את הקוד הבא: (העתק את קטע הקוד as-is והיישור לשמאל יסתדר לך) - (void)tableView:(UITableView *)tableView didSelectRowAtIndexPath:(NSIndexPath *)indexPath { //Get Media from URL when user selected row NSURL *mediaPath = [NSURL URLWithString:[NSString stringWithFormat:[[array valueForKey:mad:"mediaURL"] objectAtIndex:indexPath.row]]]; theMovie = [[MPMoviePlayerController alloc] initWithContentURL:mediaPath]; theMovie.scalingMode=MPMovieScalingModeAspectFill; [[NSNotificationCenter defaultCenter] addObserver:self selector:mad:selector(moviePlayBackDidFinish:) name:MPMoviePlayerPlaybackDidFinishNotification object:theMovie]; [mediaPath retain]; [theMovie play]; } אשמח לעזור במידה ותיתקל בבעיות נוספות ;-]
 

מ ב ד

New member
יוווווווו

תודה!! המטרה שלי כמו שהסברתי זה אפליקציה שתריץ סטרים MP4.. נראה לי אני יחפש איזה מתכנת רשום ואני ישלח דרכו. הוא ישלם פר תוכנה??
 

guyiphone

New member
מי ישלם למי ?

בעיקרון, תוכל לשלם למתכנת שיעשה לך את האפליקציה. או לעשות הסכם שעבור כל מכירה יפריש לך אחוזים שתקבעו מראש בניכם. שיהיה בהצלחה !
 

guyiphone

New member
אם כך ...

תצטרך לארגן מפתח/חבר שיעשה לך את העבודה במינימום השקעה מצידך, אחרת זה פשוט לא יהיה לך שווה. או שתעשה את זה פשוט בעצמך ... שיהיה בהצלחה !
 

BinKi

New member
תשובה

מניסיון ה-SDK לא תומך ב-MMS (קבצי WMV או ASF), אבל כן תומך ב-QuickTime / MP4. קריאת הוידאו היא לא פעולה מסובכת אם הפורמט נתמך. יש דוגמה באתר developer.apple.com (צירפתי קישור)
 

BinKi

New member
בנוגע לפורמטים נתמכים - קצת יותר בהרחבה

ממליץ לבדוק את הקישור המצורף. בהתחלה יש הסבר על הפורמטים הנתמכים.
 
למעלה