אני לא מוותר...

Hell ad

New member
אני לא מוותר...

טמבל טמבל, אבל אין מה לעשות... יש לי טיאס דאבליו (כן, ילד בן 17) ואני רוצה לעשות אותו סופרמוטו. למה? כי אני רוצה משהו ייחודי. אומרים תרכב תבין. איך אני ארכב אם לא יהיה לי? כולה 50. אז את כל ההסבה זה קצת טיפשי לעשות ל50 כי זה סתם יקר. חשבתי על לקנות גלגלים קומפלט (ג'אנטים ונאבות והצמיגים) של RS50 ולשים אותם על הטיאס. (שניהם 17) איך אני אדע אם זה מתאים? עכשיו הבעיה שלי היא כזאת לטיאס איך להגיד את זה, בלם תוף
אני מניח שיהיה קצת מסובך ויקר להפוך בלם תוף לדיסק נכון? אז איך זה אפשרי, נאמר רק לקדמי. ועם האחורי, איך אני משאיר את התוף עם הג'אנטים של RS שיש להם דיסק? חתיכת פרויקט, טיפשי, לא חכם, אבל זה מה שאני רוצה... אשמח אם תעזרו לי. עוד משהו, בנוגע לטלסקופים קדמיים, צריך בעצם להקשיח אותם? (שוב, 50 סמ"ק כמה כבר כח יש לו) לסכם - האם גלגלים של RS יתאימו? איך אפשר להפוך תוף מקדימה לדיסק? לגלגל מאחור של RS יש דיסק, לטיאס יש תוף, אפשר לוותר על הדיסק ולהתאים את התוף לגלגל של RS? צריך להקשיח טלסקופים? מה עם שלדה? זהו בעצם. בבקשה ממכם, אל תגידו לי שזה טיפשי (לא כי זה לא, כי אני כבר יודע ובכל זאת רוצה לעשות את זה) אל תגידו לי לחכות ל500, כי אני מחכה כל יום, ובכל זאת - רוצה.
 

45degrees

New member
הבעיות הטכניות הן רבות וגדולות.

על כולן ניתן להתגבר אבל בעלות וזמן גבוהים ביותר. גם אם תשיג גלגלים - ודיסקים, ותוכל להתאים אותם לצירים של ה TS - לאן תחבר את הקליפר במזלג? לדעתי במזלג שלך אין את ה"אוזניים" שאליהם מתחברים הברגים של הקליפר. ומאחורה - על מה תשים את ה CARRIER של הקליפר? ואם יהיה לך איפה לשים אותו, לא בטוח שיהיה מספיק מקום פיזי לשים אותו. עדיף לך כבר ללכת על איזה סופר סיטי ולשים בו מנוע נורמלי. או שאתה יכול להישאר עם בלמי התוף ורק לשים חישוקי כביש. זה יהיה הכי קל וזול, אבל לא יעצור כמו סופרמוטו. כמו כן - אולי תוכל להשיג צמיגי כביש לגלגלים קטני קוטר - 16 אינטש נניח. אולי אז התוצאה תיראה בפרופורציות נכונות.
 

Hell ad

New member
השקעתי על האופנוע הזה יותר מדיי

אני לא מתכוון להחליף אותו... עכשיו, על הדיסק האחורי ניתן לוותר. על הקדמי לא ממש. אפשר להתאים תוף לג'אנט שהיה בו דיסק? ואי אפשר לשים את ה"אזניים" האלה על המזלג? אין אפשר להתאים כאלה? ועכשיו השאלה, אפשר או לא להתאים את הגלגלים לצירים של הטיאס? אם לא זה כבר הורס הכל וצריך לחפש מזלג קומפלט חדש... ומה הכוונה 16 אינטש ואז אולי התוצאה תיראה בפרופורציות נכונות.?
 

45degrees

New member
תחפש פרונט מתאים קומפלט - כולל

משולשי מזלג וזה יהיה הרבה יותר פשוט.
 

Hell ad

New member
מה ז"א פרונט מתאים קומפלט?

הכוונה למזלג + המשולשים, איך אני יודע אם זה מתאים לטיאס? איך אפשר לבדוק?
 

45degrees

New member
זה לא צריך להתאים לTS.

זה צריך להתאים גלגל עם דיסק. אתה צריך את המזלג, את המשולשים, ואת הגלגל עם הדיסק מאופנוע כמו ה RS. את זה אתה צריך להתקין על ה TS.
 

Hell ad

New member
אוקיי, אז נזרז עניינים...

יש לי מזלג + משולשים ב300 שקל שני ג'אנטים אחורי וקדמי של RS שניהם 17, גם ב300 שקל ויש לי גם דיסק קדמי. (100 ש"ח) עכשיו, זה מתאים? אפשר להתאים? מה עם האחורי? עוד לא עניתם לי, לג'אנט של הRS יש בלם דיסק אחורי. לטיאס יש תוף, אפשר לשים תוף בג'אנט שבמקור אין לו תוף?
 

45degrees

New member
אפשר. אתה צריך לגשת למוסך

שיכול לעשות כזה דבר. זה לא פשוט, ולא זול, ולא כל מוסך יכול.
 

Hell ad

New member
אתה יכול?

מישהו מכיר מישהו שיכול? ולמה זה לא זול? מה בדיוק צריך לעשות פה? אשמח להסברים...
 

45degrees

New member
לא באמצעים ביתיים.

אבל אני מכיר מוסך שיכול. עכשיו הם עשו עבודה מיוחדת מאוד להסבת סופרמוטו של חבר.
 

Hell ad

New member
והמוסך הוא...?

אפשר גם במסר... (טלפון גם יעזור) והערכת מחיר לדעתך... ואני עדיין לא הבנתי איפה הבעיה פה. למה אי אפשר "פשוט" לחבר את המזלג של RS לשלדה של הטיאס שלי? ועכשיו חשבתי על עוד משהו... בעוד שנה (הטסט לאופנוע השבוע) אני אצטרך שוב להחזיר את הגלגלים המקוריים... מה עושים אז? שוב מורידים את המזלג ושמים את הנוכחי של הטיאס?
 

45degrees

New member
המוסך הוא GTE בחיפה.

אתה צריך להגיע אליהם עם החלקים ולשאול אותם על המחיר. מדובר על המון המון עבודה, ולכן אל תצפה לעלות נמוכה. לגבי הטסט - אתה בבעיה, אבל להערכתי אם לא תשנה את מידות הצמיגים - לא תהיה לך בעיה לעבור. כלומר - אם הטסטר מזהה שהחלפת גלגלים רק לפי הצורה שלהם הוא צריך להיות תותח עולם. הדרך היחידה שלו לדעת היא מידות הצמיגים.
 

Hell ad

New member
המידות זה לא כולל הקוטר?

אתה יכול להביא לי טלפון? אני מהמרכז, וזה לא כזה פשוט להגיע עד לשם
 

thegreengo

New member
אז ככה

להתאים את הגלגלים לצירים זה החלק הכי קל. פשוט מחליפים לגרים לכאלה שמתאימים .במקרה שאין חורטים את הגאנט קצת (בהנחה שיש לא מספיק בשר). להחליף בלם תוף לדיסק זה כבר סרט אחר. אפשר ליצר חלק תושבת לקליפר שנתמכת על ציר הגלגל ובמגרעת על הזרועה . אבל אי אפשר לדעת עד שלא רואים את זה מול העיניים... כמו כן כל ההסבה הזאת לא בהכרח צריכה לצאת יקרה.... אם אתה צריך אז יש לי קליפר ומשאבה של אפריליה 50 שטח(לא יודע את הדגם) בכל אופן בהצלחה
 
למעלה