אני חייב הדרכה

dudumagic

New member
אני חייב הדרכה

אני בן 23 יש לי ילד ואני חד הורי היא בת 22 יש לה ילד והיא חד הורית אנחנו רוצים להתחתן מה עושים ? איך , כל הפרוצדורה ?
 

א ל ו ל י

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo4.gif אמממ ....

להירשם ברבנות? להזמין אולם? לשלוח הזמנות? אלא אם כן יש עוד דרכים אליהן אתה מתכוון ... מצטערת, אין לי ניסיון בנישואין.
 

נירה63

New member
לא ברורה לי מה הבעיה??

לשניכם ילדים נהדר. שניכם רוצים לחיות ביחד נהדר!!! וגם רוצים להתחתן ...שגעון אז מה הבעיה??
 

נירה63

New member
חשוב חיובי יצא טוב...תחשוב רע בעיתי

יהיה רע ובעייתי. צאו לדרך עם הרבה אהבה,חום הבנה פתיחות וקבלה של כולם ותראה יהיה נהדר. בהצלחה.
 

dudumagic

New member
אני מתכוון

פשוט אין לנו כסף ואנחנו רוצים להתחתן ברבנות ואחרי זה באולם באים לרבנות .. פותחים תיק ? זה עולה כסף ? כמה זמן זה לוקח כל התהליך ?
 

נירה63

New member
נו...אז תתחתנו ברבנות מה הענין?

אם אין כרגע כסף אז...לא צריך לעשות חגיגה ענקית. אני בכלל חושבת שמיותר לעשות חגעגה באולם כזו שמוציאים המון כסף ואחר כך לא יודעים כיצד לשלם את ההוצאות... משהו צנוע יפה ובעיקר שתהיה הרבה אהבה בינכם,זה נראה לי חשוב הרבה יותר.
 
למעלה