נו...אז תתחתנו ברבנות מה הענין?
אם אין כרגע כסף אז...לא צריך לעשות חגיגה ענקית. אני בכלל חושבת שמיותר לעשות חגעגה באולם כזו שמוציאים המון כסף ואחר כך לא יודעים כיצד לשלם את ההוצאות... משהו צנוע יפה ובעיקר שתהיה הרבה אהבה בינכם,זה נראה לי חשוב הרבה יותר.