אני חדשה-ישנה
אולי אתם לא תכירו אותי אבל אני יציג את עצמי בכל אופן...אני אילנית בת 23 וחצי אני מעריצה את בון ג'ובי מאז היותי בת 10 בלבד ולאחר חשבון פשוט זה יוצא 13 שנה כמעט 14.. אני נמניתי בין המעריצות היותר משוגעות של בון ג'ובי אני איכשהו קצת נרגעתי כשהתגייסתי לצבא אבל עדיין נשארתי מעריצה נאמנה רק קצת יותר רגועה. וכן אני יודעת שלדיוויד יש יום הולדת היום הוא בן 44 לא בן 45 כפי שרשמתם הוא וג'ון שניהם ילידי 63 הם למדו באותו הבה"ס ובאותה שכבה. ואפילו הם די קרובים בימי הולדת שלהם ג'ון יחגוג יום הולדת 44 חודש הבא ב2 לחודש. אני יודעת פשוט המון על בון ג'ובי אז אני אשמח להעניק מהידע שלי הרב על הלהקה הכי מדהימה בעולם. ומזל טוב דיוויד.. מחכה בקוצר רוח לאלבום הבא שלהם שלכם אילנית
אולי אתם לא תכירו אותי אבל אני יציג את עצמי בכל אופן...אני אילנית בת 23 וחצי אני מעריצה את בון ג'ובי מאז היותי בת 10 בלבד ולאחר חשבון פשוט זה יוצא 13 שנה כמעט 14.. אני נמניתי בין המעריצות היותר משוגעות של בון ג'ובי אני איכשהו קצת נרגעתי כשהתגייסתי לצבא אבל עדיין נשארתי מעריצה נאמנה רק קצת יותר רגועה. וכן אני יודעת שלדיוויד יש יום הולדת היום הוא בן 44 לא בן 45 כפי שרשמתם הוא וג'ון שניהם ילידי 63 הם למדו באותו הבה"ס ובאותה שכבה. ואפילו הם די קרובים בימי הולדת שלהם ג'ון יחגוג יום הולדת 44 חודש הבא ב2 לחודש. אני יודעת פשוט המון על בון ג'ובי אז אני אשמח להעניק מהידע שלי הרב על הלהקה הכי מדהימה בעולם. ומזל טוב דיוויד.. מחכה בקוצר רוח לאלבום הבא שלהם שלכם אילנית