אני אובדת עצות

מצב
הנושא נעול.

dl2505

New member
אני אובדת עצות

אני אובדת עצות
בוקר טוב! בעלי ואני נמצאים כרגע בהליכי גירושין בבית המשפט לענייני משפחה פסקו לי מזונות זמניים בסך 5000 ש"ח.מאז ערה שנה ובעלי אחרי 3 חודשים מחוץ לבית חזר לחיות איתי ועכשיו שוב הגענו למצב משבר ואנו רוצים להגיע להסכם בינינו ללא משפט בעלי מעוניין לשלם 3500 ש"ח מזונות הוא טוען שמזונות קבועים הם פחות מזמניים בסופו של דבר. שאלתי היא האם יש סכום מינימום של מזונות שעליו לשלם? יש לציין כי יש לנו שלושה ילדים בגילאים 6 ו-2. שאלה נוספת היא: בעלי ואני הלכנו למגשר (עו"ד שבעלי מכיר שתחום התמחותו היא לא דיני אישות אבל מידי פעם בשביל חברים הוא גם מנסה לגשר) הוא ביקש ממני להגיע אליו לשיחה לבד מפני שאת בעלי הוא מכיר ואותי לא בשיחה אמרתי לו שאני רוצה לנסות הכל לפני הגט זאת אומרת יעוץ נישואין במקביל או פרידה זמנית המגשר טען שקודם כל גט כי הנייר לא חשוב ואחרי כן אפשר יהיה לפנות ליעוץ לאחר מכן הוא ישב עם בעלי בנפרד להכין הסכם ממון האם כך פועל גישור? כשאמרתי לו שלדעתי זו לא בושה להילחם על המשפחה שלי ושהחיים הם לא שחור או לבן כי יש גם אמצע הוא ענה לי החיים הם או שחור או לבן. האם לי אין דעה בעניין כי ממה שהבנתי כשבעלי הציע למגשר 3500 ש"ח כמזונוצ המגשר אמר לו 4000 ש"ח ואיפה אני מישהו שאל אותי? אז נכון שאני יכולה לא לאשר ולחתום על כלום אבל איפה התחושה שבעל מקצוע עומד מאחורי. מצד אחד אני לא מרגישה ביטחון במצבי שמעורער גם כך ומצד שני אני פוחדת "לפתוח במלחמה" כי אני אוהבת את בעלי ובסך הכל ל רוצה להתגרש. כאשר אמרתי לבעלי שאם המצב ימשיך כך אני אפנה לעו"ד שייצגה אותי בביהמ"ש (דרך אגב התיקים פתוחים ומוקפאים לא סגרנו אותם) הוא ענה לי כרגע את בתהליך גישור ואינך יכולה לעשות כלום. (לא חתמתי על שום מסמך גישור ביני לבין העו"ד השני).
 
תשובה

אני אובדת עצות
בוקר טוב! בעלי ואני נמצאים כרגע בהליכי גירושין בבית המשפט לענייני משפחה פסקו לי מזונות זמניים בסך 5000 ש"ח.מאז ערה שנה ובעלי אחרי 3 חודשים מחוץ לבית חזר לחיות איתי ועכשיו שוב הגענו למצב משבר ואנו רוצים להגיע להסכם בינינו ללא משפט בעלי מעוניין לשלם 3500 ש"ח מזונות הוא טוען שמזונות קבועים הם פחות מזמניים בסופו של דבר. שאלתי היא האם יש סכום מינימום של מזונות שעליו לשלם? יש לציין כי יש לנו שלושה ילדים בגילאים 6 ו-2. שאלה נוספת היא: בעלי ואני הלכנו למגשר (עו"ד שבעלי מכיר שתחום התמחותו היא לא דיני אישות אבל מידי פעם בשביל חברים הוא גם מנסה לגשר) הוא ביקש ממני להגיע אליו לשיחה לבד מפני שאת בעלי הוא מכיר ואותי לא בשיחה אמרתי לו שאני רוצה לנסות הכל לפני הגט זאת אומרת יעוץ נישואין במקביל או פרידה זמנית המגשר טען שקודם כל גט כי הנייר לא חשוב ואחרי כן אפשר יהיה לפנות ליעוץ לאחר מכן הוא ישב עם בעלי בנפרד להכין הסכם ממון האם כך פועל גישור? כשאמרתי לו שלדעתי זו לא בושה להילחם על המשפחה שלי ושהחיים הם לא שחור או לבן כי יש גם אמצע הוא ענה לי החיים הם או שחור או לבן. האם לי אין דעה בעניין כי ממה שהבנתי כשבעלי הציע למגשר 3500 ש"ח כמזונוצ המגשר אמר לו 4000 ש"ח ואיפה אני מישהו שאל אותי? אז נכון שאני יכולה לא לאשר ולחתום על כלום אבל איפה התחושה שבעל מקצוע עומד מאחורי. מצד אחד אני לא מרגישה ביטחון במצבי שמעורער גם כך ומצד שני אני פוחדת "לפתוח במלחמה" כי אני אוהבת את בעלי ובסך הכל ל רוצה להתגרש. כאשר אמרתי לבעלי שאם המצב ימשיך כך אני אפנה לעו"ד שייצגה אותי בביהמ"ש (דרך אגב התיקים פתוחים ומוקפאים לא סגרנו אותם) הוא ענה לי כרגע את בתהליך גישור ואינך יכולה לעשות כלום. (לא חתמתי על שום מסמך גישור ביני לבין העו"ד השני).
תשובה
יש לך גם עו"ד וגם מגשר ואת רוצה את העצה שלנו? עליך להחליט לאן פניך מועדות- לבד או בעזרת היועצים המקצועיים שלך.
 
dl - הקשיבי למה שהשכל אומר לך....

תשובה
יש לך גם עו"ד וגם מגשר ואת רוצה את העצה שלנו? עליך להחליט לאן פניך מועדות- לבד או בעזרת היועצים המקצועיים שלך.
dl - הקשיבי למה שהשכל אומר לך....
אל תתני לשום בעל מקצוע להגיד לך מה נכון ומה לא.אני ישבתי אצל מגשר/עו"ד במשך 3 חודשים יחד עם האקס,טענתי כל הזמן שמתרחשים דברים מאחורי גבי,שנדמה לי שיש לצד השני עו"ד שמייעץ לי,והמגשר/עו"ד כל הזמן אמר לי שאני מדמיינת והבעל רק מנסה להלחיץ אותי...אחרי 3 חודשים התבררה המזימה שהבעל רקם מאחורי הקלעים.לצערי כל התסריטים הכי שחורים שעברו לי בראש התקיימו.אז לא נראה לי "נקי" ללכת למישהו שמכיר את בעלך מראש,לא נראה לי שאומרים לך שהחיים הם שחור או לבן,פשוט לא נראה לי.תחשבי לבד ותסמכי על עצמך.את יכולה. ותגובונת לעו"ד יוסף פנדריך- למה נראה שלפעמים התשובות שלך כל כך קרות?הרי אנשים פונים פה בשאלות מתוך מצוקות נוראיות שלהם....האין מקום קצת לריכוך המכה?
 
תגובה

dl - הקשיבי למה שהשכל אומר לך....
אל תתני לשום בעל מקצוע להגיד לך מה נכון ומה לא.אני ישבתי אצל מגשר/עו"ד במשך 3 חודשים יחד עם האקס,טענתי כל הזמן שמתרחשים דברים מאחורי גבי,שנדמה לי שיש לצד השני עו"ד שמייעץ לי,והמגשר/עו"ד כל הזמן אמר לי שאני מדמיינת והבעל רק מנסה להלחיץ אותי...אחרי 3 חודשים התבררה המזימה שהבעל רקם מאחורי הקלעים.לצערי כל התסריטים הכי שחורים שעברו לי בראש התקיימו.אז לא נראה לי "נקי" ללכת למישהו שמכיר את בעלך מראש,לא נראה לי שאומרים לך שהחיים הם שחור או לבן,פשוט לא נראה לי.תחשבי לבד ותסמכי על עצמך.את יכולה. ותגובונת לעו"ד יוסף פנדריך- למה נראה שלפעמים התשובות שלך כל כך קרות?הרי אנשים פונים פה בשאלות מתוך מצוקות נוראיות שלהם....האין מקום קצת לריכוך המכה?
תגובה
לעתים רבוי עצות יכול להזיק. מותר לבקש חוות דעת נוספת אבל לפונה הזאת יש עצות בשפע ומרוב טבחים התבשיל עלול להקדיח. כמו כן השאלה איננה משפטית. יש פורומים של גישור באינטרנט.
 

dl2505

New member
תודה וסליחה

תגובה
לעתים רבוי עצות יכול להזיק. מותר לבקש חוות דעת נוספת אבל לפונה הזאת יש עצות בשפע ומרוב טבחים התבשיל עלול להקדיח. כמו כן השאלה איננה משפטית. יש פורומים של גישור באינטרנט.
תודה וסליחה
השאלה שלי היא ועוד איך משפטית שאלתי האם יש סכום מינימום לילד במזונות שכן יש לי 3 ילדים בגילאים 6 ו-2. בכל מקרה אני אפנה לפורומים אחרים. תודה וסליחה מזמנך
 
תשובה

תודה וסליחה
השאלה שלי היא ועוד איך משפטית שאלתי האם יש סכום מינימום לילד במזונות שכן יש לי 3 ילדים בגילאים 6 ו-2. בכל מקרה אני אפנה לפורומים אחרים. תודה וסליחה מזמנך
תשובה
א - סיפור שלך לא שמע טוב. המגשר לא אמור להכתיב לך גירושין, ומסיפורך נשמע כאילו הוא פועל מטעם בעלך. ב- אל תתני לרצון שלך לשמור על המשפחה לגרום לך לפעול בצורה שגויה. אם בעלך נחושל התגרש, בסופו של דבר תתגרשי ואז הויתורים שתעשי היום יעלו לך ביוקר...ואני לא מתכונת שאסור להתפשר, רצוי בהחלט להתפשר ולהגיע להסכם, אך לא בכל תנאי. ג - לענין סכום המזונות - 3,500 ש"ח ל- 3 ילדים כל כך קטנים יקבל אדם שמשתכר משכורת מינימום והוא חסר כל. אם זה המצב - לכי על זה, אם לא - תחשבי היטב.את תצטרכי אחר כך להסתדר עם הסכומים האלו.
 
תשובה

תודה וסליחה
השאלה שלי היא ועוד איך משפטית שאלתי האם יש סכום מינימום לילד במזונות שכן יש לי 3 ילדים בגילאים 6 ו-2. בכל מקרה אני אפנה לפורומים אחרים. תודה וסליחה מזמנך
תשובה
מזונות מינימום הם לפחות 1200 ש"ח לילד אבל אין זה אומר שמכפילים במספר הילדים. באופן כללי אב חייב לספק את המזונות ההכרחיים של ילדים עד גיל 6
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה