אני אובדת עצות
אני אובדת עצות
בוקר טוב! בעלי ואני נמצאים כרגע בהליכי גירושין בבית המשפט לענייני משפחה פסקו לי מזונות זמניים בסך 5000 ש"ח.מאז ערה שנה ובעלי אחרי 3 חודשים מחוץ לבית חזר לחיות איתי ועכשיו שוב הגענו למצב משבר ואנו רוצים להגיע להסכם בינינו ללא משפט בעלי מעוניין לשלם 3500 ש"ח מזונות הוא טוען שמזונות קבועים הם פחות מזמניים בסופו של דבר. שאלתי היא האם יש סכום מינימום של מזונות שעליו לשלם? יש לציין כי יש לנו שלושה ילדים בגילאים 6 ו-2. שאלה נוספת היא: בעלי ואני הלכנו למגשר (עו"ד שבעלי מכיר שתחום התמחותו היא לא דיני אישות אבל מידי פעם בשביל חברים הוא גם מנסה לגשר) הוא ביקש ממני להגיע אליו לשיחה לבד מפני שאת בעלי הוא מכיר ואותי לא בשיחה אמרתי לו שאני רוצה לנסות הכל לפני הגט זאת אומרת יעוץ נישואין במקביל או פרידה זמנית המגשר טען שקודם כל גט כי הנייר לא חשוב ואחרי כן אפשר יהיה לפנות ליעוץ לאחר מכן הוא ישב עם בעלי בנפרד להכין הסכם ממון האם כך פועל גישור? כשאמרתי לו שלדעתי זו לא בושה להילחם על המשפחה שלי ושהחיים הם לא שחור או לבן כי יש גם אמצע הוא ענה לי החיים הם או שחור או לבן. האם לי אין דעה בעניין כי ממה שהבנתי כשבעלי הציע למגשר 3500 ש"ח כמזונוצ המגשר אמר לו 4000 ש"ח ואיפה אני מישהו שאל אותי? אז נכון שאני יכולה לא לאשר ולחתום על כלום אבל איפה התחושה שבעל מקצוע עומד מאחורי. מצד אחד אני לא מרגישה ביטחון במצבי שמעורער גם כך ומצד שני אני פוחדת "לפתוח במלחמה" כי אני אוהבת את בעלי ובסך הכל ל רוצה להתגרש. כאשר אמרתי לבעלי שאם המצב ימשיך כך אני אפנה לעו"ד שייצגה אותי בביהמ"ש (דרך אגב התיקים פתוחים ומוקפאים לא סגרנו אותם) הוא ענה לי כרגע את בתהליך גישור ואינך יכולה לעשות כלום. (לא חתמתי על שום מסמך גישור ביני לבין העו"ד השני).
אני אובדת עצות
בוקר טוב! בעלי ואני נמצאים כרגע בהליכי גירושין בבית המשפט לענייני משפחה פסקו לי מזונות זמניים בסך 5000 ש"ח.מאז ערה שנה ובעלי אחרי 3 חודשים מחוץ לבית חזר לחיות איתי ועכשיו שוב הגענו למצב משבר ואנו רוצים להגיע להסכם בינינו ללא משפט בעלי מעוניין לשלם 3500 ש"ח מזונות הוא טוען שמזונות קבועים הם פחות מזמניים בסופו של דבר. שאלתי היא האם יש סכום מינימום של מזונות שעליו לשלם? יש לציין כי יש לנו שלושה ילדים בגילאים 6 ו-2. שאלה נוספת היא: בעלי ואני הלכנו למגשר (עו"ד שבעלי מכיר שתחום התמחותו היא לא דיני אישות אבל מידי פעם בשביל חברים הוא גם מנסה לגשר) הוא ביקש ממני להגיע אליו לשיחה לבד מפני שאת בעלי הוא מכיר ואותי לא בשיחה אמרתי לו שאני רוצה לנסות הכל לפני הגט זאת אומרת יעוץ נישואין במקביל או פרידה זמנית המגשר טען שקודם כל גט כי הנייר לא חשוב ואחרי כן אפשר יהיה לפנות ליעוץ לאחר מכן הוא ישב עם בעלי בנפרד להכין הסכם ממון האם כך פועל גישור? כשאמרתי לו שלדעתי זו לא בושה להילחם על המשפחה שלי ושהחיים הם לא שחור או לבן כי יש גם אמצע הוא ענה לי החיים הם או שחור או לבן. האם לי אין דעה בעניין כי ממה שהבנתי כשבעלי הציע למגשר 3500 ש"ח כמזונוצ המגשר אמר לו 4000 ש"ח ואיפה אני מישהו שאל אותי? אז נכון שאני יכולה לא לאשר ולחתום על כלום אבל איפה התחושה שבעל מקצוע עומד מאחורי. מצד אחד אני לא מרגישה ביטחון במצבי שמעורער גם כך ומצד שני אני פוחדת "לפתוח במלחמה" כי אני אוהבת את בעלי ובסך הכל ל רוצה להתגרש. כאשר אמרתי לבעלי שאם המצב ימשיך כך אני אפנה לעו"ד שייצגה אותי בביהמ"ש (דרך אגב התיקים פתוחים ומוקפאים לא סגרנו אותם) הוא ענה לי כרגע את בתהליך גישור ואינך יכולה לעשות כלום. (לא חתמתי על שום מסמך גישור ביני לבין העו"ד השני).