הרגשתי ש"חלב" קוקוס גם לא טוב לי
וחשבתי שזה משום אחוז השומן הגבוה בו.. בכלל, בקשר לכל הדיון, צמחונות טבעונות ומזון מהחי, וקראתי גם את המאמר שלך בדבר מאכלים כבושים. יש קשר ישר לתקופה ולזמנים שבהם אנחנו חיים. פעם כשמוצרי מזון היו דלים יותר, מבחר קטן יותר ויקרים - כבישתם שיפרה את זמינותם לאורך זמן.. מצד שני, פעם (ועדין בחלקים מסוימים בעולם) מוצרי המזון נמצאים בשפע רב מידי, שוב בגלל התעשיה שמונעת מהם והם מונעים ממנה - יצור המוני ותעשית שווק ופרסום שלמה כדי להגדיל את קהל הצרכנים ובהתאמה יחסי היצע וביקוש. מניחה שבמקומות ובזמנים מסוימים, יש לאוכלוסיה צורך לצרוך מזון מהחי אבל אז זה גם הדבר היחידי הזמין להם (סתם, חושבת על האינואיטים "אסקימוסים" למשל). מה שיוצר היום את ה"רעב" אצלנו בתרבות השפע המערבית הוא לא הרעב ההשרדותי אלא התניות - ריחות מגרים בסופרמרקט, פרסומות ויצרנים שאומרים לנו מה אנחנו צריכים לצרוך.. בקיצור, הגיע הזמן "לחזור לעצמנו", באנגלית הייתי אומרת go back to our senses שבתרגום זה לחזור להגיון שלנו אבל גם לחושים שלנו. לצרוך את מה שעושה לנו טוב מבפנים, מה שאנחנו באמת צריכים