ברווז כחול
New member
אנדו' והריון
זאת אני עם הנרתיק הבלאי. בשעה טובה, מתחילה בשבוע הבא חודש שמיני. ומסתבר שיחד איתו מתחילים גם כל מיני כאבים ולחצים לא סימפטיים (אולי קשורים לאנדו????). רציתי לשאול אתכן אם מישהי כאן עברה הריון יחד עם מוקד רקטו-וגינלי שמערב גם את אחת הרצועות שמחזיקות את הרחם איך זה עבר מבחינת כאבים ולחצים ואיך עברה הלידה, אם בכלל הצליחה ללדת רגיל. סוריאנו גם איים עלי באנדו מתפוצץ אם הרחם ילחץ עליו יותר מידי - מה ההשלכות של כזה דבר? אין סיכוי שזה יקרה ואני לא אדע, נכון? כל-כך רוצה להיות כבר אחרי הלידה (כנראה קיסרי) ואחרי ניתוח להוציא את האנדו' הארור!
זאת אני עם הנרתיק הבלאי. בשעה טובה, מתחילה בשבוע הבא חודש שמיני. ומסתבר שיחד איתו מתחילים גם כל מיני כאבים ולחצים לא סימפטיים (אולי קשורים לאנדו????). רציתי לשאול אתכן אם מישהי כאן עברה הריון יחד עם מוקד רקטו-וגינלי שמערב גם את אחת הרצועות שמחזיקות את הרחם איך זה עבר מבחינת כאבים ולחצים ואיך עברה הלידה, אם בכלל הצליחה ללדת רגיל. סוריאנו גם איים עלי באנדו מתפוצץ אם הרחם ילחץ עליו יותר מידי - מה ההשלכות של כזה דבר? אין סיכוי שזה יקרה ואני לא אדע, נכון? כל-כך רוצה להיות כבר אחרי הלידה (כנראה קיסרי) ואחרי ניתוח להוציא את האנדו' הארור!