אנדו' אחרי ניתוח
שלום לכולן,
כבר מעל שנה אני עוקבת אחרי הפורום, קוראת ולומדת...לפעמים מעדיפה שלא להכנס רק כדי לא להלחץ מידי :/.
בפברואר עברתי ניתוח ראשון, בו הוצאו מוקדים וציסטה מהשחלה, הניתוח עבר טוב.
מאז אני אמורה להיות בדיכוי של גלולות יסמין...אבל לדעתי זה לא כל כך עובד.
כל חודשים וחצי, שלושה במקרה הטוב המחזור פשוט מגיע אם אני רוצה או לא.
לא עם כאבים חזקים כמו שהיו לי פעם, ממש לא אפילו.
אבל אחרי כל מחזור אני מרגישה כאילו משהו בסדר לא קורה...
אז יש לי כמה שאלות:
אחרי כמה זמן הציסטות והמוקדים יכולים לחזור? מחזור אחד או שניים מספיקים?
כל כמה זמן לעשות אולטרסאונד?
אולטרסאונד מספיק? אין משהו נוסף שצריך לעשות?
מה האופציה הבאה אחרי גלולות לדיכוי המחזור? אני בכל זאת בת 23 ולא רוצה להעמיס על עצמי תרופות.
שבוע טוב ותודהה
שלום לכולן,
כבר מעל שנה אני עוקבת אחרי הפורום, קוראת ולומדת...לפעמים מעדיפה שלא להכנס רק כדי לא להלחץ מידי :/.
בפברואר עברתי ניתוח ראשון, בו הוצאו מוקדים וציסטה מהשחלה, הניתוח עבר טוב.
מאז אני אמורה להיות בדיכוי של גלולות יסמין...אבל לדעתי זה לא כל כך עובד.
כל חודשים וחצי, שלושה במקרה הטוב המחזור פשוט מגיע אם אני רוצה או לא.
לא עם כאבים חזקים כמו שהיו לי פעם, ממש לא אפילו.
אבל אחרי כל מחזור אני מרגישה כאילו משהו בסדר לא קורה...
אז יש לי כמה שאלות:
אחרי כמה זמן הציסטות והמוקדים יכולים לחזור? מחזור אחד או שניים מספיקים?
כל כמה זמן לעשות אולטרסאונד?
אולטרסאונד מספיק? אין משהו נוסף שצריך לעשות?
מה האופציה הבאה אחרי גלולות לדיכוי המחזור? אני בכל זאת בת 23 ולא רוצה להעמיס על עצמי תרופות.
שבוע טוב ותודהה