*או הראשונים.....
א אביחי 33 New member 11/8/05 #17 מור../images/Emo3.gif גמלי היא אמרה... אבל ראיתי גם במסר.. חחחחחחחחח איזה רעעעע אנייייי
R real snake New member 11/8/05 #24 אתם מוזמנים להכנס... http://www.tapuz.co.il/Communa/jointheCommuna.asp?Communaid=508
ש שושה הממושה New member 11/8/05 #26 יש לנו סיכוי לחזור../images/Emo35.gif חח כי אמרתה שמישו חוזר....
R real snake New member 11/8/05 #29 בטח יש לכם המון סיכויים לחזור... מחר אולי או אולי יום שהוא..... רק לא לשכוח שביום שישי זה נגמר ויש לנו מנצח
בטח יש לכם המון סיכויים לחזור... מחר אולי או אולי יום שהוא..... רק לא לשכוח שביום שישי זה נגמר ויש לנו מנצח
מ מיכליייייייייי New member 11/8/05 #27 מורוש ושירנוש...זה לא נורא..../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif לכל שאר המתמודדים ב=ה=צ=ל=ח=ה
ח חולה על כפיר ורננה New member 11/8/05 #28 חחחחחחחחחחחחחח לא מצחיק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם.. אני מושפעת..