חייל ספרטני
New member
אמא ואני ...
בגיל 38 אני מוצא את עצמי עם המון כעס כלפי ההורים שלי. אבי לא בחיים כ 5 שנים ואימי חיה לבדה. אנחנו חיים באותה עיר ואני מגלה ריחוק וטינה כלפיה וגם כלפיו. הם אנשים פשוטים שהעניקו לי המון חום ואהבה אבל גם פיפספו אותי בהרבה דברים. היום בגיל 38 אני לפתע חש רצון להתרחק מאימי ולנתק איתה את הקשר לא כאיזו נקמה סמוייה אלא משום שהיא מייצגת אצלי את האישה המזרחית שמקבלת מרות בסגנון של : תקשיב לאחיך הגדול - מתאבלת קשה על כל מכר שנפטר - ובעיקרון מייצגת בעיני את האישה הקטנה - היא לא החלטית - אישה מרת נפש שנוקטת בלשון מאוד קשה. היא לא מקשיבה לי לשום דבר - מתעקשת על הטכסים שלה ועוד.. נכון שאי אפשר לשנות אישה בת כמעט 80 אבל אני מרגיש כבר שאיפשהו כבר איבדתי את אמא שלי... אנחנו חיים בשכונה שבדיעבד היא הייתה מאוד שונה מתפיסת עולמה : שכונה " אשכנזית " אליטיסטית כזו ואני גם כילד הרגשתי שונה. שהוריי תרבותית שונים מרוב התושבים.. עממיים - ולמרות זאת אנחנו משפחה די משכילה ואיכותית אבל אמא שלי גורמת לי לפעמים להתבייש בה. מה אני עושה עם הרגשות הללו ?
בגיל 38 אני מוצא את עצמי עם המון כעס כלפי ההורים שלי. אבי לא בחיים כ 5 שנים ואימי חיה לבדה. אנחנו חיים באותה עיר ואני מגלה ריחוק וטינה כלפיה וגם כלפיו. הם אנשים פשוטים שהעניקו לי המון חום ואהבה אבל גם פיפספו אותי בהרבה דברים. היום בגיל 38 אני לפתע חש רצון להתרחק מאימי ולנתק איתה את הקשר לא כאיזו נקמה סמוייה אלא משום שהיא מייצגת אצלי את האישה המזרחית שמקבלת מרות בסגנון של : תקשיב לאחיך הגדול - מתאבלת קשה על כל מכר שנפטר - ובעיקרון מייצגת בעיני את האישה הקטנה - היא לא החלטית - אישה מרת נפש שנוקטת בלשון מאוד קשה. היא לא מקשיבה לי לשום דבר - מתעקשת על הטכסים שלה ועוד.. נכון שאי אפשר לשנות אישה בת כמעט 80 אבל אני מרגיש כבר שאיפשהו כבר איבדתי את אמא שלי... אנחנו חיים בשכונה שבדיעבד היא הייתה מאוד שונה מתפיסת עולמה : שכונה " אשכנזית " אליטיסטית כזו ואני גם כילד הרגשתי שונה. שהוריי תרבותית שונים מרוב התושבים.. עממיים - ולמרות זאת אנחנו משפחה די משכילה ואיכותית אבל אמא שלי גורמת לי לפעמים להתבייש בה. מה אני עושה עם הרגשות הללו ?