אם להגיד את האמת כולה..אני מתביישת.

צליל בר

New member
היי ../images/Emo46.gif

המשפט הזה שלי
קרדיט לי!
 

פנינה 21

New member
../images/Emo45.gifמילים כדורבנות

אתמול בארוחת שבת הייתי זקוקה להודעה הזאת -זה היה מקל עלי את סוף השבוע שני אנשים שאני מאוד מעריכה אמרו לי שאני מפגרת שאני מוכנה לחכות עוד 3 חודשים הציעו לי להתחתן או לברוח לחלק הדתי של המשפחה ולהתחיל ללמוד..ולנטוש את הצבא..בקיצור פשוט קריאת בוז בוטה כלפי וכלפי השירות בצה"ל
הרגשתי תחת מתקפה והיה לי ממש קשה לשרוד את המשך הערב.. כמובן שאין לי שום כוונה להקשיב להם כי השירות בצבא חשוב לי הרבה יותר מהם אבל בכל זאת היה לי סופ"ש רע -גרוע ..וזה מעצבן שדווקא לי היה כזה סוף שבוע בעוד שלהרבה משתמטים היה סופ"ש מעולה וחסר דאגות..
על מה שכתבת. ודרך אגב:מתי ולאן את מתגייסית? אני ב-18.11
 

didigirl17

New member
אני מתגייסת כרגע לפחות ב21 לאוקטובר

וכרגע מנסה להתקבל לתפקיד עם סיווג ביטחוני, אם אני מתקבלת אליו משנים לי את התאריך... ואל תקשיבי לאנשים לעולם, תקשיבי אך ורק לעצמך ותעשי מה שאת רוצה וחושבת שהוא נכון!!!
 

פנינה 21

New member
תודה../images/Emo13.gif

וכן אם תתקבלי ישנו לך את התאריך..אני ממש מקווה שהתחקיר שלי היה בסדר גם אני מחכה לתשובה עדין.
 

Paranoid Eyes

New member
תגובה שלי

אחרי שעלעלתי מעט בתגובותיכם.. וכמובן בהודעה הראשית.. זה מה שיש לי לומר: דידיגירל, מבינה את התסכול שלך. מדורגת , לא יודעת מי את ומאיפה צצת אבל את לא ראויה לשרת בצה"ל , אם את מתעקשת לחיות פה לפחות אל תדברי על צה"ל כ"צבא הישראלי שלא יחליט לי מה לעשות" אלא כצבא של המדינה שלך. אותו צבא ואותם חיילים ששומרים עלייך. אותן פקידות שאילולא הן, דברים ייתכן והיו מאוד לא מסודרים בצבא. אני מכירה לא מעט שאיבדו חייהם ונהרגו למען המולדת, כאלו שעוד נהרגו בנסיגה, לפני כ-7 שנים. כאלו שנהרגו עוד מתחילת האינתיפאדה, הרבה לפני מלחמת לבנון ה-2. אני רוצה לציין שיש הרבה שלא משרתים בצבא מסיבות שאפשר לומר מוצדקות למשל בריאותיות אמיתיות (למרות שיש לי חברה שהתעקשה להתנדב למרות שלא רצו לגייס אותה). לא מזמן ילדונת בת 19 אמרה לי בפה מלא ששירות בצה"ל לא משתלם כלכלית (300 שקל בחודש) ולכן העדיפה שירות לאומי (900שקל). אומנם היא עושה שירות לאומי, אבל לא יכלתי שלא להגעל ממנה. אני לא מבינה את אותם משתמטים שחושבים שקצת פוצי מוצי צרחות , איומים, "נטיות להתאבדות" שהן פארסה..יוציא אותם מצה"ל ומה הכבוד בזה?! צה"ל לרוב מפחד לקחת סיכונים ולכן קב"ן משחרר את אותם שקרנים. ומה עם בנות סו קולד דתיות? הולכות מצהירות, ויש כאלו שאפילו גם שירות לאומי לא עושות. סתם לא בא לכם לשרת בצבא. סתם אתם מפונקים, כי אמא לא תשיר לכם נומי נומי יותר! סתם לא בא לכם לקצץ את השיער, כי שיער בחיים לא גודל חזרה!! להוריד עגילים חלילה, אוי ואבוי שהבנות והערסים יאבדו את המראה פקאצי/פרחי שלהם. צאו מהסרט! נכון, הצבא של היום זה לא כמו הצבא של קום המדינה וחבל שלא! אבל אם תפסיקו להתפנק, הוא אולי אולי עלול לקבל פנים של פעם. אתם שוכחים דבר אחד חשוב והכי חשוב: אנשים מתו בשביל שאתם תגדלו ושתהיה לכם מדינה לגדול בה. מדינה שמוקפת אויבים לא יכולה להרשות לעצמה פינוק של ילדי שוקולד. תתבגרו. *מי שמתגייס, משרת וההודעה שלי לא מכוונת אליו שלא יעלב או יתעצבן :)*
 

didigirl17

New member
אני שמחה שאת מבינה את התסכול שלי:)

וכל דברייך הם צודקים ונכונים..:]
 

osnnat

New member
הנתונים מכאיבים.

לצערנו כיום יש לא מעט אנשים שהאינטרסים האישיים שלהם ואיכות החיים שלהם חשובה להם יותר מאשר אהבת הארץ וההגנה על אדמנתו הקטנה והיחידה. לצערנו. חשוב לזכור ולא לשכוח אנשים כאלו, ובטח שלא לעודד תופעה שכזו לצמוח ולהתפתח. אבל בואו לא נתעכב על הדברים האלה. יש כאן, בפורום, ומחוץ לפורום בני ובנות נוער שמוכנים לתת את הכל, לתרום ולתת גם אם במחיר אישי ולפעמים אף כבד. בואו נתעכב עליהם, נעזור להם, נתמוך בהם, נעודד אותם והכי חשוב, נחזיר את הפוקוס לאנשים האלה. אני בטוחה שיש כאן המון שאלות של אנשים, ממש לפני גיוסם. בואו ניתן לשרשורים האלה עדיפות ראשונה.
בהצלחה לכל המתגייסים הטריים, ואלה שאוטוטו הולכים להתגייס. ישר כוח!!!
 
למעלה