אם במקרה יכנס הנה ג'קי/846...,

מצב
הנושא נעול.
מישהו מזהה את זה?
נכנסתי לאתר שרשום על האוטובוס
קודם כל גיליתי שמדובר בחברה די גדולה ומכובדת (למרות שהאוטובוסים נראים קצת מיושנים), אבל מעבר לכך מצאתי שם קובץ מעניין שבו מחקר סטטיסטי של איזה ארגון בשם "אזרחים למען תחבורה ציבורית בסקופיה". http://www.jsp.com.mk/images/Doc1.pdf
 

אלון 58

New member
נכנסתי לאתר שרשום על האוטובוס
קודם כל גיליתי שמדובר בחברה די גדולה ומכובדת (למרות שהאוטובוסים נראים קצת מיושנים), אבל מעבר לכך מצאתי שם קובץ מעניין שבו מחקר סטטיסטי של איזה ארגון בשם "אזרחים למען תחבורה ציבורית בסקופיה". http://www.jsp.com.mk/images/Doc1.pdf
 
ניסיון לזיהוי המ.א.ן שממול
לפי צורת החלונות, נראה כי מדובר ב-SU 220, שכן סידור החלונות שלו דומה מאוד לזה של הכרטיסניות מ.א.ן שעבדו בדן. ברכבים אלו המנוע היה אמצעי תת-רצפתי, וניתן לראות כי אכן באוטובוס שבתמונה יש פתחי גישה באמצע האוטובוס, כמו גם מעין שרוול המוביל לפתח עגול בגג. ככל הנראה מדובר בצינור הפליטה, היוצא מהמנע התת-רצפתי. אם כך, הרי שמדובר ב-SU 220.
 

אלון 58

New member
ניסיון לזיהוי המ.א.ן שממול
לפי צורת החלונות, נראה כי מדובר ב-SU 220, שכן סידור החלונות שלו דומה מאוד לזה של הכרטיסניות מ.א.ן שעבדו בדן. ברכבים אלו המנוע היה אמצעי תת-רצפתי, וניתן לראות כי אכן באוטובוס שבתמונה יש פתחי גישה באמצע האוטובוס, כמו גם מעין שרוול המוביל לפתח עגול בגג. ככל הנראה מדובר בצינור הפליטה, היוצא מהמנע התת-רצפתי. אם כך, הרי שמדובר ב-SU 220.
 
אני מנחש שזה ה-SANOS עם חזית ה-EL
נראה כי גם כאן המנוע הוא תת-רצפתי. אין פתח גישה למנוע באחורי האוטובוס, הדלת צמודה לחזית האחורית ויש רחבת עמידה ממש בסוף האוטובוס, משמע אין בליטה או הגבהה לטובת המנוע (כפי שהיה גם בכרטיסניות מ.א.ן של דן). כמו-כן, ניתן לראות היטב את כיסוי צינור המפלט בתוך האוטובוס. החלונות והפאנל מעליהם מזכירים מאוד את ה-SL המרובעים שלא היו ממוזגים בדן מסדרת 3531-3628.
 
==5==
אם הספקתי לראות טוב בסקופיה,אז כל האוטובוסים הצבוריים הם עם 3 דלתות,אבל אלה לא כרטיסניות,לא ידועה לי שיטת הכירטוס בתחבורה הצבורית כאן.
נראה כמו IkarBus, יצרן יוגוסלבי לשעבר
לא להתבלבל עם IKARUS ההונגרי, שהיה אוטובוס טוב בהרבה ונפוץ פי כמה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה