אלפחורס בוקר טוב איך אני דואג שהבצק לאחר האפייה יצא עגול ויפה ולא כמו לביבה ? תודה
S shaul1960 New member 1/3/13 #1 אלפחורס בוקר טוב איך אני דואג שהבצק לאחר האפייה יצא עגול ויפה ולא כמו לביבה ? תודה