אלימות בבית דני.משפחת אברגיל משתלטת באלימות

1dafna22

New member
אלימות בבית דני.משפחת אברגיל משתלטת באלימות

על מרכז המעגל בבית דני. רוקדת ממשפחת אברגיל לא צעירה,החליטה שהיא תקבע מי תרקוד במרכז המעגל ומי לא.יותר נכון מי לא. הרוקדת ממשפחת אברגיל,ניגשה תוך כדי הרקדה לרוקדת הרוקדתלמעלה מ 20שנה,ודרשה ממנה לא לרקוד במרכז המעגל. הרוקדת המאויימת שאותה אני מכירה שנים רבות-לא ענתה לה היות שמטבעה שקטה מאוד,מתרחקת ממריבות כלשהן,לא מתערבבת עם אנשים,לא מדברת הרבה.רק רוקדת.וללא הפסקה. לאחר שבוע שוב פנתה/דרשה ממנה האברגילית לא לרקוד במרכז המעגל.אך הפעם עלתה מדרגה: האברגילית-במקום לרקוד-החלה בהסתה פרועה עם מבט רצח בעיניים,וגיוס חברותיה ומקורביה שיחד מתנהגות ככנופייה,כלהקת זאבים צמאי דם-נגד הרוקדת השקטה.גם את המרקיד דודו גייסה.זה הגיב ב"לא מתערב". לשיא הגיעה האברגילית באיימה מפורשות על הרוקדת השקטה שאם זו תמשיך לרקוד במרכז המעגל "אני אכניס לך מכות".גם על ידיד הרוקדת שתמך בה,איימה בשואלה:אתה יודע מי אני?אני אחות של אברגיל. ידיד הרוקדת ניסה לגייס את דודו לעזרה אך זה התחמק בתשובה "אני לא מתערב".ידיד הרוקדת גם ניראה מנסה להרגיע ולשכנע את האברגילית לוותר על דרישתה היות ולמאויימת אין כוונה לוותר על הרגלה משנים ועל זכותה לרקוד במרכז המעגל.אך כניראה ללא הועיל. אני אישית מבינה בהחלט תשובה אלגנטית מדודו כאשר קיים וויכוח בין רוקדים.אך תמוהה בעיניי תשובה כזו לאחר שסופר לו שהאברגילית מאיימת להשיג את דרישתה באלימות פיזית תוך הסתה פרועה וגיוס חברות/זאבות.עד כאן.נכון שדודו מתוק ואני ורבות כמוני לכן מגיעות להרקדה שלו.אך אין לאפשר למשפחת פשע לקבוע מי לא תרקוד במרכז המעגל. השמועה אומרת שיס"מניק ממקורבי המאויימת גם בסוד העניין וגם בביטחון העירייה עוקבים אחר הבעייה. חובה לעצור כעת חדירה של פשע ויס"מניקים לרחבת הריקודים. אני ושתי חברותיי מבקשות כאן מגדי אם שומע, לא ליפול למלכודת ההסתה והאלימות של האברגילית -כפי שדודו נפל אליה-ובאם הלחץ וההסתה על הרוקדת המאויימת יימשך- גם להרחיק ללא פשרות נשים ממשפחות פשע.אין כאן מקום לנייטראליות.
 

FLATRON2

New member
אמרת אברג'יל אמרת הכל. ועדיין יש אנשים בישראל

שמתקשים להסכים שמירב העבריינות האלימה (אונס, רצח, אלימות, שוד וכו') היא נחלת של ערבים או כאלו שמוצאם הוא ממדינות ערב.
 

יםהכרמל

New member
אז מה?

מה את רוצה להגיד? שאין שום עברין/ית FLATRON2 ? אז מה ? אני מאמין שיש אברג'יל בארץ ובעולם שאינם קשורים למשפחה המסוימת הזו. מה הנקודה שלך? מה התועלת להגיד הכללות? יש לך הצעות?
 

FLATRON2

New member
איזה הכללות? תראי עיתונים ותפנימי אחת ולתמיד

מי הם העבריינים האלימים במדינת ישראל. ואלי גם תסבירי לי למה מסתירים כמה שניתן את שמם בתקשורת.
 

FLATRON2

New member
הצפה ומיקוד והפסקת מתן חיסיון לשמות

של עבריינים, יציב את העובדה הזאת בראש מעייני שומרי החוק והמשפט בישראל (וגם של הציבור) ואז ינקטו פעילויות מתאימות (כגון חינוך ממוקד) בקרב ציבור זה על מנת למגר עבריינות אלימה זו. אני לא קוסם ואין לי קסמים בשרוול, אני רק רוצה שהדבר יוצף ברייש גלי ללא מתן חסיון לשמות הפושעים אגב מי זה הזקן בן ה-74 באור עקיבא שדקר את אשתו וניסה לרצוח אותה? שימי לב שהסתירו את שמו? למה? כדי שלא יצעקו שזו גזענות.
 

יםהכרמל

New member
כל הכבוד לך על שמשתפת,

לדעתי צריך לפנות לראש העיר. למח' יחסי ציבור, לאחראי על הבטחון - שיסבירו לה ששם רוקדים - ואם היא רוצה לא לרקוד - מקומה לא שם.
 
אמרת "אני לא מתערב" אמרת הכל

המחלה ששמה אלימות מתאפשרת בזכות ה"נייטרליים" וה"לא מתערבים" למינהם. כשכל אחד דואג רק לעצמו, ולאינטרס המיידי שלו, אנחנו מאפשרים למעשה לחבורות בריונים להשתלט עלנו. חברים - זה כן ענייננו ! ! !
 

CreazyMom

New member
אני לא מבינה

את תגובתו של המרקיד. מה זאת אומרת לא מתערב. הוא המרקיד, הוא המבוגר האחראי והוא צריך להצהיר בקול רם שלא מקובל אצלו אלימות ואיומים.
 

FLATRON2

New member
האחרון שאמר משהו נגד מישהו ממשפחת אברג'ל

כבר רוקד במצב מאוזן מזמן מזמן
 
למעלה