סדום ועמורה ממש.. כשהלכתי אתמול (או שמא זה היה שלשום?) היה כאן פורום מסודר ונקי, ושלושה ילדים שיחקו יפה בקוביות על הרצפה. מה לעזאזל נתת שיקרה?? (יעלילה מתאמנת בנזיפות על א ל ו ה י ם שנפרד מאשתו ורוצה לבלות איתה שבוע)
פה זה משהו שאצל חלק מהאנשים עדיף שישאר סגור. אלא אם הלשון יוצאת לשחק. אז שישאר פתוח...מממ...וואטאוור... <י"כ תמה אם לאלוהים (עם רווחים) יש פה פרוטקציה)
..........לפני ה היה שלך היה פה פרוע[אילה היתה רק נמלה] אז היה..............ונגמר[שפיכה מוקדמת] ונהיה היה שלך ... נקי ומסודר ...והחור......................באוזן גדל ואלוהים לא אשם גמ לא ה ש.ג נ.ז נ.ז החים זה גלגל.................או פרח