אי שוויון.

One Echoe

New member
סתום ת'פה אתה.

למה מי אתה שמגיע לך יותר מלאחרים? חתיכת גזעני מביש.
 
אני יהודי שחי בארץ של היהודים.

ואם אתה קורא לזה גזענות אז סבבה, שיהיה לך בכיף... כל מה שאני רוצה זה לחיות בארץ שלי ואם ערבים לא רוצים אז אני יעשה הכל בשביל שלא יצליחו לעשות כלום בקשר לזה ושיעופו מהארץ שלנו.
 

One Echoe

New member
נכנס לך ערבי,

אני מניח ערבי ישראלי, שפותח את ליבו בקשר להפליות שהוא עובר, ואתה בוחר לכתוב לו: "ואם אתה רוצה לחיות בשויון לך לירדן או לאנערף איפה." אין יותר גזענות מזה. אתה נותן כ"כ הרבה חשיבות לדת, לאום, יצוגים חברתיים. אין יותר גועל מזה. מה זה משנה ערבי או לא? מגיע לו בדיוק את אותן הזכויות שמגיעות לך. שניכם חיים באותה המדינה. ואגב, אמרת לו שהוא עושה פיגועים. קודם כל, אתה לא יכול לדעת אם הוא עושה פיגועים, זה כמו שאני אקרא לך אנס כי יש אנסים במדינה שלנו. ודבר שני, אני חושב שאתה תומך בטרור יהודי נכון? אז אין לך בכלל מה לדבר, טרוריסט.
 

The Fading

New member
ברור שמגיע לי יותר

לי ולכל יהודי.כמו שאם תלך לארה"ב אז שם למי שהוא אמריקאי גם מגיע יותר.ככה זה בכל מדינה.כנאמר : עניי עירך קודמים. גזעני ? לך תנסה לקבל אזרחות במדינה אחרת או עבודה או לימודים ותראה כמה חקירות יעשו לך ואז תגיד : הם גזענים ואנטישמים. ככה גם פה.לא מגיע לו כל עוד חבריו שורפים בתי כנסת ורוצחים יהודים. אם לו מגיע אז גם ליגאל עמיר מגיע שחרור.
 

One Echoe

New member
לא מגיע לך יותר.

וגם בארצות הברית כל האנשים שווים, מה אתה מבלבל בביצים? למה מי אתה? בגלל שנולדת לאמא יהודיה מגיע לך יותר? אתה גזעני, כי אתה מפלה אנשים ע"פ דת לאום או גזע. איכס. בגללך כל המלחמות בעולם התחילו ונוצרו... כל מדינה לאומנית שמפלה את המיעוטים שלה היא מבישה גזענית ומסריחה. למה, הוא רצח כמו יגאל עמיר יא גזעני מסריח?
 

The Fading

New member
שמת לב שאתה מקלל יותר ממה שאתה

מגיב ? תלך לארה"ב ותנסה לקבל ויזה ואז תגיד שיש שיוויון. עצרו ישראלים בארה"ב לפני כמה זמן בגלל השיוויון וגם בצרפת אוסרים על רעלות ומגן דוד בגלל שוויון. בארה"ב הכושים ישבו בספסל האחורי בגלל שוויון והיתה שם עבדות בעוד שאצלנו לא היו. ערבי יכול להסתובב בת"א אבל יהודי שיכנס לרמאללה ימות.זה גם שוויון. בדרום אפריקה גם היה שוויון.קראו לזה ... (תשלים אתה) זה רק חלק מהשיוויון שיש לנו בעולם. בגללי התחילו כל המלחמות בעולם ? גם פרעות קישינב נגד יהודים ? גם האינקוויזיציה ? גם גלות בבל אולי ? כשתבין על מה אתה מדבר בכלל ושתדע לא לקלל אז תדבר.
 

One Echoe

New member
כבר אמרתי לך.

הקללות שלי הן כלום לעומת המילים שיוצאות מהפה המטונף שלך. גזעניים מטונפים כמוך עוד מעיזים להעיר לי על קללות? הלוואי שהיית " מקלל " כמוני. זה שזה קיים בעולם לא אומר שזה בסדר, אתה לא קולט? ברמאללה אין ערבים ישראליים. ואם אתה מתנהג כמו הערבים, מה אתה שווה יותר מהם? תדע אתה להתנהג טוב אל האזרחים שלך, לא להיות גזעני. אל תיקח דוגמא משוטים כמו הפלסטינאים.
 

The Fading

New member
ושוב אתה מקלל

איזה נחמד אתה.ככה זה כל יום אצלך ? אתה מקלל גם את אמא שלך ? זה לא בסדר זה שזה קיים אבל אתה עושה משהו להפסיק את זה ? אני מתנהג כמו הערבים ? בינתיים היחיד שמקלל כמוהם זה אתה. אני מתנהג כמוהם (פעם שניה) ? כן,אתמול רצחתי שני יהודים ואת השלישית רק אנסתי. יום טוב לך.אולי תתחיל לחייך לעולם במקום לקלל כל אחד.
 

One Echoe

New member
שוב פעם

אתה נצמד לטפל ולא לעיקר, וזה מוכיח את צדקתי. בפעם השלישית: הקללות הן כלום לעומת מילותיך הגזעניות והמטונפות. רק מטונפים כמוך יודעים להעיר על קללות בעוד מילותיהם שוות למילות נאצה. אתה גזעני כמוהם, ואתה תומך בזה שצריך להתנהג כמוהם. אתה בינתיים דומה להם, לא אני, ידידי.
 

The Fading

New member
יש הבדל בין קללות למילים

לא לימדו אותך את זה בבי"ס ? להגיד אפשר הרבה דברים,וקללות זה לא הרבה דברים,אלא דבר מסויים שבא במטרה לפגוע. שרבין אמר על המתנחלים פרופלורים והם יכולים ללכת לחפש זה לא היה מילות נאצה ? כשהשמאל קורא ליהודים מתנחבלים וליבוב'יץ קורא להם יודונאצים זה לא מילות נאצה ? אתה מאד בעד שיוויון אני מבין,רק כשהוא בא נגד יהודים ונגד ימניים. אולי תלמד הבעה עברית והבעה בע"פ.מילים כאלה כלולות שם ואילו הקללות שלך לא.
 

One Echoe

New member
מה אתה קשור?

אני יכול לתת לך אלף דוגמאות שהימין הכפיש את השמאל, רק מהפורום אני אוכל לתת לך מאה דוגמאות. אני לא בעד לעשות השוואות מי יותר טיפש. כל החלוקה הזאת טיפשית, לדעתי. איך זה קשור? אני מדבר עליך, ולא על ימניים. אתה עצמך גזעני מטונף.
 

The Fading

New member
איזה הכפשות למשל ?

הפורום הזה ממש מייצג את הימין והשמאל.כולה איזה עשר אנשים ואחד בעל פה מלוכלך כמוך. באלטלנה הכפשנו את השמאל ? בסזון ? רצח ארלוזורוב ? בהסגרות לבריטים ? במה בדיוק ? בפורום שיש איזה שמאלן כמוך שמקלל אנשים.מי שמכפיש פה זה אתה.
 

One Echoe

New member
הפורום הוא מיקרוקוסמוס

של החברה הישראלית. אני לא אעשה את העבודה בשבילך, חפש בארכיון הפורום, לא תתקשה למצוא. אמרתי לך, אני לא בעד לעשות השוואות, אני גם ככה לא סובל את החלוקה הזאת. גזעני מטונף.
 

The Fading

New member
אומרים גזען לידיעתך

ולגבי מטונף - אני מתקלח כל יום.אמא שלך רוצה לבוא לבדוק ? כן,אני יורד לרמה שלך.כמו אמא שלך... מיקרו-קוסקוס אולי,לא קוסמוס. הפורום הזה זה 20 אנשים בלחץ שאחד מהם הוא מנהל הפורום השמאלן ואתה הבחור המקלל.זה קוסמוס ? איפה כל המאות אלפים שהתנגדו לגירוש של יוזף שרון ? לא כותבים פה.מעניין למה... ברחוב אם היית מקלל ככה מישהו היה דואג להשתיק אותך. לך לחברים הערבים שלך ותקלל אותם.תוך שניה הסכין תהיה בבטן שלך. למזלך אנחנו יהודים ולא כמוך גרמני-ערבי-קומוניסט ועוד כל מיני זבל אנושי.
 

One Echoe

New member
../images/Emo5.gif

כל הימניים פה התנגדו להתנתקות. אתה מדבר על קללות?
אני אפילו לא ארד לרמה שלך.
 

Rotema3

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

אדם יקר, כ"כ עצוב לקרוא מה שכתבת, וחשוב שזה חלק ממה שרבים עוברים במדינה הזאת. אכן, אי שוויון, וצריך להלחם כמה שיותר כדי להביא אותו סוף סוף.
 
למעלה