אירוח בפורום: פאנל מומחים

AeroTom

New member
מצטרף ועוד שאלה:

גם אני מצטרף לשאלה הקודמת בקשר לאלבום של אירוסמית' שלא קיבל חשיפה בארץ וגם לא קיבל תשומת לב מתחנות הרדיו. למה זה? למרות שאלבום הסטודיו הקודם של הלהקה-Just Push Play מ-2001 קיבל המון חשיפה,השמעות ברדיו של הסינגלים,ביקורות בעיתונים ואפילו ספיישל בגלגל"צ... אני די משוכנע שזה בגלל אופי האלבום החדש שהוא בסגנון המאוד בלוזי (ומקסים!) ולז'אנר הזה אין הרבה קונים בארץ,לעומת האלבום הקודם של הלהקה שהיו בו שירים יותר "קליטים" בוא נגיד לקהל פה בארץ כנראה,וזה ממש חבל כי אירוסמית' עשו השנה יצירת מופת רוק\בלוזית עם האלבום Honkin' On Bobo...ואפילו אם האלבום שונה ואולי לא תופס אצל הנוער הצעיר של ימינו שמחובר רק לכל מוזיקת הפופ והיפ-הופ שמשדרים לו MTV,מה עם מעריצי המוזיקה של הלהקות הוותיקות? בעצם החשיפה פה יותר מגיעה לכבוד של הלהקה מאשר המעריצים שלה בארץ...בכל אופן זה ממש חבל מה שקרה פה עם חשיפת האלבום האחרון ונשמח ונודע מקרב לב באמת לקבל כמה תשובות בעניין אם זה נוגע אליכם. ועוד שאלה: ב-23 בנובמבר יוצא גם לאירוסמית' DVD חדש בארה"ב (ועוד לפני באירופה) ששמו-You Gotta Move,מכיוון שה-DVD הוא כותר של מוזיקה אז אולי יש לכם עניין בדבר ותוכלו להגיד לי מתי ובאיזו כמות בערך הוא יגיע אלינו? אתר ה-DVD הישראלי "לייזר קלאב" כבר עידכן את הכותר,אבל האם ה-DVD יופץ בכמות רחבה לחנויות בישראל או מה כמות ההפצה של כותרי מוזיקה ב-DVD לארץ בדרך כלל? (אם השאלה על כותרי מוזיקה ב-DVD אכן קשורה אליכם כמובן) מקווה לקבל תשובות ותודה רבה כמובן.
 
אירוסמית'

טוב, חברים אשתדל לענות בקצרה, כי הזמן מוגבל וההודעות זורמות. האלבום האחרון של אירוסמית' הינו אלבום שונה באופן יחסי מהאלבומים האחרים של ההרכב. אופיו ה"בלוזי" במכוון הופך אותו לצדדי יותר, דבר שממקם אותו באיזור אחר מהאלבומים האחרים, בלא קשר לאם הוא טוב או רע. ובכל זאת, עם יציאת האלבום התפרסמו כתבות ב"הארץ", "העיר", "ג'רוזלם פוסט", "גלובס" ועוד. בנוסף, יצא סינגל לרדיו - אותו שיר שאתם מדברים עליו, אך ההשמעות התרכזו בעיקר ב-88fm, שוב, בגלל האיזור המוסיקלי. על אלבום זה נעשתה עבודה רבה, אך אי אפשר להביא אותו למרכז, משום שאיננו כזה. בארה"ב, ככל הנראה, ישנה פתיחות גדולה יותר לז'אנר ואולי אף נועזות רדיופונית רבה יותר. לגבי ה-DVD - אכן ייצא בסוף נובמבר DVD בשם: "You Gotta Move" שיכלול הופעה חיה (עם 5 קלאסיקות של ההרכב) ובונוס דיסק שמע מיוחד.
 
רק עכשיו קראתי (שאלה לתומר גלט)

שתומר גלט עשה את הרימיקס לשיר של קיילי. אז עכשיו (בדיעבד) אני מאד גאה בנו כי שמעתי אותו פעם ראשונה בלונדון לפני איזה חצי שנה, אז כל הכבוד. שאלה לתומר: איך מגיעים לעשות רימיקס של קיילי? בטח קיבלת את המאסטר של השיר, או רק את הקולות שלה... שזה משהו שהייתי רוצה לשמוע פעם (רק את הווקאלס לבד)
 
שלום מיק

בפורום זה, אני מנסה להתמקד בעבודתי כנציג חברת אן.אם.סי ולא ההפקות המוסיקליות שלי. ובכל זאת, תודה על המחמאות :) אכן קיבלתי את כל הקולות והפקתי מחדש.
 
הזמנה פתוחה לחברי הפורום ובכלל

שרשרו לכאן שמות של אמנים אשר (לפי מיטב ידיעתכם) לא חתומים בחברה ישראלית ואשר לפי דעתכם שווים האזנה. אולי בעקבות האירוח כאן משהו יזוז
 

V e n g a

New member
האמת שאני לא ממש בטוח

מי כן ומי לא, ויקח לי די הרבה זמן לעשות רשימה כזאת
אבל כרגע מראשי כי הבנו אותם פה בתור דוגמאות בימים האחרונים ... Nightwish Vanilla Ninja Aventura - Obsesion (איך עדיין שום חברה ישראלית לא קפצה על זה, אני כבר סימנתי את זה כלהיט בספטמבר 2003 ...) וזה בלי להזכיר את שלל הרכי האינדי שעדיין לא פרצו יותר מדי למיינסטרים בבריטניה, וכנראה שעד שאין להם שום שיר שגלגל"צ יכולים לחרוש עליו גם ממשיכים להתעלם.
 

sapir aloud555

New member
../images/Emo26.gif

אני לא ממש יודעת, אבל אני אנסה: Three Doors Down, Yellowcard, Muse.. [בקשר למיוז ולThree Doors Down אני לא בטוחה
] ו-Franz Ferdinand..אבל אני דיי חושבת שהאלבום שלהם דווקא כן נמצא פה.. יש עוד מלא...
 

ערן1987

New member
האלבום של פרנץ כבר רץ בארץ כמה

חודשים.. אני לא אתפלא אם הוא מוכר יפה מאוד
 

sapir aloud555

New member
ואוו, לא ידעתי!

לדעתי הם חביבים מאוד..אהבתי את כל מה ששמעתי שלהם עד עכשיו
טוב, בקשר לשאלה שלי..עכשיו אני בטוחה שרק yellowcard לא נמכרים פה..כל השאר אני לא בטוחה. פרט לפרנץ'.
 
דווקא זמרת ישארלית

בחורה בשם אושרת . לפני מספר שבועות שמעתי את הסינגל שלה שנקרא "בלאגן" (בגרסת רמיקס מעולה). היכן היא חתומה , והאם אנו צפויים לעוד סינגלים שלה ?
 

DesertRose7

New member
באסטד ומקפליי

(אם אתם עדין פה) זה היה מתבקש מצידי. הם מאוד מצליחים בבריטניה ויפן ובאסטד כבר הגיעו לגרמניה, הולנד ואפילו התחילו טוב בארה"ב מה לגבי ישראל? את הדיסקים של באסטד קשה מאוד להשיג בארץ וגם אלה שמוצאים הם בגירסה מקוצרת. ולגבי מקפליי- כל הזמן דוחים את מועד ההוצאה
 

SHTRUDIDI

New member
שאלה שמעניינת אותי

אם מסתכלים על נתוני תחנות רדיו בלבד,האם אנחנו נחשבים מדינה מתקדמת מבחינת מוזיקה,הכוונה האם אנחנו בין הראשונים בעולם שמתחילים לשמוע שיר וכן לקדם אותו? וכן,האם מבחינת מכירות אלבומים אנחנו בין המדינות שנמכרים בהם יותר אלבומים פר אדם?
 

V e n g a

New member
זאת לא שאלה רטורית ? ../images/Emo3.gif

לי נראה ככה , באמת כשישראל המדינה עם שוק הצרובים השני הגדול בעולם ... והרי בקשר ללהשמיע ראשון, אני רואה את זה ככה שמתחילים להשמיע משהו ברדיו רק כשהוא של אומן "מכובד" או אחרי שזה נהיה מקום 1 בבריטניה או משהו כזה.
 
תגובה

Venga, תודה על העזרה. בישראל באמת שוק המוסיקה קשה והצריבות כאן רבות. לגבי הרדיו, אנחנו כן מיישרים קו עם אירופה באופן כללי. נועזים יותר או פחות? זה עניין של כל מקרה לגופו...
 
תשובה של חייים רייכנטל

חברות התקליטים בארץ דואגות להוציא את כל החומרים החדשים, שמגיעים אליהם יחד עם העולם כולו. ההתייחסות לישראל היא כאל מדינה שהיא חלק מאירופה, כך שכל שיר חדש, אלבום או DVD יוצאים לפי תאריך יציאה אירופאי, שנקבע ע"י חברות התקליטים שאנו מייצגים בארץ. לגבי מכירות - אין ספק שישראל היא אחת המדינות שבשנה החולפת נרשמה ירידה משמעותית במכירות, ביחס למצב מכירות הדיסקים בעולם. חוץ מבעיות ההורדה הלא חוקיות ומצב כלכלי קשה, בישראל יש שוק פיראטי מהגדולים בעולם.
 
למעלה