איפה ניתן למצוא בנק שיתן להשקיע עם 10% הון עצמי הארה"ב?

  • פותח הנושא ינירכהן17
  • פורסם בתאריך
י

ינירכהן17

Guest
היי ניר, וכל חברי הפורום.

לא מזמן צפיתי בתוכנית Undercover billionaire ביוטיוב, שמראה איך מישהו מיליארדר, מצליח להתחיל חיים חדשים לגמרי, בלי שום עזרה מחייו הקודמים, כשלעזרתו רק 100$, טנדר פשוט, וטלפון סלולרי נקי. המטרה שלו היא להקים עסק ששווה מיליון דולר תוך 90 ימים, ואם הוא לא מצליח, הוא צריך להשקיע בעסק שהוא הקים מיליון דולר מהכסף שלו.

בכל אופן, כאשר הוא מצליח להרוויח מספיק כסף, הוא הולך וקונה בית ב10% מימון עצמי בארה"ב בנקודה מסויימת (20,000$).

השאלה שלי היא כזו, איפה אני יכול למצוא לא את הבתים עצמם, אלא את הבנק שיסכים לתת לי הלוואה לצורך קנייה של בית לשיפוץ ומכירה? האם זה אפשרי לעשות את זה עם אזרחות ישראלית בארצות הברית ללא גרין קארד? האם דרכון אירופאי גרמני עוזר?

מצפה לתשובתכם,

יניר.
 

vinney

Well-known member
אתה לא יכול. זה לא משנה איזה זר אתה, אתה זר.

הסיבות שאנשים יכולים לקבל משכנתא מסובסדת עם הון עצמי מאוד נמוך הן כי הממשל ערב להלוואות האלה, וזה בד״כ למי שקונה את הבית הראשון שלו או יוצאי צבא אמריקאיים. זר משקיע לא זכאי למשכנתא מסובסדת בכלל, שלא לדבר על סיבסוד עם הון עצמי נמוך.
 

ניר בבגני

Member
מנהל
גם משקע זר יכול לקבל הלואות אמריקאיות ב30% הון עצמי ואנו מסייעים ללקוחות שלנו בכך אך כמו שויני אמר לך ובצדק הלואות לאמריקאים מקומיים בכלל אינן כמו הלואות לזרים, ושנית ישנן תכניות הלואה כמו FHA בהון עצמי נמוך אך הן מוגבלות. היתרון בתכניות טלויזיה שזה שואו מרתק ונותן השראה אך לעתים החיסרון בתכניות טלויזיה הן חוסר בירידה לפרטים וגם חוסר הדיוק, שהרי אותו אדם מיליארדר שקנה בית בהון עצמי נמוך היה צריך להיות מיליארדר חסר בית כדי לעמוד בתכנית של FHA. וממילא לא מדובר בתכנית עבודה סקיילאבילית להשקיע ב10% הון עצמי לטווח ארוך ואו כמות נכסים גם למשקיע אמריקאי מקומי.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה