איפה זה מרכז הירידים?

LuCkY SoB

New member
איפה זה מרכז הירידים?

אני יודע שזה בביג אבל איפה בדיוק בביג?
 
בעצם אם התכוונת ...

שאם זה בכניסה של הבאולינג , אז לא . זה בקומה השנייה בצד של האינטרפול ... שם אתה פונה פשוט ימינה והולך במסדרון הארוך ... אתה כבר תגיע לאולם ענק , שזה זה .
 
למעלה