איפה זה מרכז הירידים? אני יודע שזה בביג אבל איפה בדיוק בביג?
ג גרב אדומה New member 29/12/04 #5 בעצם אם התכוונת ... שאם זה בכניסה של הבאולינג , אז לא . זה בקומה השנייה בצד של האינטרפול ... שם אתה פונה פשוט ימינה והולך במסדרון הארוך ... אתה כבר תגיע לאולם ענק , שזה זה .
בעצם אם התכוונת ... שאם זה בכניסה של הבאולינג , אז לא . זה בקומה השנייה בצד של האינטרפול ... שם אתה פונה פשוט ימינה והולך במסדרון הארוך ... אתה כבר תגיע לאולם ענק , שזה זה .