אין תדפיסים באגד על שימוש בכרטיסיית רב קו

yblumann

New member
simpler to modify the ticket machines

הפתרון הוא הקמת מסופונים בתחנות
או באוטובוסים שיאפשרו לבצע בדיקה פשוטה זו. כך זה עובד, למשל, במוסקבה.
simpler to modify the ticket machines

It is much simpler to modify the ticket machines, rather than install readers on buses and at bus stops.
that's why it was done like that in London!
 

משה343

New member
דוד "מסופונים" אתה מתכוון שגם אפשר לתקף...

הפתרון הוא הקמת מסופונים בתחנות
או באוטובוסים שיאפשרו לבצע בדיקה פשוטה זו. כך זה עובד, למשל, במוסקבה.
דוד "מסופונים" אתה מתכוון שגם אפשר לתקף...
את הכרטיס באמצעותם כן ?
זה מה שיש בבוקרשט גם והשתמשתי , זה ממש נוח .
 
לא הייתי לאחרונה אבל למיטב ידיעתי כן מוציא

באוטובוסים עירוניים באירופה שהנהג לא קופאי...
מה קורה שם ? הרי עולים לאוטובוס עם כרטיס מגנטי ונותנים לו
תוקף באחד המכשירים בתוך האוטובוס , והמכשיר לא ממש
מדפיס לך קבלה .
לא הייתי לאחרונה אבל למיטב ידיעתי כן מוציא
אפשר אכן לחסוך זמן ולהעביר הכרטיס ולקבל קבלה לא דרך הנהג. הבחירה שהנהג יעשה זאת היא של אגד.
יש הבדל בין כרטיס חופשי חודשי / שבועי וכו לכרטיס שמוקצב בזמן כמו הכרטסיות עם המעבר באגד.
 

משה343

New member
נסיון אחרון שלי היה בנסיעה בעיר בוקרשט ...

לא הייתי לאחרונה אבל למיטב ידיעתי כן מוציא
אפשר אכן לחסוך זמן ולהעביר הכרטיס ולקבל קבלה לא דרך הנהג. הבחירה שהנהג יעשה זאת היא של אגד.
יש הבדל בין כרטיס חופשי חודשי / שבועי וכו לכרטיס שמוקצב בזמן כמו הכרטסיות עם המעבר באגד.
נסיון אחרון שלי היה בנסיעה בעיר בוקרשט ...
קניתי כרטיס מגנטי להטענה עם קרדיט , נכנסתי לאחד הקווים בעיר
פעמיים "ניקבתי" עלי ועל ידידה וזהו .

אחרים שיש להם חופשי חודשי או שבועי גם נותנים תוקף לכרטיס
באחד המכשירים בתוך האוטובוס וזהו מתיישבים .

לא שמתי לב לכך אבל אני משער כי המכשיר באוטובוס שם מראה לך
פרטים נוספים כמו יתרה וכו ...
 
הבעיה עם מי שיש לו כרטיסיה ברב קו

נסיון אחרון שלי היה בנסיעה בעיר בוקרשט ...
קניתי כרטיס מגנטי להטענה עם קרדיט , נכנסתי לאחד הקווים בעיר
פעמיים "ניקבתי" עלי ועל ידידה וזהו .

אחרים שיש להם חופשי חודשי או שבועי גם נותנים תוקף לכרטיס
באחד המכשירים בתוך האוטובוס וזהו מתיישבים .

לא שמתי לב לכך אבל אני משער כי המכשיר באוטובוס שם מראה לך
פרטים נוספים כמו יתרה וכו ...
הבעיה עם מי שיש לו כרטיסיה ברב קו
המכשיר לא נמצא אצלי בכיס כך שהמידע לא זמין לי אלא ברגע העליה לאוטובוס, אם בכלל.
אפשר להציע לבעלי חופשי חודשי לותר על כרטיס אך מי שנוסע עם כרטיסיה חייב אותו כדי להיות מעודכן.
גם חברות שונות מציעות חסכון בנייר וקבלת חשבונות ופירוט במייל. אך מי שרוצה יכול להמשיך לקבל את הנייר. כל אחד צריך להחליט מה מתאים לו. אגב גם מי שמקבל במייל ודאי מוציא תדפיס רק על נייר שלו.
 

Citizen Y

New member
במצב הנוכחי זו החלטה מטופשת

אין תדפיסים באגד על שימוש בכרטיסיית רב קו
התדפיס שדוגמתו מצורפת לא מונפק יותר בנסיעה בקווים בהם יש שימוש
בכרטיסיית רב-קו.
שאלתי: מדוע?
ממתי?
האם באי מתן תדפיס יש מניעת מידע מהנוסע:
מספר הקו
מספר האוטובוס,
מספר הנסיעה,
מספר אישי של הנהג,
יתרת הנסיעות שנותרו בכרטיסיה לאחר ניקוב זה
או שזה בא לחסכון בנייר שההדפסה בו דוהה לאחר זמן.
במצב הנוכחי זו החלטה מטופשת
עכשיו עליי לבצע מעקב אחרי הנסיעות שלי כדי לקבל מידע שאמור להיות נגיש לי... מאוד לא נוח.

ניתן אם רוצים לאפשר גישה למידע הזה גם מהאינטרנט, אם יצליחו להסדיר את עניין השמירה על הפרטיות בצורה מספקת (ולא יצליחו, כי כבר כיום הממשלה הבינה רק בדיעבד שהיא לא אישרה לחברות לשמור את כל המידע הזה שהן שומרות על הנסיעות שלנו מאז הכנסת הרב קו)
 
גם אני מצטרף לקושי בעניין המעבר והיתרה

אין תדפיסים באגד על שימוש בכרטיסיית רב קו
התדפיס שדוגמתו מצורפת לא מונפק יותר בנסיעה בקווים בהם יש שימוש
בכרטיסיית רב-קו.
שאלתי: מדוע?
ממתי?
האם באי מתן תדפיס יש מניעת מידע מהנוסע:
מספר הקו
מספר האוטובוס,
מספר הנסיעה,
מספר אישי של הנהג,
יתרת הנסיעות שנותרו בכרטיסיה לאחר ניקוב זה
או שזה בא לחסכון בנייר שההדפסה בו דוהה לאחר זמן.
גם אני מצטרף לקושי בעניין המעבר והיתרה
נסעתי ביום חמישי באוטובוס עם רב-קו שטעון בו כרטסיה ולא קיבלתי פיתקית , כי הפסיקו עם זה. לפחות באוטובוס אחד הנהג שם פתק שלא יוצא כלל פיתקית, באוטובוסים אחרים כלל לא היה פתק שיודיע לציבור שאין פתקית.

לעניננו.
1. האם עליי לזכור באיזה שעה בדיוק עליתי?? (כמו שנהג אחד צעק עליי?) אני עושה קנייה בצרכנייה זולה וכבר לא זוכר מתי עליתי לאוטובוס, האם אני צריך לזכור?
2. לפחות שיהיה מסך כלפי הנוסע בו יהיה כתוב ברור את יתרת הדקות שנשארו וכן את יתרת הנסיעות שנשארו בככרטסייה.
3. פעמים רבות זה שיקול אצלי אם נגמר הדקות עד הסוף, אז אני ילך ברגל הביתה, או שאני ישאר כבר לעוד סידורים באזור, וכעת שאיני זוכר את הדקות, זה מגביל אותי בהמשך התכנונים.

תודה שהעלתם את הנושא.

והעצה שאני רוצה לייעץ כדי ללחוץ על הנהגים שילחצו על החברה שילחצו על משרד התחבורה הוא:

לעלות לכל אוטובוס שמגיע לתחנה להגיד לנהג "אני רק רוצה לבדוק כמה דקות נשארו לי" ולרדת....
 

דוד311

New member
הודעה בפייסבוק של רשת התחבורה בירושלים

אין תדפיסים באגד על שימוש בכרטיסיית רב קו
התדפיס שדוגמתו מצורפת לא מונפק יותר בנסיעה בקווים בהם יש שימוש
בכרטיסיית רב-קו.
שאלתי: מדוע?
ממתי?
האם באי מתן תדפיס יש מניעת מידע מהנוסע:
מספר הקו
מספר האוטובוס,
מספר הנסיעה,
מספר אישי של הנהג,
יתרת הנסיעות שנותרו בכרטיסיה לאחר ניקוב זה
או שזה בא לחסכון בנייר שההדפסה בו דוהה לאחר זמן.
הודעה בפייסבוק של רשת התחבורה בירושלים
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=395216407209119&id=201116136619148
"שלום לכולם, החל מיום ה' ה-12/7/12 אגד הפסיקה להנפיק כרטיסי נייר בתיקוף הרב קו וזאת על מנת לייעל את זמני קליטת הנוסעים בתחנות.
הנוסעים עדיין יוכלו לבקש מהנהג לדעת את היתרה או לחלופין לבדוק אותה במכשירי הכרטוס בתחנות הרכבת הקלה.
מדובר בצעד נוסף לקיצור זמני העליה לאוטובוסים בעקבות פניות ותלונות שהגיעו אלינו ופורסמו גם בדף הפייסבוק"
 
למעלה