יש לי שאלה-רצינית (לשם שינוי)
האם, חוץ מביום הבחירות (שזה שווה "צימטוכס" כמו שאומרים), מישהו עשה משהו לשנות את המצב? בטח יש אנשים שחושבים שיש להם פתרון כלשהו או רעיון אבל מה הם עושים עם זה? כלום!! יושבים ומקטרים ומקטרים ומקטרים או טוחנים וטוחנים וטוחנים?....(בד"כ מים) אז אולי, אם למישהו יש רעיון שגם יציע דרך לפעולה אפילו משהו קטן אבל בעשיה ולא רק דיבורים אז קדימה חבר´ה קומו מהכסא (הוא כבר חם לגמרי, מה חם? שרוף כבר....חחחחחח) צאו מהחדר הממוזג ובואו נעשה משהו!!!!!!!! יווווווו קשוחי.......לא לבכות............. לא התכוונתי אליך................... טוב טוב, אתה אל תקום מהכסא ואל תצא מהמזגן.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח *קלאודיה-יש חיה כזאת