אין מנוס

וואלה איך לא חשבו על זה??????

לפי מה שזכור לך רק מאז ההתנחלויות המצב הולך ומתדרדר נכון? פעם הכל היה שקטטטטטטטטטט
 
סיציליה.......איך לא חשבתי על זה???

סיציליה...............יוווווווווווווווווווווווו איך לא חשבתי על סיציליה.......... (סיצ´יליאנו מנג´רה סבונה.........סתם ניזכרתי,אל תנסו להבין,חבל על הזמן) וואווווו, אדיר.........סיציליה....מתאים לי מאוד *קלאודיה-יש חיה כזאת
 
תרגעי אין שם כלום חוץ מאי בודד

ומלא זקנים משועממים בכסאות מפהקים. אין כמו אוגנדה חחחחחחחחחחחח היינו אמורים להיות שם פעם לא?
 
"אין שם כלום חוץ מאי בודד"

זה כל מה שאני צריכה זה.......... אי איטלקי בודד ואני מסודרת בחיים חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחחחחחחחח סיציליה סיציליה *קלאודיה-יש חיה כזאת
 
גדר....ורצוי חשמלית

חומה..........ורצוי גבוהה פינוי.........ורצוי רחוק מכאן התנחלויות מבודדות ........למקום עוד יותר מבודד בקיצור....... הסוף קרב ובא!!!!!!!!!!!! *קלאודיה- יש חיה כזאת
 
הגדר הדמיונית עלולה לגרום

למצב יותר גרוע של זריקת טילים מעבר לחומה פשוט יהיה להם יותר קל רק להלחם יותר.
 
יש לי שאלה-רצינית (לשם שינוי)

האם, חוץ מביום הבחירות (שזה שווה "צימטוכס" כמו שאומרים), מישהו עשה משהו לשנות את המצב? בטח יש אנשים שחושבים שיש להם פתרון כלשהו או רעיון אבל מה הם עושים עם זה? כלום!! יושבים ומקטרים ומקטרים ומקטרים או טוחנים וטוחנים וטוחנים?....(בד"כ מים) אז אולי, אם למישהו יש רעיון שגם יציע דרך לפעולה אפילו משהו קטן אבל בעשיה ולא רק דיבורים אז קדימה חבר´ה קומו מהכסא (הוא כבר חם לגמרי, מה חם? שרוף כבר....חחחחחח) צאו מהחדר הממוזג ובואו נעשה משהו!!!!!!!! יווווווו קשוחי.......לא לבכות............. לא התכוונתי אליך................... טוב טוב, אתה אל תקום מהכסא ואל תצא מהמזגן.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח *קלאודיה-יש חיה כזאת
 
למעלה