אימוני קונג-פו עצמיים!!

kung fu

New member
אימון קונג פו עצמי 27.04.2002

אני גרה בבית פרטי עם מלא מרחב, אז אמרתי יאללה אני אשתמש בחצר היפה שלי
טוב עשיתי לעצמי טרום חימום שהצלחתי לעבור אותו ממש בקושי. לא הצלחתי כמעט להזיז את עצמי וזה היה ממש מוזר. ניסיתי להבין מה יש בשיעורים ששם אני כן מצליחה להזיז את עצמי. ממש לא הרגשתי את הגוף שלי. לא היה לי קשה או משהו כזה, פשוט לא חשתי את הגוף הפיזי שלי. את החימום העברתי לעצמי ממש מבולגן. ממש לא לפי הסדר. היה לי בלק אווט, שכחתי מה במה אחרי מה...הכל התבלגן לי. לרגע חשבתי אולי אני בכלל חולמת. אבל גיליתי שאני לא חולמת... ניסיתי לאפס את עצמי. אמרתי לעצמי שאני ניקיטה. זה עזר לשתי שניות ודאך. הייתי צריכה להגיד לעצמי שאני ניקיטה במהך כ-10פעמים בשביל להמשיך בחימום. ראיתי שזה לא עוזר. טוב איכשהו הצלחתי להמשיך. חשבתי קצת על בן וניסיתי להעזר בו מרחוק, וזה עזר גם קצת. טוב נגמר החימום. רציתי לעשות בעיטה סיבובית לשני הצדדים אבל לא הייתי מסוגלת. שיניתי לבעיטה ישרה בשני הצדדים. הצלחתי לעשות אותה אבל גם היה לי מוזר. החלטתי לנקוט פעולה אחרת- עצרתי לרגע. עצמתי את עיני. דמיינתי שאני מגיעה לשיעור של יום רביעי. דמיינתי איך אני באה עם כל התלמידים. מה זאת אומרת דמיינתי? הייתי שם ממש. הלכנו למקום השיעור ביחד. ואז פקחתי את העיניים והמשכתי את הבעיטות שעשיתי לעצמי. זה עזר באמת יותר, אבל עדיין לא ממש חשתי את הגוף שלי כמו תמיד. עשיתי בעיטה צידית לשני הצדדים והלך בסדר. התמקדתי בכל בעיטה ובעיטה, כאילו זאת הבעיטה האחרונה שאני אבעט בחיי. טוב לאחר מכן הרגשתי שאני חייבת לשנות פעולה. עשיתי את חמשת החיות והיה נחמד דווקא. אבל פתאום כל מיני תנועות שבשיעור הן יוצאות בחופשיות, לבד בבית התחלתי לפקפק בהן. פתאום לא הייתי בטוחה בכל מיניד דברים. בסוף הכל הסתדר. לסיום, עבדתי על טכניקה שאולי תשמש באותי בקרב. (עוד לא ניסיתי אותה, אז אני לא יודעת אם היא תצליח) עבדתי על הזזת רגל באופן מסויים, כאילו אני הולכת לבעוט ברגל הזאת, ובעיטה צידית ברגל השנייה. עבדתי על המהירות בין שתי התנועות האלו. כל הנקודה היא לנצל את הרגל של ההטעיה ולבעוט בשיא המהירות ברגל השנייה. בנוסף, הוספתי אגרוף עם היד. הכל טוב ויפה, נראה איך אני איישם את זה בקרב...חהחחחהה כאשר אין אף אחד מולי, אני עושה המון דברים. אני בועטת לגובה אני מהירה אני ממציאה טכניקות כאשר בא מולי יריב בקרב, אני מתקפלת פתאום ומניקיטה אני נותנת לפחדים ולחששות לשלוט בי יאללה, נמאס כבר. אני לא רוצה לפחד בקרב. אני רוצה לתפקד בקרב, כמו שאני מתפקדת כשאני לבד מול אוויר!!! נ.ב.-כל האימון נמשך חצי שעה!
 

kung fu

New member
אני חושבת שכל הבלבול שהייתי בו

וכל הספקנות על כל תנועה, נוצרו בי, כי בפעם הראשונה עשיתי את התנועות לא מתוך אוטומטיות. כשנמצאים בקבוצה, עם עוד תלמידים, במסגרת מסויימת, נכנסים לתוך תבנית מסויימת. בייחוד עם עושים את 5 החיות/חימום וכו´ עם עוד אנשים. אתה נכנס לתוך שטנאץ מסויים. היום כשהתאמנתי לבד, הטלתי ספק בכל תנועה, ועשיתי את הכל, כאילו עשיתי את זה לראשונה. זאת אומרת, יצאתי מין האוטומטיות, וזה גרם לי לבחון כל תנועה מההתחלה, ומכאן כנראה הבלבול. יכול להיות שאני מקשקשת ושאני טועה, אבל זה מה שנראה לי, וככה חוויתי את זה.
 

kung fu

New member
מישהו קרא את הדיווח שלי?

אני פשוט רוצה לדעת האם להמשיך לכתוב דיווחים
 
אני קראתי אותו, ורק מהדיווח גיליתי

סוף סוף מי אתה! תמשיכי לדווח, אנחנו תמיד מחכים בקוצר רוח לדיווחים שלך!! ב-
, עידודו הלוחם
 
אימוני קונג-פו עצמיים!!

ספרו כאן על האימונים העצמיים שאתם עושים!!! ולא לשכוח....ליהנות!! והרבה!!!
 
אימון קונג-פו עצמי 29.4.02

זה היה די ספונטני. הלכתי ברחוב, ראיתי גדר די נוחה להליכה ונזכרתי שאפשר להתאמן בהליכה על גדר. אז עליתי עליה וביצעתי את הדברים הבאים: * הליכה קדימה על הגדר * הליכה לאחור על הגדר * להתרכז במשקל הגוף שלי על הגדר * להסתובב מצד לצד * לעמוד על רגל אחת * ללכת בעיניים עצומות (ב ז ה י ר ו ת) * לנהל ויכוח עם ישישה חביבה בעלת דיעות מגובשות בנוגע להליכה על גדרות * לדמיין שפעם הייתי מומחה בהליכה על חבל ולהרגיש איך "הכל חוזר אלי בהדרגה" * לכופף את הברכיים עד למצב של ישיבה ממש (כמו בהליכה מספר 1) * לזכור שכל האנשים ברחוב מרוכזים בעצמם ולא ממש שמים לב למה שאני עושה
מה שהיה כל כך כיף באימון הזה הוא בכך שהוא היה ספונטני כלומר לא הייתי צריך לתכנן או לקבוע משהו מיוחד, פשוט ראיתי את ההזדמנות וניצלתי אותה.
הלוואי שאעשה זאת לעתים יותר קרובות.
 

kung fu

New member
נשמע ממש כיף!

אחרי האימון העצמי שעשיתי לעצמי, רציתי ללכת על גדר, ויש גדר בחצר שלנו, אבל לא ידעתי מה לעשות איתה...מה סתם ללכת?? אז הנה נתנת לי כמה רעיונות לביצוע: * הליכה קדימה על הגדר * הליכה לאחור על הגדר * להתרכז במשקל הגוף שלי על הגדר * להסתובב מצד לצד * לעמוד על רגל אחת * לדמיין שפעם הייתי מומחה בהליכה על חבל ולהרגיש איך "הכל חוזר אלי בהדרגה"
 
כמה דברים

א. מעניין למה הרגשת ככה ב. איזה כיף לך שיש לך בית פרטי ואת יכולה להתאמן מתי שאת רוצה ג. זה מעולה שאת מרגישה בנוח בקרב עם פרטנר דמיוני זאת התחלה טובה מאוד! ד. תמשיכי ככה!
ה. תנסי אולי לדמיין, כשאת בזמן קרב אמיתי, שזה בכלל הפרטנר הדמיוני שלך...
 

kung fu

New member
כמה תגובות

א. מעניין למה הרגשת ככה לא ממש ברור לי גם כן ב. איזה כיף לך שיש לך בית פרטי ואת יכולה להתאמן מתי שאת רוצה כן, הגיע הזמן שאני אנצל את המשאבים הסביבתיים שיש לי אגב, הייתי מזמינה את כולפ לאימון אצלי, סתם בשביל הכיף, אבל אני גרה די רחוק מהמרכז (אני גרה ליד נתניה) ג. זה מעולה שאת מרגישה בנוח בקרב עם פרטנר דמיוני זאת התחלה טובה מאוד! כן.... ד. תמשיכי ככה! GO MICHAL GO
ה. תנסי אולי לדמיין, כשאת בזמן קרב אמיתי, שזה בכלל הפרטנר הדמיוני שלך אני אנסה. אחלה רעיון! תודה!
 
למעלה