איכות מעבדות ו- IVM
שלום בנות יקרות,
לרוב אנחנו מבררות על הרופאים, אבל יש משתנה חשוב לא פחות בהצלחת ההפריה החוץ גופית והוא המעבדה.
אשמח לדעת מניסיונכן האישי איזו מעבדה נחשבת לטובה בארץ ויש בה גםאפשרות ל- IVM במידה ונשאבת ביצית לא בשלה?
אני סובלת מכשל שחלתי מוקדם במצב "מתקדם מאוד" ובשאיבה היחידה שעברתי הביצית הייתה קטנה ולא בשלה (לזקיקים שלי קשה להתפתח ולגדול). את את השאיבה היחידה עברתי באסותא ראשון, ולא היה מה לעשות עם הביצית כי היא הייתה לא בשלה ועברה נמק במקום הפריה.
מחשש שמחזורים שבהן הביצית שלי לא תבשיל לגמריי עשויים לקרות שוב, ובשל הידיעה המוחלטת שהביציות שלי (אם עוד יש) בבודדות, חבל לי "לבזבז" אותן על מעבדה שלא יודעת לעשות גם IVM אם מקרה כזה יחזור על עצמו.
אשמח להמלצות על מעבדות שמבצעות גם IVM ואם אפשר גם על רופא ספיציפי שעובד איתן.
שמעתי שבמדיקל סנטר עושים.
תודה רבה לכן
ובהצלחה ענקית לכולנו!
שלום בנות יקרות,
לרוב אנחנו מבררות על הרופאים, אבל יש משתנה חשוב לא פחות בהצלחת ההפריה החוץ גופית והוא המעבדה.
אשמח לדעת מניסיונכן האישי איזו מעבדה נחשבת לטובה בארץ ויש בה גםאפשרות ל- IVM במידה ונשאבת ביצית לא בשלה?
אני סובלת מכשל שחלתי מוקדם במצב "מתקדם מאוד" ובשאיבה היחידה שעברתי הביצית הייתה קטנה ולא בשלה (לזקיקים שלי קשה להתפתח ולגדול). את את השאיבה היחידה עברתי באסותא ראשון, ולא היה מה לעשות עם הביצית כי היא הייתה לא בשלה ועברה נמק במקום הפריה.
מחשש שמחזורים שבהן הביצית שלי לא תבשיל לגמריי עשויים לקרות שוב, ובשל הידיעה המוחלטת שהביציות שלי (אם עוד יש) בבודדות, חבל לי "לבזבז" אותן על מעבדה שלא יודעת לעשות גם IVM אם מקרה כזה יחזור על עצמו.
אשמח להמלצות על מעבדות שמבצעות גם IVM ואם אפשר גם על רופא ספיציפי שעובד איתן.
שמעתי שבמדיקל סנטר עושים.
תודה רבה לכן
ובהצלחה ענקית לכולנו!