איך עושים חומוס????
ניסינו מיליון דרכים כבר - טחנו לבד את הגרעינים, או קנינו טחון, שמנו הרבה לימון או בלי בכלל - בכל מקרה זה לא עובד - אנא ממכם, ישראלים טובים, הצילו נפשות ושלחו מתכון לחומוס "אסלי". אני מה זה מתגעגע לשילוב המוחץ של חומוס עם טבסקו. החברה שלי, שאיננה ישראלית חושבת שהחומוס שיצא, ממש טעים - איך אני מסביר לה שזה לא זה? אגב הטחינה שלנו יוצאת פגז.
ניסינו מיליון דרכים כבר - טחנו לבד את הגרעינים, או קנינו טחון, שמנו הרבה לימון או בלי בכלל - בכל מקרה זה לא עובד - אנא ממכם, ישראלים טובים, הצילו נפשות ושלחו מתכון לחומוס "אסלי". אני מה זה מתגעגע לשילוב המוחץ של חומוס עם טבסקו. החברה שלי, שאיננה ישראלית חושבת שהחומוס שיצא, ממש טעים - איך אני מסביר לה שזה לא זה? אגב הטחינה שלנו יוצאת פגז.