איך מעירים בנימוס על ריח זיעה

איך מעירים בנימוס על ריח זיעה

אני בתחילת שנות השלושים ויש לי בן זוג חדש שמאוד מוצא חן בעיני. אנחנו סך הכל מכירים שבועיים. לאחרונה שמתי לב שבבוקר הוא קם עם ריח זיעה מבית השחי וזה מאוד מפריע לי ודי דוחה. איך אפשר לפתור את הבעיה בצורה נימוסית ובלי לפגוע בו ? מה אפשר לאמר כשמכירים רק שבועיים ? קצת מביך אותי בכלל להעיר לו, אבל ממש לא נעים לי להתחבק איתו כשיש ריח באויר... תודה !
 
טוב , למורה שולה יש הרבה מה להגיד

בנושא. קודם כל ספציפית לשאלה שלך - דווקא במקרה הזה זה קלי קלות - גם חבר וגם בבוקר? מה הבעיה , הכנסי למקלחת והזמיני אותו להצטרף אלייך ואת אפילו יכולה לסבן לבד במקומות הרגישים (אצלו) . ואחר כך למרוח קרמים ריחניים (אם זה עדיין נחוץ). נדמה לי שזה אפילו יהיה לכם כיף ומעצים את הזוגיות החדשה. לגבי הלא נעים - שאלה - אחרי שבועיים עם חבר חדש נעים לך כבר להתעורר איתו בבוקר(שזה אומר שישנתם ביחד , שזה אומר שעשיתם עוד דברים אינטימיים ביחד) ולדבר איתו באופן כנה על דברים כאלה לא נעים? זה קצת מוזר. את יכולה להגיד לו "איכככככככככככ , יא מגעיל , ככה קמים בבוקר? " (סתם , סתם , אני מתלוצצת , אבל בטח יש איזו דרך נעימה ושובבה לדבר על הנושא. ובכלל מעורר שאלה אחרת לגבי דיבורים "זוגיים" משום מה יוצא שהרבה יותר נעים לנו לפעמים "לעשות" ולא "לדבר" אולי כדאי להתחיל לשנות את ההתיחסות לזה ולתת לדיבורים יותר מקום של כבוד בזוגיות? במיוחד בפגישות ראשונות לא שחלילה אני אומרת לא לעשות , אבל לשלב , יכול להיות נחמד. סתם - חומר למחשבה... אז בהצלחה לך וברוכה הבאה
באופן כללי זו באמת שאלה חשובה ומאוד לא נוחה. במיוחד בסיטואציות של חברים לעבודה (שזו הבעיה הנפוצה) - גם לא קרובים אליהם מספיק כדי לדבר על כל נושא שבעולם כולל נושא הזיעה וגם צריכים לעבוד איתם כל היום. אני אשמח לשמוע פתרונות יצירתיים לבעיה זו ממי שחווה אותם. (גם אני חווה מקרה דומה בימים אלו - בעבודה).
 

Noopy

New member
../images/Emo26.gifאני מסכימה עם../images/Emo36.gif

ה"דרך השובבה"..עדיף לפעמים לעשות מאשר להגיד...ואם באמת אתם עד כדי כך קרובים שאתם מתעוררים ביחד באותה מיטה (...) אז לא נראה לי שזו תהיה בעיה קשה לעשות משהו בעניין. כי באמת צריך לתת ל"דיבורים הזוגיים" מקום קצת יותר רציני וכביכול מכובד. ד"א - אולי זו בעיה גם אצלו ואין ממש הרבה שהוא יכול לעשות בעניין?.. כי יש אנשים שמזיעים יותר ויש שמזיעים פחות. אז אולי בערב לפני שישים דאודורנט או משהו
. |בנדנה
!|
 

דניאל34

New member
תלוי באופי של החבר

ותלוי באופי הקשר שלכם אם אתם אנשים קלילים ופתוחים תגידי לו בצורה חברית וישרה שיטות המיקלחת המשותפת זה ילדותי ולא חברי
 

Rene2

New member
מנסים לברר בעקיפין איזה ריחות

הגברבר אוהב, ולפי זה קונים לו דאודורנט. ושקונים גם מבקשים להתיז עליו כי נורא נורא אוהבים את הרייח. ובבוקר, שאת מרססת על עצמך , תרססי את המתנה שקנית לו עליו. ורצוי אחרי האמבטייה, ואפשר גם לעשות מקלחת יחד, ולרסס אחד על השני.
 
למעלה