חבר, הפגזת עם השאלה
אני חושב שהתשובה היא אינדיבידואלית - יש אנשים שמקבלים את עצמם שהם בני 14, אחרים כשהם בני 25, חלק מחכים לגיל 50 ואחרים הולכים לקבר עם סודם. אני יכול לספר רק על עצמי, ולי היה ממש לא קל לקבל את עצמי (שזה אולי קצת מפתיע עבור מי שמכיר אותי כיום). אני גדלתי בסביבה בועתית משהו, כלומר ישוב קהילתי של שנות ה-90 ותחילת ה-2000, שלא רק שלא היו פה הומואים, אלא כל המושג הזה כלל לא היה מוכר. אז למרות שהיו לי מלא חברים, במובן מסוים הייתי דיי בודד, לפחות עם הנושא הזה. והסיפור המשיך עד סוף השנה הראשונה שלי בצבא, שבה כאילו הגעתי לצומת שבו הייתי צריך לקבל החלטה. ומבחינתי זה היה דיי ברור - להתאבד. אני לא אלאה אותך בכל הסיפור, אבל מסתבר שבסוף עצרו אותי ולאט לאט יצאתי מהארון. מכיר את זה שאנשים אומרים שברגע שתצא בפעם הראשונה אז תרגיש הקלה? אז אולי זה נכון אצל אנשים מסוימים, לי זה רק גרם לשקוע עוד יותר בדיכאון הדבילי שלי. קיצר, נעזרתי בפסיכולוגית במשך כמה חודשים, התחלתי לצאת למקומות של גייז ובשלב כלשהו פשוט קיבלתי את עצמי כפי שאני. ויותר משקיבלתי את עצמי גם אהבתי את מי שאני. ואיך יודעים את זה? כשאתה נשאל "אם הייתה גלולה שתהפוך אותך לסטרייט, היית לוקח?", התשובה שלי היא לא! אנחנו לא יכולים לשנות את הנטייה המינית, ואני מאחל לך תהליך קל ומהיר יותר משאני עברתי.