איך לספר לו??
אז יש מישהו שעובד איתי כבר 10 חודשים. בהתחלה חשבתי שהוא חמוד ולא יותר מזה. עם הזמן, הכרתי אותו קצת יותר והבנתי שהוא הרבה יותר מזה. יש בו את כל מה שאני מחפשת אבל הבעיה היא שהוא לא עושה צעד בכלל.
אני לא יודעת בכלל אם הוא בעניין או לא. הוא סוג של ביישן אבל מצד שני קצת ערס כזה, משהו מיוחד... מצד אחד הוא לא מתחיל עם בנות בכלל ומצד שני הוא אוהב פרחות כאלה שמתלבשות חשוף והכל ואני הכי לא כזו. והכי מצחיק שהוא שומר שבת בכלל ומסורתי כזה. אני לא מצליחה להבין אותו. הוא מפלרטט וסיפרתי לחברות והן אמרו שזה כן פלרטוטים. יש לו מבטים כאלה והוא תמיד בא ומספר לי כל מיני דברים שקרו לו במהלך השבוע... באמת שאני כבר לא יודעת מה לעשות. אני גם מאוד ביישנית ובחיים לא הייתי חושבת ללכת ולדבר איתו אבל הוא לא משאיר לי ברירה. אני מפחדת שיגיד לי לא. זה יהיה לי ממש קשה להתגבר אבל מצד שני אני רוצה לסגור את זה, לקבל כבר את הלא הזה ולהמשיך הלאה למרות שיש סיכוי קטן שאני אקבל כן. וגם אם כבר לדבר, אז איך???? לפלרטט אני די מנסה. אני לא בטוחה שאני יודעת איך אבל אני גם מסתכלת עליו הרבה וצוחקת איתו אבל לא מעבר. איך להגיד לו את זה? אני בעניין שלך? אני מרגישה אלייך משהו? ומתי? אחרי משמרת? לפני? לקבוע מחוץ למשמרת? אולי עדיף בהודעות ולא פנים מול פנים?
זה ממש מקשה עליי להמשיך הלאה בחיים ולנסות להכיר בנים חדשים כי אני תקועה עליו. הוא אוהב לשיר ונוצר מצב שאני כל הזמן שומעת את השירים שלו וחושבת עליו. מה לעשות???
אז יש מישהו שעובד איתי כבר 10 חודשים. בהתחלה חשבתי שהוא חמוד ולא יותר מזה. עם הזמן, הכרתי אותו קצת יותר והבנתי שהוא הרבה יותר מזה. יש בו את כל מה שאני מחפשת אבל הבעיה היא שהוא לא עושה צעד בכלל.
אני לא יודעת בכלל אם הוא בעניין או לא. הוא סוג של ביישן אבל מצד שני קצת ערס כזה, משהו מיוחד... מצד אחד הוא לא מתחיל עם בנות בכלל ומצד שני הוא אוהב פרחות כאלה שמתלבשות חשוף והכל ואני הכי לא כזו. והכי מצחיק שהוא שומר שבת בכלל ומסורתי כזה. אני לא מצליחה להבין אותו. הוא מפלרטט וסיפרתי לחברות והן אמרו שזה כן פלרטוטים. יש לו מבטים כאלה והוא תמיד בא ומספר לי כל מיני דברים שקרו לו במהלך השבוע... באמת שאני כבר לא יודעת מה לעשות. אני גם מאוד ביישנית ובחיים לא הייתי חושבת ללכת ולדבר איתו אבל הוא לא משאיר לי ברירה. אני מפחדת שיגיד לי לא. זה יהיה לי ממש קשה להתגבר אבל מצד שני אני רוצה לסגור את זה, לקבל כבר את הלא הזה ולהמשיך הלאה למרות שיש סיכוי קטן שאני אקבל כן. וגם אם כבר לדבר, אז איך???? לפלרטט אני די מנסה. אני לא בטוחה שאני יודעת איך אבל אני גם מסתכלת עליו הרבה וצוחקת איתו אבל לא מעבר. איך להגיד לו את זה? אני בעניין שלך? אני מרגישה אלייך משהו? ומתי? אחרי משמרת? לפני? לקבוע מחוץ למשמרת? אולי עדיף בהודעות ולא פנים מול פנים?
זה ממש מקשה עליי להמשיך הלאה בחיים ולנסות להכיר בנים חדשים כי אני תקועה עליו. הוא אוהב לשיר ונוצר מצב שאני כל הזמן שומעת את השירים שלו וחושבת עליו. מה לעשות???