איך כתבה אריאנה מלמד

אני קראתי את הקישור שהבאת

אתה מראש יוצא מתוך הנחה שאני מגיבה ללא קריאת החומר

ובכל זאת אני חושבת שזאת הצעה גרועה עם כל הכבוד למר קדמן שכנראה גם כן הולך ומאבד את זה...
כי אמנם זה נכון שילד יכול לעבוד שעה פה ושעה שם כדי לטעום את טעם העבודה והמשכורת הראשונה, אבל המדינה שלנו זה לא הוליווד ולא מדובר כאן בבני עשירים שיילכו בחופש הגדול לטעום קצת מה זאת עבודה, אלא מעבידים שינצלו כמיטב יכולתם את הילדים ומאחר ויש משפחות רבות מדי במדינתנו שבקושי יכולים להאכיל את ילדיהם, אין ספק שינצלו זאת כדי לשלוח ילדים בני 13 לעבוד ולעזור בפרנסת הבית.
בקיצור, עוד סעיף מביש לממשלה מבישה
 

שחר 67

New member
חלילה! תגובתך הקודמת לא התייחסה לדברים ...

אליהם התייחסת כעת. לכן הנחתי שלא קראת.
עם תגובתך הנוכחית לעומת זאת אני מסכים לחלוטין.
מחוץ לענין "ממשלה מבישה"
כפי שאמרתי...ההצעה הייתה נופלת בכל מקרה בוועדת שרים לחקיקה עקב אי היכולת הפיננסית ליישמו (נושא מימון פקחים) .
הליכוד לא למד היטב את הצעת החוק של "כולנו" טרם ההצבעה הטרומית וזו טעותו.
מכאן ועד לשלל הגינויים יש עוד מרחק.
כולה הצבעה טרומית......עד שמאושר חוק במדינה עוברים שבעת מדורי גהנום....כולל 3 הצבעות...והמון ועדות ישום....תרגיעי נשמה.
 

שחר 67

New member
מצאתי את שחיפשתי....העתקתי את הכתבה...

היות ולא הצלחתי למצוא קישור אליה.הצלחתי להעתיק את רוב הכתבה מאתר בשם "העין השביעית"
אך אם תחפש בגוגל "נתניהו נגד כספית" יופיעו קישורים נוספים לנושא זה.
אשמח אם תאמת זאת בעצמך בכדי שלא תאשים אותי חלילה בפיברוק.


לשון הרע ותביעות דיבה
"ניסו ליצור לי תדמית של אשה חסרת לב"נוסף על הכחשת אחד הפרטים שפירסם בגנותה, הנשק של שרה נתניהו בתביעת הדיבה נגד בן כספית הוא מכתב תמיכה מאביו. עוד טוענת: מאחר שתבעה את כספית – אסור לו לכתוב עליה ללא גילוי נאות
אורן פרסיקו 05.03.2015 9

שרה נתניהו ובן כספית (צילומים: פלאש 90 ו"העין השביעית")

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגישה

עניינה של התביעה בפרסומים מה-22.1.2010, שהופיעו הן בעמודי החדשות של "מעריב", הן ב"מוספשבת" של העיתון והן באתר האינטרנט nrg, שהיה שייך אז ל"מעריב". תחת הכותרת "סיפורי שרה" גולל כספית מבחר סיפורים ועדויות הנוגעים לרעיית ראש הממשלה. בין היתר טען כספית כי נתניהו היתה מעורבת בהדחתם של כמה מאנשי המשק, כולל חצרן שהועסק בבית ראש הממשלה. "החצרן", כתב כספית, "יהודי מבוגר בן למעלה מ-70, אב שכול, שהיה מגרף את העלים היבשים ועוסק בעבודת גננות אלמנטרית תמורת פחות משכר מינימום, הודח גם הוא".

נתניהו: "הנתבעים טרחו לפרסם את הידיעה באופן בולט ביותר לפחות חמש פעמים, כאשר הם מנסים בזדון להשפילני וליצור לי תדמית של אשה חסרת לב, המתעמרת בחלשים, מתאכזרת לחצרן ותיק, ומפטרת אב שכול מתפקידו ללא כל סיבה"


בעקבות הפרסום הגישה נתניהו תביעת דיבה ובה היא דורשת פיצוי בסך מיליון שקל. התביעה המקורית הוגשה נגד "מעריב", כספית ועורך "מעריב" דאז צור, אולם בשל פירוק חברת מעריב הוצאת מודיעין בע"מ, החליפה אותה חברת הביטוח מגדל. במסגרת ההליכים המקדמיים הצהירה נתניהו כי הטענה בנוגע לחצרן שקרית. כעת היא מרחיבה את תצהירה ומפרטת.

"בידיעה השקרית האמורה אין שמץ של אמת", מצהירה נתניהו באמצעות עו"ד מיכאל ראבילו ממשרד א.ש. שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות'. "החצרן שעבד בבית ראש הממשלה מעולם לא פוטר על-ידי, או בכלל, והוא ממשיך לעבוד בעבודתו כחצרן, כפי שעבד מימים ימימה".

בכתב ההגנה שהגישו הנתבעים לפני שנים אחדות, באמצעות עורכי-הדין עמית דולב ואלי פרזד, נטען כי החצרן פוטר גם פוטר על-ידי נתניהו וכי התביעה היא חלק מ"מתקפה כוללת ומשולבת" של שרה נתניהו נגד "מעריב" בפרט והתקשורת בכלל, אולם נתניהו מתעקשת שההפך הוא הנכון.

"העיתון 'מעריב', הכתב בן כספית והעורך לא טרחו לפנות אלי על מנת לקבל את תגובתי לידיעה השקרית", מוסיפה נתניהו בתצהירה, "ודמי נשפך בראש חוצות, מבלי שניתנה לי, למצער, הזדמנות להביא את תגובתי ולנסות להתגונן מפני הדיבה השקרית ושפיכות הדמים". כראיה לכך מצרפת נתניהו לתצהירה את בקשת התגובה ששלח כספית לניר חפץ, אז דוברו של ראש הממשלה נתניהו והיום דוברה של רעייתו ומנהל הקמפיין של הליכוד. בבקשת התגובה ששלח כספית מוזכרות כמה טענות שיראו אור בכתבה, ללא אזכור הטענה להדחת החצרן מתפקידו.

לדברי נתניהו, "הנתבעים טרחו לפרסם את הידיעה באופן בולט ביותר לפחות חמש פעמים, כאשר הם מנסים בזדון להשפילני וליצור לי תדמית של אשה חסרת לב, המתעמרת בחלשים, מתאכזרת לחצרן ותיק ומפטרת אב שכול מתפקידו ללא כל סיבה".

בהמשך תצהירה מצטטת נתניהו ממכתב ששיגר אביו של העיתונאי בן כספית, יצחק כספית, אל הלשכה לפניות הציבור במשרד ראש הממשלה, זמן קצר לאחר הפרסומים.

"אני חייב להודות שאני משלם מחיר כל אימת שבן כספית מועד בלשונו (לטעמי) ומשתלח בראש הממשלה הנוכחי ולשעבר, שאני אישית כה תומך בו, מצעדו הראשון בפוליטיקה שלנו עד עצם היום הזה", כתב יצחק כספית על בנו. "את איגרתי זו אני כותב אחר שקראתי את מאמרו של בן ב'מעריב' (17 בינואר) שהנימה המרכזית בו קוממה אותי עד לחור שבאוזון [...] שהרי איך זה ייתכן שהגנים שלי, שבנו את תשתיתו של בכורי, כה מתבלבלים אצלו לעתים עד כדי כך?

יצחק כספית על בן כספית: "מה שמנחם אותי קצת זו העובדה המקזזת שאצל בן יש גם יתרה ניכרת של כישרון ויכולת ביטוי בכיוונים חיוביים יותר, המאזנים משהו את הנפילות המילוליות"
"מה שמנחם אותי קצת", הוסיף כספית האב בהמשך מכתבו לראש הממשלה, "זו העובדה המקזזת, שאצל בן יש גם יתרה ניכרת של כישרון ויכולת ביטוי בכיוונים חיוביים יותר, המאזנים משהו את הנפילות המילוליות".

לסיום, אחרי שהצהיר בפני ראש הממשלה כי "מאז בן-גוריון ומנחם בגין לא קם לנו מנהיג בשיעור קומתך, עם כל המכלול העשיר של נתונים כפי שגלומים בך", ביקש כספית האב מנתניהו למסור "ד"ש חם מאוד ממני לרעייתך, שהפכה למטרת-משנה כדי לפגוע בך". לדעת כספית האב, "השכל הישר פשוט לא קונה תיאוריה, שפסיכולוגית מיומנת ואשת ראש ממשלה תנהג לפי תיאורי-ההשמצה הרכילותית, הרודפת אחריה בהתמדה [...] אני זוכר שהתרשמתי עמוקות מאישיותה החמה והאנושית!!!".

לטענת נתניהו, האיגרת מאת אביו של בן כספית "מעידה כאלף עדים על נוהגו של הנתבע 2 להשתלח במשפחתי ובי בהשתלחויות חסרות יסוד".

לא זו אף זו, נתניהו טוענת נגד כספית כי מאז הוא "ממשיך לפרסם פרסומים אודותי, מבלי שהוא טורח לעדכן את הקוראים שהוא מצוי בניגוד עניינים חמור בשל העובדה שהגשתי תביעה כנגדו, וזאת, על-פי עצה משפטית שקיבלתי, בחוסר תום לב, בניגוד עניינים ובניגוד לכללי אתיקה מקובלים".

בנוגע לסכום הפיצוי שהיא דורשת מצהירה נתניהו: "אני מעריכה את נזקי בסכומי כסף גבוהים ביותר, בעיקר נוכח הזדון שבפרסום ובהימנעות מבקשת תגובה, אך אני העמדתי את התביעה על סך של 1,000,000 שקל. הגיעה העת כי בית-משפט נכבד זה ישים קץ לפרסום ידיעות לא אחראיות ושקריות בנוגע אלי, ויבהיר כי שמי איננו הפקר ולא ניתן לשפוך את דמי בראש חוצות בקלות רבה כל-כך".

לצד תצהירה של נתניהו הוגשו לבית-המשפט גם תצהירים מאת החצרן עצמו, מנשה קוזוקין, הטוען כי מעולם לא היה כל שינוי בתפקידו בבית ראש הממשלה, וכן תצהיר מאת נתן אשל, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, הטוען כי מעולם לא קיבל הוראה לסיים את עבודתו של החצרן או להעבירו לתפקיד אחר.

ת"א 1835/10

עוד על שרה נתניהו נגד בן כספית

לא הוריתי ולא ביקשתילא דרשתי לפטר את הגנן של בית ראש הממשלה, מצהירה שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, בתצהיר שהוגש במסגרת תביעת הדיבה נגד "מעריב" ובן כספית
אורן פרסיקו 15.08.2011
בית-היוצר השופעבן כספית מבקש להעיד את ראש הממשלה בתביעת הדיבה שהגישה נגדו רעייתו • טוען כי בני הזוג נתניהו תובעים כדי להרתיע עיתונאים ולא כדי לנהל משפט • מצהיר כי ברשותו הקלטה שתביך את שרה נתניהו
אורן פרסיקו 03.08.2015

המלצות קריאה

תביעת הענק נגד "עובדה": התצהירים חושפים את אחורי הקלעים של תחקיר הרב פינטו

ההצתה המאוחרת של אריאנה מלמד ורביב דרוקר כמשל

אופירה אסייג ואתר one "שומרים על זכותם להגיש תביעה" נגד "העין השביעית"

ריצ'רד סילברסטיין, בלוגר אמריקאי ממוצא יהודי, שוב פירסם פרטים בנוגע לפרשה אסורה בפרסום במדינת ישראל
Recommended by
תגובות
31.12.2015 // הכותרות

ישראל היום
מיותר ומוקדם מדי
נדחתה על הסף עתירתם של שלדון אדלסון ועמוס רגב בעניין שיחות הטלפון שלהם עם בנימין נתניהו
אורן פרסיקו
העין השביעית
פוקחים עין (4)

כ-400 אלף שקל נאספו עד עכשיו לטובת המשך קיומה של "העין השביעית", שטרם הובטח • התמיכה שלכם הביאה אותנו עד הלום, אך מימון קבע טרם נמצא • מערכת "העין השביעית" תמשיך לפעול בהתנדבות עד לסוף השנה
שוקי טאוסיג
שלמה ארצי
אורך חיים תחום בזמן

סדרת קומיקס ביקורתית באתר "וואלה", שלעגה לטוריו של שלמה ארצי ב"ידיעות אחרונות", הופסקה בהוראה מגבוה
אורן פרסיקו
דעות
שארית הקולות העצמאיים

מדינה ללא חופש עיתונות מימנה טיול לעיתונאים ישראלים שיכתבו בשבחה
אורן פרסיקו
שלדון אדלסון
"אני לא רוצה לבזבז את כספי על עיתון"

שלדון אדלסון בראיון ליומון סיני: לא אני קניתי את ה"לאס וגאס ריביו ג'ורנל" - אלא הילדים שלי • מודה: "אין לי שום עניין כלכלי בו" • על "ישראל היום": אני לא משוחח עם העורך עמוס רגב אלא בביקוריי בישראל • הקמתי את החינמון בגלל "ידיעות אחרונות"
אורן פרסיקו
ראשי כל מה שקורה דעות המגזין
העין היומית העין השבועית לוח אירועים
© 2015 כל הזכויות שמורות תנאי שימוש אודות צרו קשר תרמו לעין השביעית הרשמה לניוזלטר פייסבוק טוויטר פונט כותרת: אאא
CONCEPT, DESIGN & DEVELOPMENT BY
 
ישן, לא מבוסס, מטרתו היתה איום על כספית

וכספית עצמו מגחך בלי סוף על זה, מזמין את כולם לתבוע אותו גם על דברים שכתב על ברק, שמוסתרים היטב.
בקיצור
טענת "השמאל" לטעמי מופרכת מיסודה. השמאל אינו שולט בתקשורת, אלא בתקשורת שולטים חתרנים רחבי דעית שלא מקבלים מרות ולא מסכימים לשיווק או לתעמולה שלטונית-ממשלתית. אני באמת ממליץ למי שלא קרא לקרוא את 1984,
 

שחר 67

New member
זה שכספית מגחך ...זה אינו מעיד על דבר.

התביעה ע"פ הכתבה קיימת! הסכסוך קיים! אם מטרת התביעה הייתה "להלך אימים" על כספית או לא? לעולם לא נדע.
זכרתי שאביו של כספית היה קשור בצורה כלשהי לליכוד........ניתן לראות עד כמה האב כואב את דברי הבלע של בנו על רוה"מ......
בכל אופן..להבנתי מדובר בסכסוך חי בועט וקיים.
לדעתי השמאל הישראלי שולט בתקשורת מקום המדינה! עד להופעת העיתון הימני "ישראל היום" רוב העם החי בציון לא קיבל במה לביטוי דעותיו.....ונאלץ לקבל סיקור מוטה חסר הגינות והוגנות......אפילו במהלך הבחירות האחרונות חלק גדול מן הנסקרים רימו את הסוקרים מטעם רשתות הטלויזיה הגדולות....הכל משנאת התקשורת ! .....הפרסומים בערוצי הטלויזיה שידרו שהקרב כבר הוכרע לטובת השמאל....והכל תוך סיקור בוטה ומפלה לטובת השמאל....איזו סיבה יש לציבור כל כך גדול לא להאמין ולא לשתף פעולה עם התקשורת? רוב העם חש מודר מן השיח הציבורי...חש שדעותיו לא מיוצגות כלל.
איזה תעמולה שלטונית ממשלתית....מטעם ערוץ 1? מי צופה בכלל בערוץ הזה? דרך איזה צינורות מידע מועברת "התעמולה שלטונית ממשלתית"? כל צינורות המידע (חוץ מישראל היום הימני) שמאלנים עד לשד עצמותיהם....ידיעות מעריב הארץ....שמאלנים!!!.....הערוצים 10+2....שמאלנים!!!.......מבקשים סיקור הוגן!!! אבל זה לא יקרה בתוככי החונטה..ולכן יש צורך בפתיחת ערוצי תקשורת נוספים שיאזנו את המצב!!!...בוא נשאיר את הספרים לסופרים...ונתרכז במציאות התקשורתית האופפת את מדינת ישראל מקום המדינה.
בטוח אני שלא שכנענו אחד את השני...וכל אחד ישאר נטוע בעמדתו. לא נורא..
 

א ב י ב ן

New member
מצטער לומר לך, אבל הכתבה הזו ילדותית להחריד.

כאשר בן דוד שלי יצא בכתבה נגד פרופסור מסויים באוניברסיטה, , פנה הפרופסור לאביו
(דודי ז"ל), ובקש ממנו שיתערב. שיעצור את בנו מלדבר כך נגדו, ושיביע את דעתו האישית
בתקשורת. בנוגע לדבריו הבוטים של בנו.
האב השיב: "בני הוא אדם בוגר, ואיני רואה כל סיבה להתערב במעשיו או להשפיע על דבריו.
תוכל להסדיר את הנושא בשיח ביניכם, או שתתמודד מולו בכל דרך אחרת. אני רואה עצמי
מחוץ לתמונה הזו, ואיני רואה שום צורך להביע את דעתי בנדון".
העובדה, שאביו של בן הביע בצורה כזו את דעתו מלמדת על היתלות בקנה קש שמוטב
היה אילולא הוזכר כלל. נכון. זה האבא, אבל מאד יתכן שהא הזה הוריש דווקא את מחצית
הגנים הפחות מוצלחים שלו, והוא גם שכח שמחצית מהגנים באו בכלל מהאימא.
בלשון המעטה, הכתבה הזו פשוט מחליאה אותי .
 

שחר 67

New member
מהות הדו שיח היתה...אם יש או אין סכסוך כלשהו...

בין כספית למשפחת נתניהו!
ואכן ע"פ כתבה זו וכתבות נוספות מתנהלת תביעה כנגד כספית מצד משפחת נתניהו.
בדבריי ציינתי את דברי האב על בנו במסגרת אותה פרשה.
אתה אכן צודק שדבריו של האב אינם מוכיחים דבר לעצם ענין התביעה....לאב ולבן מותר שיהיו דעות חלוקות בכל נושא.
כאמור...מהות הדו שיח היתה אם יש או אין סכסוך כלשהו בין כספית לנתניהו...זה הכל. וע"פ הכתבות אכן יש.
 

שחר 67

New member
כשמנסים לפגוע ברוה"מ דרך אשתו....במשך שנים...

הדיוק הוא בדיוק כפי שאני מציג אותו!!!
אל תתמם.....
לדעתי כל הפרסומים על אשתו נועדו לפגוע בנתניהו.
כל בר דעת מבין זאת.....חוץ מאלו ששונאים את נתניהו בצורה כה קיצונית עד שהשנאה גורמת להם לבטא דעות בעייתיות מבחינה הגיונית.
 

א ב י ב ן

New member
גם כשנשואים לאישה חולת נפש (ובעיקר אז), אפשר להשכיל ולדעת

כיצד לנהל את העניינים כך, שאיש לא יידע ואיש לא ישמע על נקלותה.
זה שהוא נשוי לה, אין הדבר מתיר לה לפעול ולעשות ככל העולה על מוחה המתפרע.
כל מה שתגיד מעבר לזה, בטל כקש הנשרף באש.
 

שחר 67

New member
לפני שאתה מהלל...בוא נחכה שהיא תורשע!

עדיין...עומדת לה חזקת החפות...עד שיוכח אחרת!
ואם היא "חולת נפש" כפי שאתה רומז....אזיי רוב הסיכויים שלא תוטל עליה אחריות פלילית.
כך שגם לשיטתך......נתניהו עוד יקבל אהדה ציבורית על "חייו האישיים לצד חולת נפש"......
כך או כך.....אתה מפסיד.
איך אומרים...."ככל שיענוהו כן ירבה וכן יפרוץ"
..אבל עזוב אותך משרה......היא מענינת אותך רק ככלי להלעיג ולבזות את רוה"מ....מטרתך היא רוה"מ!
בקיצור....להערכתי...היא שפויה לחלוטין...התנהגותה גרועה מאד אך לא פלילית לדעתי . בכל מקרה אם תורשע....אז שתוקע ציבורית ופלילית...כפי שראוי....אך היא לא תורשע...ואני בספק אפילו אם תעמוד לדין.
 

שחר 67

New member
אתה כנראה מתכוון ל"מבחן בוזגלו הפוך"...

יש מושג כזה....תבדוק אותי.
מבחן בוזגלו הפוך הוא רדיפה על סמך חשדות לא מבוססים שלא היו מצדיקים חקירה כנגד אדם מן השורה.
וזה להערכתי בדיוק מה שקורה כאן.
שנים על גבי שנים של נבירה בחייה הפרטיים.....הבאת מידע מכפיש מכל מקור כלשהו....גרימת שנאה ציבורית ויזימת תחקירים המובילים לחקירות המכפישות את שמה אך לא מביאות שום הרשעה...
 

א ב י ב ן

New member
הפוך או ישר... לו היה מדובר באשתו של ברק,,, היית עושה ממנו

מרק כבר מזמן. אבל היות שזו אשתו של עלוב הנפש ההוא (שגם לרוע מזלך הוא עדיין ראש
הממשלה של כולנו), אתה מדבר כך. אבל... שיהיה. בסוף תגדל ותבין.
 

שחר 67

New member
התקשורת ממש רודפת אחר אשתו של ברק.....

ניתן בכלל להשוות?
היתה חקירה נגדה....הסתיימה...והיא שבה לאלמוניותה.....
שים לב איזו משטמה יש לך כלפיהם.....אין בעיה עם ביקורת...ביקורת זה לגיטימי ורצוי....אבל אצלך....טוב...עזוב...אתה ואני לא נגיע להסכמה בנושא זה.....
 

א ב י ב ן

New member
ראשית, איני שוטם את ברק פחות משאני שוטם את ביבי.

עוד לא הבנתי כיצד אדם שהיה רמטכ"ל בצה"ל הפך להיות רכושן בעל כמה וכמה דירות,
וגם על 'הצלחויו הגדולות' של ברק אפשר לכתוב ביקורות רבות.
אולי כן ואולי לא ראית הערב בחדשות, כתבה על הגברת שורה'לה, זו שעשתה שערוריה בשעה 03:00 , כשהביאו לה חלב בשקית ולא בקרטון. ואם היא הפריעה למלך
לישון, השלה היא איך המלך יתפקד עייף ביום המחרת. ואם המלך היה מודע להתנהלותה
ושתק לה, נראה שראשית, הוא ידע, ושנית, הוא גם קיבל את זה כחלק מחייו וכחלק
מכך, שהסכים לנהל מדינה כשהוא חי בלחצים המוזרים שהיא דחקה אותו לתוכם.
ואם הוא והיא הלינו כל הזמן על היחס החטני לו הם זוכים, איש לא בקש ממנו להמשיך
ב'שליחות' הזו שלו לנהל את המדינה, עבור עם קשה עורף שלא יודע להעריך.
משמע, שמעבר לכל הסבל, היה שווה לו ליהנות מאיכות החיים הזו שהוא חי בה.
אז מה אם הכל מוכחש על ידי בני הזוג? וכי רצית שיודו שהם כאלה?. נו באמת.
 

שחר 67

New member
הפעם אני מסכים עם רוב דבריך.....

ראה....שלא תטעה גם בעיני שרה נתניהו אישה קשה! גם לאה רבין ז"ל היתה ע"פ הידוע לי אישה קשה!
יש עליות ומורדות בחייהם של כל זוג..... סוניה פרס ז"ל למיטב ידיעתי לא אהבה כלל את פעילותו הפוליטית של בעלה.....
בוא נניח שתקרית החלב ב03:00 לפנות בוקר נכונה.....אז נתניהו ביקש שיעשו כדברי אשתו בכדי לנוח ולא לבזבז אנרגיה מיותרת....וכל הכבוד לו על כך. זה שאדם נשוי לאישה "קשה" עדיין לא אומר שצריך לפסול אותו מניהול מדינה בשל כך. בחיי כל אדם יש מקרים שלפעמים עולה "הג'ננה" רק שמקרים אלו ברובם לא מתועדים .....אצל משפחת נתניהו כל נפיחה מתועדת.....מכל אפיזודה שולית מכינים מטעמים לכל העם.
אצל כל זוג יש דינמיקה מסויימת בחיי הנישואין....יש תקופות טובות ופחות טובות.....לגזור מכך שאדם לא יכול לנהל מדינה..? לא נראה לי הוגן לאמר זאת.
אין בעיה עם ביקורת ומידע על רוה"מ ומשפחתו....אך מסע השנאה הזה שנמשך כבר 20 שנה ע"י החונטה התקשורתית עבר כל גבול....שום נבחר ציבור לא עבר מסכת "עינויים" כפי שעבר נתניהו ומשפחתו. ולכן הוא מתלונן ובצדק על היחס החטטני ומבקש שיפסיקו לתקוף את אשתו בכדי להגיע אליו. הוא מבקש שיתקפו אותו ישירות.
אני מאמין שטובת העם אכן לנגד עיניו בדיוק כפי שאני מאמין שכל ראש ממשלה מימין ומשמאל חושב כך......כל ראש ממשלה נושא בציקלונו את עתידו של העם היהודי...כמובן לדרכו ושיטתו....איני מאמין שקיים ראש ממשלה שרוצה להשאר בשלטון סתם בכדי להשאר בשלטון...לכל רוה"מ יש אג'נדה משלו והוא פועל ליישמה.
נתניהו הוא האיש העסוק ביותר בעולם בעל האחריות הגדולה ביותר בעולם....זה משא כבד מנשוא....שלא לדבר על העובדה שאת משפחתו שלו הוא בקושי רואה...זה איכות חיים? ולזה מתווספת שנאתה של התקשורת שמשתלחת בו ובמשפחתו באופן לא הוגן כבר 2 עשורים....אין בעיה עם ביקורת...אבל מסע שיסוי כזה מעולם לא ראיתי. ואם למרות זאת הוא ממשיך לרצות להיות רוה"מ...זה אומר משהו על מידת הפטריוטיות שלו ועל מידת מחויבתו לעם היהודי...כאמור לדרכו ושיטתו....גם רבין וגם פרס היו בדיוק כאלה לדעתי...אני פשוט חלקתי על דרכם הפוליטית.
 
נתניהו הוא סופרמן, לא עייף

מי שיכולים להעיר אותו באשמורת הבוקר בגלל דברי הבל, ולנהל 6 משרדי ממשלה, הוא בהחלט סופרמן היחידי בעולם.
רק להזכיר שסופרמן היא דמות בדיונית.....

 
למעלה