איך הכל התחיל...

Yaniv-DC

New member
איך הכל התחיל...

אז אני רוצה לדעת מתי בדיוק הדבר הזה תפס אתכם. ממתי אתם יושבים ובוהים בתחרות, וגם, כמובן, מהו השיר הראשון שנחרט לכם בגולגולת מהתחרות. אני לא מתכוון מה הכי יפה, אלא מה הראשון שאתם זוכרים. אז אני אתחיל... מאז שאני זוכר את עצמי, אני רואה את התחרות. ותי"א כתב כותב "תלתן לך לישון, מחר גן", אז אצלינו סבא, היחיד בסביבה עם וידאו אז, היה מקליט והייתי מגיע אליו כדי לראות. השיר הראשון - love is a lonely weekend שיצג את קפריסין.
 

Yaniv-DC

New member
אההמממ...

חברים, קדימה! אנשים מחכים פה לתשובות... יניב הולך עכשיו לעבוד (נו... מה לעשות כאן רק בוקר) ואני אהייה בסביבה בערך באחת עשרה בלילה שעון ישראל עד שהעניים שלי לא יעבדו יותר. מקווה שאל עליון יחזור מהצבא עד אז...
 
../images/Emo99.gif בתור ילד של פסטיגלים...

כל שנה, אבל כל שנה הייתי נוסע בחנוכה לראות את הפסטיגל...אז זה תפס כבר אז-פסטיבלי זמר למיניהם, וחוץ מזה שבתור ילדים, הכי "קול" היה לחזור למחרת ולשאול "מי ראה אירוויזיון?..." וזה היה כיף.
התלבושות המהממות, הנוצצים, השירים הקיטשיים והקליטים...מה רע?! חוויה. בייחוד בעידן הערוץ הבודד...
 
היתה זו -

1983. האינפלציה הרקיעה שחקים, וגאוותנו הלאומית הונחה על כתפיה הדקיקות של עפרה חזה - מנוחתה עדן. למרות דילוגיה החינניים כאילה בערבה, והפטריוטיזם המתגבש, מצאתי עצמי נמשך דוקא לשיר השבדי בביצועה של קרולה (שלימים תזכה באירוויזיון). שם השיר הוא Fremling באותה השנה הופיע כמובן דניאל עם השיר המופלא - ´ג´ולי´ אוחח.. נוסטלגיה (אירוויזיון 95, קרואטיה, לידיה ודניאלה, מקום שישי). תא"י.
 
למעלה