איך בוחרים מלון? טיפים שכדאי לאמץ

תוכן-מקודם

Member
מנהל
איך בוחרים מלון.jpg
קרדיט תמונות יח"צ

היום יום שלנו עמוס במשימות וכדי שנוכל לעמוד בקצב נחוצה לנו מדי פעם מנוחה. אנחנו לא חייבים לצאת רחוק כדי ליהנות מפסק זמן, כאן בישראל יש לנו שפע של הזדמנויות כשכל שנותר לעשות הוא להבין איך בוחרים מלון, להזמין לעצמנו את החדר המתאים ולתכנן את האריזה.

שבעה טיפים לבחירת מלון​

כל אחד ואחת מאיתנו יבחרו במלון אחר לחופשה ואפשר להגיד שאין מלון אחד שמתאים לכולם. גם כאשר אנחנו מסתכלים על בתי מלון באילת אנחנו יכולים לראות כי כל מקום מציע חופשה שונה, מתקנים ייחודיים וכל אחד ממוקם באזור שונה בארץ ובכל עיר. אלו הן שבע הנקודות שכדאי להתייחס אליהן בעת בחירת המלון:
  • סדרי עדיפויות – הדבר הראשון שיש לתהות הוא מה אנחנו בעצם מחפשים. מה אנחנו אוהבים ומהם סדרי העדיפויות שלנו מבחינת מלון. האם נעדיף מלון מבודד או דווקא קרוב לאטרקציות, האם חשובה לנו בריכה וחדר כושר או אולי יותר ארוחת הבוקר.
  • מיקום – אומרים שלוקיישן זה הדבר הכי חשוב ואכן יש חשיבות רבה למיקום של המלון ועם זאת יש לזכור כי החשיבות קשורה ישירות לסדרי העדיפויות. אנחנו יכולים למצוא בתי מלון באילת שממוקמים ממש במרכז העיר וכאלו שעטופים יותר בטבע עם נוף יוצא דופן וסביבה מפתיעה.
  • ביקורות ודירוגים – אנחנו חיים בעידן הדיגיטלי ולכן סביר מאד שנרצה לקרוא את הביקורות על המלון לפני שנבחר אותו. הביקורות זמינות לכולם ואין כל סיבה שלא להתרשם גם מאלו החיוביות וגם מהשליליות כדי להבין מה צפוי לנו במקום.
  • תקציב – התקציב שלנו תמיד יהיה מוגבל ולכן כשאנחנו שואלים איך בוחרים מלון עלינו להגדיר את התקציב שמתאים לנו. היום אפשר למצוא דיל לאילת בתקציבים שונים כשלפעמים הפשרה שלנו תהיה על המיקום, לעתים על החניה ולעתים על המתקנים במקום.
  • מתקנים – חלקנו מחפשים חופשת בטן-גב עם מינימום יציאה מבית המלון וחלקנו מתייחסים למלון כמקום לישון בו ואולי לאכול ארוחת בוקר. עלינו לשאול את עצמנו אילו מתקנים חשובים לנו ולחפש את המקום שיכול להציע לנו אותם.
  • משפחה וחיות מחמד – בישראל לא נהוג לצאת לחופשה עם חיות מחמד אך לאלו מאיתנו שלא מוכנים להתפשר ברור שזה נושא שיש לבדוק אותו לעומק. בנוגע למשפחות כאן המצב שונה כמובן ומלונות רבים מותאמים לילדים עם מתקני פנאי, חדרי משחקים ואפילו הפעלות.
  • חדר האוכל – אנחנו אוהבים את החופשה שלנו ברמה גבוהה והמלונות הישראלים ידועים בארוחת הבוקר העשירה שלהם. עם זאת, ישנם מלונות שמציעים רמה גבוהה יותר וכאלו שפחות וכמובן שישנם מלונות שמציעים אירוח ״הכול כלול״ עם ארוחות לכל אורך היום.

איך לבחור מלון כאן בישראל​

כאן בארץ יש מגוון רחב של מלונות כשאנחנו יכולים ליהנות ממספר ימי רוגע ולהתאוורר גם בלי להתארגן זמן רב מראש. חופשה בארץ ובמיוחד בעיר הדרומית אילת יכולה להיות מושלמת לאלו מאיתנו שלא רוצים לעבור טיסה ארוכה, שמוגבלים בזמן החופשה וגם לאלו מאיתנו שמבינים שעכשיו זה הזמן לחופשה ספונטנית. לאילת נוכל להגיע ברכב ובטיסה כשהעיר מציעה לנו חופשה ייחודית עם אופי שייחודי רק לה.
באילת ישנם מלונות גדולים וקטנים, מלונות שמציעים חופשת הכול כלול וחופשה שמתאימה לאלו שרק רוצים להגיע מדי פעם למלון אך מעדיפים בעיקר להיות בעיר עצמה. בבחירת המלון רצוי להגדיר את מטרות החופשה שלנו, את התקציב ומה בעצם הכי חשוב לנו ולאחר מכן לחפש אחר דילים שיכולים להפוך את החופשה לא רק למיוחדת אלא גם משתלמת יותר.
 
למעלה