איך בוחרים מטפל

ADH2003

New member
איך בוחרים מטפל

ע"ב שנות הניסיון שלו? עפ"י "מה שאומרים עליו" (המלצות)? איך??? תודה על העזרה
 
בתחתית הודעתך כתובה אימרה "הדרך

נותנת תשובות" וכמה שזה נכון לגבי שאלתך. אענה לך בצורה לא קונבנציונאלית. יש כל מיני דרכים אבל הדבר החשוב מכל הוא מה שאת מרגישה כלפיו, כלפי שמו, קולו, לבושו, התנסחותו ועוד כל מיני פיסות מידע שבסופו של דבר מתורגמים לתחושת בטן. תחושת הבטן היא הכי חשובה. אחר כך כל השאר, נסיון, כסף..... אבל אליה וקוץ בה, תחושת הבטן היא המהמורה הכי קשה בחיינו, כי האדם נוטה להטיל ספק בעצמו ובהמשך.. ולאורך כל חייו. לבחור מטפל זה כמו להתאהב. כשמתאהבים לא שואלים שאלות זה מעל לשיקולים השכליים. ילד הולך עם אביו יד ביד ואינו שואל לאן, הוא פשוט הולך איתו מתוך ביטחון שהוא בידיים טובות. ההתחלה היא הכי קשה, תראי אותנו. אבל אחר כך כשהדברים מתבהרים והחשדנות פגה מתחילים לקרות דברים טובים. מותר ולעיתים רצוי להיות חשדן וזהיר, אבל יש את כל הזמן שצריך, ומה שצריך לקרות יקרה. המוטו שלי הוא " זהו יום טוב והדרך היא טובה והכל בדיוק כפי שצריך להיות". את יודעת אחת המשמעויות החבויות בצליל "הומיאופתיה" זה מפה. מפה לדעת להיכן, איך, כמה, למה...מפת יה. באמת. יש פתגם עתיק שאומר " הילכו שניים בלתי אם נועדו"! בטיפול הומיאופתי ובכלל בחיים הדבר הכי חשוב הוא לא להיות משוחד. אני כמטפל וכאדם לעולם לא יודע מי עומד להכנס אלי ומה בפיו. אני פשוט נע בהתאמה למה שעולה ומקווה לטוב. אליש.
 

ADH2003

New member
סיבכת אותי../images/Emo9.gif

אני מאוד מתחברת לדבריך אבל....בוא ניהיה קצת פרקטיים. הפגישה הראשונה היא המפגש הראשון בין המטופל למטפל. זה המפגש בו נוצר החיבור (כן או לא) וזוהי הפגישה שבסופה אשלם לפחות 500 שח ואצא עם צידה לדרך (רמדי והרבה מחשבות).... אני גרה באיזור השרון, יש מישהו עליו היית ממליץ?
 
שלום. שבתי. מבחינה תכליתית

הפגישה הראשונה היא המפגש בין המטפל למטופל. זה המפגש שבו נוצר החיבור ( כן או לא ). וזו הפגישה שבסופה תשלמי סכום זה או אחר, ותצאי עם הצידה לדרך, רמדי והרבה מחשבות. אני גר ומטפל באיזור השרון. ואם תרצי אחר הכנסי לאתר של האגודה הישראלית להומיאופתיה קלאסית www.homeopathy-israel.co.ilותחפשי מישהו מאיזור המרכז ו/או השרון. את משתמשת במילה "רמדי", האם יש לך רקע הומיאופתי קודם, או שמה לקחת את זה ממאמר שקראת. לאיזה צורך את זקוקה לרמדי. אלישוע.
 

ADH2003

New member
ואגב...

אני זקוקה לתשובות ורמדי זו התשובה של ההומאופתיה הקלאסית..
 

ADH2003

New member
יש לי מלא שאלות ואני שמחה לסבלנותך

בהיותך מטפל הינך נושא עימך את התחושות האישיות שלך, האם להן השפעה על הטיפול? אנסה להבהיר את עצמי, האם אתה (המטפל מבחינתי)בעצם הוא כלי נקי? איך אתה מבודד את עצמך מהמטופל? הרי אני בוחנת אדם דרך המשקפיים שלי.... לא יודעת אם אני ברורה...תעזור לי תודה
 

ADH2003

New member
הדגם...פרט והסבר

היום אני יודעת שלכל מילה שלך יש משמעות.... אלישוע, אנא תרגם
 
פעם באת בליווי של מיקוש שנעלמה כלא

הייתה. הכינוי שלך מורכב משלש אותיות. בחרת לצרף את שנת 2003, את כותבת עכשיו בשלש קבוצות שרשור שונות ( תספרי ), וכו'. את לא ממוקדת. אלישוע.
 

ADH2003

New member
נו...אז אני לא ממוקדת

יש לך בעיה עם זה? לי אין כל קשר למיקוש! יש לי הרבה שאלות...רוצה לענות לי? טוב! לא רוצה? גם טוב! תודה
 

ADH2003

New member
אתה מחדד לי את הבעיה

אבל לא נותן לי כלים לפתרונה.
 
במצב שאנו נמצאים בו, מענה כתוב

הוא הכלי היחיד שברשותי. בסופו של דבר הכלי העקרי שלי הוא רמדי וזאת איני יכול לתת לך דרך מסך, וזה גם לא יהיה רציני. אבל הדו שיח ביננו אהוב עלי. פעמים רבות ההומיאופת נתפס כשופט, כי הוא מתעניין בנקודות מפתח שנראות לו מיוחדות. לא סתם אמרתי לך בנוגע לשלשת החתונות. לך זה נראה אולי כסתם חטטנות או התערבות בענייניך, אבל אלה הן נקודות שאולי מכוונות אל לב הבעיה.
 

ADH2003

New member
אני מבינה....

אם לא הייתי מרגישה שיש ממש בדברייך, לא הייתי ממשיכה את הדו שיח הזה.
 

ADH2003

New member
יש לך טון שנשמע באזניי כשפיטה

לא א ו ה ב ת את זה סליחה
 
ההומיאופתים מתיימרים להיות

אובייקטיבים. השיעור הראשון או השני בלימודי ההומיאופתיה מוקדש לנושא זה. הגישה אומרת שיש מטופל ואל לו למטפל להכניס את עצמו בתווך, שמה הוא יבחר תרופה עבור עצמו ולא עבור המטופל. שנים רבות נשמרתי ונזהרתי ועד היום אני מקפיד לעשות זאת אבל, זה לא ריאלי להיות בועה שאינה מרגישה, חושבת...מול מטופל. הוא ירגיש מיד שיושב מולו מטפל קר ( לא חלילה רע ) ומרוחק שלא לדבר מנוכר. למדתי את זה בדרכי. איני יכול להתעלם ממה שאני חווה במפגש. החוויה במסע הזה היא משותפת ולא רק המטופל מבריא אלא גם המטפל ויחד. מטפל צריך להיות כלי מזוכך אחרת לא יהיה מסוגל למלא את שליחותו. לאחר שהוא התמרק והזדכך בכמה שנים טובות של טיפולים, הוא יכול להרגיש בטוח יותר להיות מבלי לחשוש, או לחשוב שמא יקלקל חלילה משהו מעצם נוכחותו. הומיאופתיה היא אומנות הדומים. כל הדברים בבסיסם דומים, גם אני ואת, יש ביננו צדדים דומים, כל העולם הזה בנוי ממראות ומהשתקפויות. אני רואה אותך ואת רואה אותי, ואם הגעת אלי טיפול אז גם שם זה פועל. אלישוע.
 

noati

New member
אהבתי את התשובה שלך

לגבי תחושת הבטן... אבל אם המטופל אינו מכיר כלל את המטפל מעולם לא ראה,שמע או חווה אותו בכל דרך שהיא איך תגיע התחושה המכוונת? וחוץ מזה מאד שמחת לראות שנפתח הפורום הזה המון ברכות עליו ולך כמנהל שלו
 
שלום נועתי, איזה יופי, תודה על

הברכות. בנוגע ל - הרי הוא הגיע אל מישהו או שמע עליו, או שיצר איתו קשר טלפוני או אחר, הוא חש דברים לגביו. הוא שואל הוא מברר ובסופו של דבר בוחר על פי התחושה. במיוחד במדיה כמו זו כאן, מי יודע מיהו העומד מאחורי המילים האלה. בדרך כלל "בעולם האמיתי", אנשים מגיעים מפה לאוזן, או הרצאה, ולא דרך מודעה או פירסומת. וגם אלה, אם נפלו על הקשב שלך וזה עורר בך משהו עמוק, עלייך לבדוק. ישנם מטופלים שהגיעו אלי חצי שנה, שנה ואפילו יותר לאחר שדיברו איתי או שמעו עלי. ככה זה. המדיה האינטרנטית הזו היא מעין אשנב לתהליכים הקורים בין האדם לבין עצמו בעת בחירת מטפל, רק שיש עוד צופים המשתתפים בתהליך. גם התשובות הניתנות מראות מה עובר לו בראשו של המרפא ( לא אוהב את המילה מטפל ) ולטעמי זה יפה כשלעצמו, הכל מכוון להכל ומה שצריך לקרות קורה. אני יודע שהדברים לא מלאים אך אני בטוח שיתמלאו. הם כבר. אנחנו פשוט רוקדים את הריקוד. ברוכה הבאה וברוכה בשובך. אלישוע.
 
למעלה