איך אתם מגיבים כשמשקרים לכם?

איך אתם מגיבים כשמשקרים לכם?

ביום שישי התקיימה במקום העבודה שלי ישיבה בה לא הייתי נוכחת. אתמול צלצלה אלי אחת הנוכחות בישיבה (מיוזמתה) כדי לספר לי עליה. שמעתי את גירסתה ובתמימותי האמנתי לכל מילה. היום בצהריים נודע לי שכל מה שהיא אמרה לא היה ולא נברא. למעשה הסיפור שלה הוא ההיפך הגמור של מה שנאמר שם. אין לי מושג איך להגיב. יש לכם רעיונות בשבילי?
 
מממ.....חושבת מה לענות

הענה לנושא ההודעה: שונאת שמשקרים לי ברמות. תמיד מעדיפה את האמת גם אם היא כואבת. ולתוכן ההודעה: תראי האם את בוטחת בצד ב' שחשף את דברי האמת? האם תוכן הישיבה נגע לך באופן אישי שכתוצאה משקרייה את היית עלולה להיפגע? ולאור המצב שנוצר להבא את תהיי לומדת נסיון ממעלליה ותתנהגי בהתאם. {ז"א לקחת את דבריה בערבון מוגבל} אני הייתי פונה אל אותה עמיתה לעבודה וככה בקטנה אומרת לה ששמעת מ x שהבנת/שמעת שהישיבה התנהלה ככה וככה ולא כפי שהיא תיארה. {ובגדול אם את לא רוצה להיכנס לעימותים ומצב לא נעים אז אל תגיבי אבל תסיקי מסכנות בהתאם} מקווה שעזרתי.
 
תגובה לשקר ../images/Emo188.gif

לפני כל תגובה, נסי לחשוב מדוע היא שיקרה. מה היא הרויחה בזה ששמעת נוסח אחר לגמרי. אחרי שתביני למה היא שיקרה, אל תגידי לה ישירות, אלא לפי העניין שהועלה בישיבה, נסי למצוא נושא שדנו בו ושאלי אותה שאלה תמימה עליו, כאשר את מציינת את הנוסח הנכון. מן הסתם זה יביך אותה. אם תראי סימני מבוכה תוכלי לשאול אותה למה היא שינתה את מהלך הדברים. היא תהיה מופתעת ואולי לא תספיק לחשוב על השקר הבא, אלא תאמר לך את האמת.כעת את יודעת על מי לא לסמוך. בהצלחה!
 
מעמידה אותה במקום../images/Emo88.gif

אומרת לה בחצי חיוך , " יש לך דמיון פורה כמעט האמנתי לך"
 

wings23

New member
אני לא הייתי אומרת כלום

כי זה יגרום לאי נעימות, והאוירה ביניכן לא תהיה אותו דבר. תעבירי הלאה וקחי כל מה שיוצא מהפה שלה בערבון מוגבל
 

clevelandrocks

New member
כמה אופציות

* תשכנעי אותה להרשם ל'הפוליגרף' של גדי סוקניק. * תפיצי עליה שמועות מרושעות, למשל שהיא מדביקה מסטיקים מתחת לכסאות החברה. * תארגני 'פולסא דנורא' נגדה. * כמובן שתמיד קיימת האפשרות של הברוגז הישן והטוב. ואם כל זה לא עובד, תציקי לה עד שהיא תפתח הפרעת אכילה (ותודה לאיליין מ'סיינפלד'). מי אמר שאי אפשר לקבל פתרונות מעשיים באינטרנט...
 
../images/Emo5.gif

לא הייתי רוצה להסתבך איתך ...
 
למעלה