איך אתם חושבים שיקראו לספר השביעי?|

jogy

New member
לא...

נדמה לי שקראתי איפשהו (יכול להיות באתר שלה) שבנתיים השם של הספר השביעי הוא הארי פוטר וה-"כותרת זמנית"... כאילו, היא לא רוצה לגלות את השם, אבל היא אמרה שזה האיר ועוד משהו... כמו השמות הקודמים..
 

mjlk

New member
אולי פשוט...>>>>

"הארי פוטר...?"
 
עוד היא לא כתבה את הספר אז../images/Emo106.gif

איך אפשר לדעת איך יקראו לו?! ולדעתי היא לא תיקרא לו הקרב האחרון,כי זה קצת חיכוי של נרניה.
 

טאפנוש

New member
אולי..

הארי פוטר והבטטות?.. הארי פוטר והפוטטו בשקל תשעים (בדיחה פרטית).. הארי פוטר והשטלת האיקיו?.. הארי פוטר והשכל הנעלם הארי פוטר עושה בלונד הארי פוטר באונס קבוצתי..(התעלמו נא..) הארי פוטר באורגייה עם אישתי (כנ"ל) הארי פוטר והגזר הירוק (?) הארי פוטר טוחן שוקולדה הארי פוטר והאצבע המרקדת הארי פוטר בטנגו סוחף ה"פ בפעם האחרונה ה"פ וה-שם של ההורוקרוס האחרון- ה"פ והקסם האפל ה"פ והקרב המכריע ה"פ והניצחון החלקי ה"פ ומשרד הקסמים ה"פ והכח היחיד ה"פ מבין הכל ה"פ והכל נחשף ה"פ חושף הכל ה"פ נושם אהבת אם ה"פ ואהבת אם ה"פ ואהבה אמיצה ה"פ מקריב הכל ה"פ והסוף לכל ה"פ-כשהכל נגמר זהו בערך..מה דעתכם?.. אם יצוצו לי עוד רעיונות אני אוסיף..
 

דנקי

New member
מאי, ממש, אבל ממש אהבתי את השם שלך!

וואי, זה ממש שם מוצלח ויפה!!!!!
 

דנקי

New member
אממ.. לדעתי זה יהיה משו כמו הארי פו

הארי פוטר והמערכה האחרונה... זה די דומה למה שמאי כתבה, אבל זה בכל זאת שונה.... או, הארי פוטר-סיום הפרשה, אבל זה מעצבן מדי... אז זה יהיה: הארי פוטר והזכרונות החוזרים, כאילו שזה מדבר על זה שהארי נזכר במה שהוא ודמבי עשו, ועל מה שהוא זוכר ממשפחתו... אבל בספר השביעי אני חושבת שרולינג ממש חייבת לשתף גם את הארי והרמיוני, אז או שזה יהיה: הארי פוטר והשלישייה המנצחת (למרות שזה אומר את סוף הספר...) או: הארי פוטר וביה"ס הלוחם, כאילו שכל הבי"ס נרתם לעזרת הארי במלחמה... אז מה אתם הכי אהבת?! תענו!!!!!!
 

דנקי

New member
אבל תחשבו על זה, הספר האחרון חייב

להיות הכי חגיגי, זה שמסיים את כל הפרשה של השבע השנים האחרונות... אז זה ממש חייב להיות משהו, שאפילו בשם שלו מקשר הין כל השמות של הספרים, או על העלילה שלהם.... ודרך אגב:אם רולינג מעיזה לעשות לספר סוף לא פתור, סוף פתוח, אז אני חותכת ת'ורידים!!! רק לא זה!! בבקשה!! בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז אולי זה יהיה: הארי פוטר ו"זה סוף החדשות מפי גלגל"צ.... סתם... אולי... אולי הארי פוטר והחלומות המסתוריים... או הארי פוטר ורוחות הרפאים (החוזרות).... לא יודעת....
 

ספירלי1

New member
לכל מי שאומר שזה הקרב האחרון

ב"ה תדעו שזה יהיה ממש ממש ממש מעצבן אם יקראו לזה ככה! גם לספר האחרון של סדרת נרניה קראו: "הקרב האחרון" אני יהרוג את המתרגמים אם הם יקראו לה.פ ככה!
 

IllUS CratioN

New member
זה לא בדיוק תלוי בהם, אתה יודע.

כלומר, אם רולינג תקרא לזה the last battle נניח, לא יועילו לגילי בר הלל שום איומי מעריצים אלא לתרגם את זה ל'הקרב האחרון'.
.
 
למעלה