איך אתם אוהבים את הסטנדאפ שלכם

Dorfl

New member
זה תלוי, כמובן.

בהרבה מצבים אפשר לשתוק לשניה, ואז להתחיל לדבר בנושא קצת אחר, אבל שמשהו בבדיחה הקודמת קשור אליו, שיהיה ברור מה הזכיר לך את זה, כמו בחיים האמיתיים.
 

MrSpok

New member
קצת משניהם

קודם כל אהלן, חדש בפורום. דבר שני אני אוהב משני הסוגים. לדוגמא המופע של סיינפלד הוא כולו סיפור אחד ארוך, אבל יש קטע אחד במופע שהוא מדבר על האולימפיאדה, מסיים לדבר על האולימפיאדה ואז ישר אומר I'll tell you what I like about Chinese people, שזה לא קשור בשקל, אבל זה נורא מצחיק באותו רגע. והקומיקאי הענק סטיב רייט בכלל לא משתמש במעברים אלה בקטעים מצחיקים אחד אחרי השני, ועושה את זה מעולה. ככה שקצת משניהם.
 

potash

New member
ברוך הבאים....ועכשיו אני הולך להפר

את שנתם של תושבי העיר.... לילה טוב וציני.
 

cha ching

New member
לאאאאא

שום מעברים! קפיצות ספונטניות וחסרות כל קשר מנושא לנושא
בלי שנשים לב, דיברנו וירדנו על חצי עולם
 

RastaIntrusta

New member
בסיגנון.. אוסף של צחוק מוציא תמיד

ת'סטנדאפיסט מעפן...ואם כבר מדברים על זה , דוגמאות מחיי היום יום , קולע תמיד , לא משנה , אוכל על כולם , ורק נקרעים מזה...
 

MrSpok

New member
לסטיב רייט יש בדיחה מצחיקה על

הנושא הזה. הוא אומר משהו בסגנון: Yesterday I went to this... Wait no that was 4 years ago. וגם: I was at the.... wait that wasn't me. יש לו באמת הומור מיוחד. חשוב זה לדעת איך להציג אותו.
 

maayan98

New member
במילה אחת..

הסטנד-אפיסטים בארץ משתמשים יותר מדי בציניות. בדרך כלל ציניות לא מצחיקה, במיוחד כשכל המערכון מבוסס על ציניות.
 

scudnick

New member
17 מילים, ליתר דיוק

אפילו 18 אם את מחשיבה את סטנד-אפיסטים כשתי מילים. וכעת לרצינות (בערך): אני לא מסכים שבד"כ ציניות לא מצחיקה, ומעניין אותי למה את חושבת ככה. אולי אפשר נימוק? אבל אני מסכים שמערכון שכולו מבוסס על ציניות יגרום לסטנדאפיסט להיות לוח קליעה למטרה אנושי, עם העדפה לעגבניות.
 
למעלה