איך אמר חניבעל ?
קיבלו בראש ! (בצרוף חיוך מאוזן לאוזן). אבל האמת שזה לא נורא, העיקר ההשתתפות וגם התוצאה הסופית דיי מכובדת. סה"כ מדובר בקבוצה מהפרמייר ליגה. קבוצה שהמגרש הבייתי שלה הוא אימת כל הקבוצות (בעיקר בגלל הבורות בדשא וחדריי ההלבשה חחחחחחחח). השדים האדומים - הפועל באר שבע ... אז היום יש עוד משחק הפעם נגד אולימפיאקוס. לא חייבים לרצות שננצח, אבל לפחות כדאי להיזהר עם החיוכים.
קיבלו בראש ! (בצרוף חיוך מאוזן לאוזן). אבל האמת שזה לא נורא, העיקר ההשתתפות וגם התוצאה הסופית דיי מכובדת. סה"כ מדובר בקבוצה מהפרמייר ליגה. קבוצה שהמגרש הבייתי שלה הוא אימת כל הקבוצות (בעיקר בגלל הבורות בדשא וחדריי ההלבשה חחחחחחחח). השדים האדומים - הפועל באר שבע ... אז היום יש עוד משחק הפעם נגד אולימפיאקוס. לא חייבים לרצות שננצח, אבל לפחות כדאי להיזהר עם החיוכים.